24-04-2004, 14:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2004, 14:59 PM ja muutjaks oli vootele.)
Mõtlesin, et kirjutan oma mõtted siia.
Teatavasti on Eestis üks vormelisari: F-Baltic (kui välja arvata U.Uusneem oma F-3 autoga) ja see on läinud juba päris profiks ja kalliks. Selle ala ringkondades on ammu välja öeldud mõte, et oleks vaja lisaks odavat ja lihtsat klassi, kus kõik sõidaks sama marki autodel sama mootoriga.
Lisaks loobus Kavori team eelmisel aastal oma tehase autol (Estonia 26/9) sõitmast, mis võib tähendada estoniate lõppu.
Tehes väikest uurimustööd netis avastasin sellise massilise vormeliklassi nagu Formula Student. Seal on lubatud kasutada 600cm3 mootorratta mootorit, mida on piiratu sisselaskel oleva seibiga.
mõned pildid:
![[Pilt: Binbrook4a_000.jpg]](http://www.shu.ac.uk/shuracing/images/Binbrook4a_000.jpg)
![[Pilt: Binbrook3a_000.jpg]](http://www.shu.ac.uk/shuracing/images/Binbrook3a_000.jpg)
![[Pilt: Binbrook1a_000.jpg]](http://www.shu.ac.uk/shuracing/images/Binbrook1a_000.jpg)
![[Pilt: fstest7.jpg]](http://www.shu.ac.uk/shuracing/images/fstest7.jpg)
Miks mitte midagi sarnast teha Eestimaal.
Näiteks võtta 600cm3 Honda mootor, ülekanne tagasillale oleks ketiga, taga puuduks diferentsiaal (võidusõidus pole see ju nii tähtis), raam oleks ruumiline teras-toruraam, pidurid saaks mõnelt sõiduautolt.
Mitte midagi sellist, millega Kavor hakkama ei saaks.
Seda enam, et neil niikuinii vedeleb vanadest aegadest igasugu vormeli juppe.
Teatavasti on Eestis üks vormelisari: F-Baltic (kui välja arvata U.Uusneem oma F-3 autoga) ja see on läinud juba päris profiks ja kalliks. Selle ala ringkondades on ammu välja öeldud mõte, et oleks vaja lisaks odavat ja lihtsat klassi, kus kõik sõidaks sama marki autodel sama mootoriga.
Lisaks loobus Kavori team eelmisel aastal oma tehase autol (Estonia 26/9) sõitmast, mis võib tähendada estoniate lõppu.
Tehes väikest uurimustööd netis avastasin sellise massilise vormeliklassi nagu Formula Student. Seal on lubatud kasutada 600cm3 mootorratta mootorit, mida on piiratu sisselaskel oleva seibiga.
mõned pildid:
![[Pilt: Binbrook4a_000.jpg]](http://www.shu.ac.uk/shuracing/images/Binbrook4a_000.jpg)
![[Pilt: Binbrook3a_000.jpg]](http://www.shu.ac.uk/shuracing/images/Binbrook3a_000.jpg)
![[Pilt: Binbrook1a_000.jpg]](http://www.shu.ac.uk/shuracing/images/Binbrook1a_000.jpg)
![[Pilt: fstest7.jpg]](http://www.shu.ac.uk/shuracing/images/fstest7.jpg)
Miks mitte midagi sarnast teha Eestimaal.
Näiteks võtta 600cm3 Honda mootor, ülekanne tagasillale oleks ketiga, taga puuduks diferentsiaal (võidusõidus pole see ju nii tähtis), raam oleks ruumiline teras-toruraam, pidurid saaks mõnelt sõiduautolt.
Mitte midagi sellist, millega Kavor hakkama ei saaks.
Seda enam, et neil niikuinii vedeleb vanadest aegadest igasugu vormeli juppe.