Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
mul kunagi tekkis omale samasugune.jube niru tootlikusega ja kuumeneb kergelt üle.jahutus ja õlitus on ka ehitatud kellegi poolt aga ega ta suurem asi pole.rehvi pumbata saab .kuidagist suure surmaga saab kruntida ka püstoliga kuid igasugune värvimise mõtte võib kohe maha matta.ei toida ära.
Postitused: 204
Teemad: 46
Liitus: Jul 2007
Maine:
4
Palju oleneb ka sellest kui suur on paagi maht,ja kui suure surve suudab pump pumbata.
Postitused: 323
Teemad: 33
Liitus: Jun 2007
Maine:
7
Ise samasugusega kokku puutunud. Karter oli lihtsalt mingi tasemeni õli täis, mingi toruga potsik oli ka veel põhja alt toodud, mis omakorda õli täis oli ja mille ülemisest otsast veel toru kompressorisse tagasi suundus. Jahutuseks mingit radikat ei olnud kasutatud, üleval oli lihtsalt mingi suur paak, millel torud küljes. Kaks ballooni olid all, üks balloon russi omast kolm korda suurem. Manomeeter, kraan, voolik ja rohkem nagu ei olnudki. Rattad olid all. Värvitud oli sellega sõiduautosid, GAZ-53 ja muud pisemat pudi. Ja kestnud on see juba oma kümme aastat vähemalt.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Lihtne arvutustee: Mõõda läbimõõt ja pikkus, siis arvuta silindri ruumala = põhja pindala (pii korda raadius ruudus) korda kõrgus. Päris täpset ruumala ei saa, sest otsad kumerad. Kui mõõdad cm siis peaks olema 1000 cm3 =1 liiter
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
27-04-2008, 12:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2008, 12:05 PM ja muutjaks oli
indrek1000.)
Mind pole vaja teietada, pole veel selles eas

Aga kui valem ei sobi siis võib ka ämbriga sisse kanda. (ämbritäis nii umbes 10l)
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.