Selle MIG-iga on selline jama, et see läheb suht kalliks, sest vaja düüse osta ja traati ja gaasi ja mida kõike veel. Odavatel lähevad käpad katki ning kui sa masinat korralikult ei hoia siis varsti läbi. Ma ise õppisin ka elektrood keevitusega keevitama. Pole hullu midagi, kõik tööd saab kenasti tehtud.
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
No ma vist juba mainisin seda siin teemas, et kui traat (5kg rull oli vist 300kr ja sellest jätkub umbes igaveseks) ja gaas (400kr balloonitäis, jätkub ka suht kauaks) kallid tunduvad, siis pole mõtet üldse autot ehitama hakatagi. On vähe asju, mis nii vähe maksavad.
Ja millest need käpad ja düüsid katki lähevad? Vastu seina loopimisest?
Odavamatel masinatel esiteks käpa materjal (mingi si_t plasti segu), teiseks lüliti kipub näkku panema, kolmandaks see pronksist kõver toru kus jookseb gaas ja traat ei taha omal kohal püsida. Düüside vastupidavus oleneb muidugi kasutajast. Kui puhastus määret ei kasuta siis natuke laskmist ja tuksis. Traat hakkab pidevalt düüsi külge sulama. Need siis minu kogemused odavama variandiga. Hinnaklass 5000+/- eek.
Ballooni saab muidugi ka rentida.
Ma enda autol alguses keevitasin põhja elektroodiga. Keerasin võimsust vähemaks ja kasutasin peenemat elektroodi. Ma ka vahepeal nutsin ja siis naersin. Kas ma eksin kui ütlen, et minu arust saab elektroodiga sama võimsuse juures paksemat asja keevitada kui MIG-iga. Tundub lihtsalt nii.