Postitused: 176
Teemad: 6
Liitus: Dec 2003
Maine:
0
Mure: millalgi talvel hakkas auto tühikäik kõikuma, eriti sooja mootoriga. Tundus nagu ühel hetkel jätaks mitu silindrit korraga vahele ja auto suri välja, kui välja ei surnud, siis pani automaatselt pöördeid juurde (kuni 1300-ni) ja käis ilusti edasi, kuni pöörete langemiseni 800-ni ja sama jama kordus uuesti. Siis sai vahetatud niikunii eluea piirile jõudnud jagaja kaan ja küünlajuhtmed (loomulikult ka küünlad), mootori töö sellest paremaks ei läinud. Sai kasutatud Injector cleanerit, mis samuti midagi ei muutnud. Diagnostikas mingit viga ei avastatud, keerati süüde hilisemaks ja diagnostik väitis, et viga on kaprisses jagajas, mis ei salli liiga varast süüdet. Pöörete kõikumine/vahelejätmine kadus küll ära, kuid kütusekulu on endisest 1,5-3 liitrit suurem ja auto dünaamilised omadused toovad peale seda \"seadistamist\" meeleheitepisarad silma, eriti maanteel möödasõitu tehes. Huvipärast sai mõõdetud kompressiooni, mis on kõigil silindritel ühtlane ja auto vanust arvestades päris hea (14).
Diagnostiku juttu mina ei usu, sest selle varasema süütega sain ma probleemideta sõita 4 aastat ja 100 000 km.
Oodatud kõik arvamused ja ettepanekud veaotsinguks.
lugupidamisega
Steelrider
Postitused: 176
Teemad: 6
Liitus: Dec 2003
Maine:
0
Hmm... Kontrollimata on õhulugeja ja tühikäiguklapp, peab siis proovima veel seda aju vahetust, siis peab edasi mõtlema.
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
13piisab Kirjutas:hmm - jutt käib ju C16NZ opeli monopritsest (kadetile ja vectrale pandi - ehk ka astrale?).
ma ei suuda ausaltöelda selle masinaga seoses õhukululugejat ja tühikäigumootorit silme ette manada. Kas nad sellel üldse olemas on?
nende monopritside kohta olen mina ainult hirmujutte kuulnud. Umbes et kui pritsega jama, siis ainukeseks lahenduseks on kogu süsteemi ümber lappamine. Kuidas vigade lugemisega on? Check Engine tuli on töökorras (näitab ennast süüte sissekeeramisel)?
muide, need mootorid võtavadki päääris palju kütet. Rohkem kui minu kaks korda võimsam mootor näiteks... Minu Vectra-kogemus oli 8-9 vahel
ehk oskab ka Indrek selliste asjade kohta midagi kosta?
Kasutati jah Asconast Astrani seda \"tipptehnoloogiat\"
Sellel mootoril puudub õhukululugeja,tühikäigu mootorit enda klassikalisel kujul (toru kujuline vidin mis ükendatud voolikute vahele)sealt kah ei leia see on asendatud monopritse(karburaatori) küljes oleva seguklapi(siibri) \"liigutajaga\"
See Opeli monopritse on tõesti üks haigemaid asju mida eales opelil kasutatud väga tavaline et sellise pritsega masin \"katkub & jõnksutab\" kõigutab pöördeid jne... Kuid tavaliselt on vead sootuks labasemad kui arvatakse (esimese hooga vahetatkse aju,pritse ja krt teab mis veel)näiteks vigane temperatuuri(uue hind ca90.-eek) andur (seda ei suudeta /või ei taheta isegi forssi töökojas leida)või kehva ühendus pistikutes ja mootori \"massi\" ühendusesOlen ise mõnda aega omand kahte 1,6NZ monopritsega Kadetti .Kütuse kulu jäi alla 9l/100km ja seda isegi linnas nii et ei midagi hullu ainult et igasugused reguleerimis võimalused tõesti puuduvad
Selle \"Check engine\" vigade lugemine on samaväärne \"pohmaka ravamisega\" st tõelise probleemini ei jõuta sest \"aju\" on tavaliselt salvestanud kõik \"vead\" (sealhulgas isegi pistikute lahti ühendamist mõne anduri küljest näitab veana) ja mootor peab kontrolli ajal töötama sest lihtsalt \"süüde sees\" varjandi puhul näitab RPM ehk mootori pöörete lugeja viga.
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,