Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Ilmselt pead ikka ytlema mis autoga tegu,niisama huupi ei oska sind kyll keegi aidata.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Kas sissepritse voi karpaga?Muidugi kui sa seda tead.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 3,612
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
kui karpa ning tooreklapp puudub, siis vajuta enne (külmalt) käivitamist korraks gaas põhja. Nn automaattoores lükatakse siis peale - gaasi vajutamine vabastab tooreklapi ning bimetallvedru (mis vastavalt teda ümbritseva veesärgi temperatuurile on siis kas rohkem või vähem krussis) lükkab klapi temperatuurile vastavasse asendisse.
samas monopritsetel miskipärast gaasi vajutada ei soovitata. Põhjus pole minule teada...
teet,
kes armastab targutada teemadel, mida on kole palju kordi läbi käidud
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Sel juhul kütusepumpa ma ei kahtlustaks,pigem viga ikka seal karpas.Vöib-olla et tooreklapp ei sulgu niipalju kui vaja.Seda saad proovida kui külma autoga enne käivitamist pumpad u 5 korda gaasi pöhja ja siis keerad vötit.Kui siis kohe käima läheb,on selle tooreklapi viga.Äkki on sul muidugi manuaalne toores(hoob kirjaga choke vms),a noh kui sa seda siiamaani käima oled saanud siis ilmselt mitte.Arvuti teel parandada seda ilmselt niikuinii ei önnestu,kahtlustan ma.
Edu
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 2,219
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Mis mootoriga Golf? 1,3l , 1,6l või isegi 1,8l? Alustuseks võiks karpa ära puhastada (ja igasugu hoovad-värgid üle õlitada), kõik vanad ja väsinud vaakumvoolikud uutega asendada ja karpa ning sisselaskekollektori vahelise kummiflantsi üle kontrollida.
Postitused: 371
Teemad: 184
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Postitused: 1,209
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Oli omal Kadett 1,3' ga kunagi sama jama. Põhjus: süüte vaakumregulaatori membraan oli katki ja sealt sattus karpasse lisaõhku.
Puruks ja pool pööret tagasi!