17-01-2006, 21:43 PM
Tsiteerin siin mudellennuki mootori kasutusjuhendit:
Tegelikult küll vana jutt, kuid asjalik point on siiski sees.
Kes inglise keelt ei oska, siis jutt on selline, et raua ja alumiiniumi vahele pole tark silikooni panna, sest silikoonis sisalduv äädikhape [kallimatel silikoonidel vast midagi muud???] toimib seal elektrolüüdina, soodustades korrosiooni. Korrosiooni tekitamiseks piisab väikesest kogusest happest. Alumiiniumi korrosioon tekitab mustja kihi detailide (sise)pinnale.
Tegelikult küll vana jutt, kuid asjalik point on siiski sees.
Tsitaat:KEEP AWAY FROM SILICONE SEAL AND THREAD STICKERS
Silicone sealers usually have a smell like vinegar when they're curing. Vinegar is mostly acetic acid and that causes corrosion.
•The inside of an engine has two kinds of metal in it... aluminum for most of the parts and steel for the crankshaft and bearings.
•Two different kinds of metal will start to corrode if they have some kind of electrolyte between them and a tiny bit of acid will do the job.
• Aluminum corrosion can cause the entire inside of the engine to turn a dark grey or nearly black color. Corroded steel is rust.
Kes inglise keelt ei oska, siis jutt on selline, et raua ja alumiiniumi vahele pole tark silikooni panna, sest silikoonis sisalduv äädikhape [kallimatel silikoonidel vast midagi muud???] toimib seal elektrolüüdina, soodustades korrosiooni. Korrosiooni tekitamiseks piisab väikesest kogusest happest. Alumiiniumi korrosioon tekitab mustja kihi detailide (sise)pinnale.