Postitused: 222
Teemad: 16
Liitus: Jun 2002
Maine:
6
Kui keegi sinna minemas on uute piltide tarvis, tasuks uurida ka tagumisi suunatule- ja laternaklaase. Need on ainsad terved jupid masina küljes. Klaasilt võib heal juhul leida mõne viite tootjale või vähemalt valmistajariigile.
Postitused: 352
Teemad: 13
Liitus: Jul 2005
Maine:
2
Tundub, et edasi minemiseks tuleb meil keskenduda rohkem armatuurlauale (kuni pole vettpidavaid tõendeid, et see on ümber ehitatud või hiljem selle auto külge poogitud). Lapake oma katalooge, raamatuid, fotosid ja internetti. Kõik vihjed on teretulnud.
Postitused: 29
Teemad: 4
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Mis õnnestus teada saada:
1.Tegu olevat Chevi kerega aastate vahemikust 1933-1935
2.EW ajal ehitati Pärnus sõiduauto ümber kiirabi autoks (aga sõiduauto olevat toodetud üldsegi Venemaal, sellega oleks seletatav ka sildade ja mootori päritolu).
3.Masin oli ZIM-i sildadel ja GAЗ 51 mootoriga
4.Registris oli arvel Adlerina
Kõrval külas oli olnud ka teine sarnane auto aastast 1932, aga Stude nime all ja samuti ZIM-i sildadel ja 51 mootoriga ning teine kere varuks.
Ja oli olnud veel üks masin, mis tehti varuosadeks ning kere läks utiili.
Aga kerega selline vahejuhtum, et kui linttraktor oli tahtnud seda kokku pressida ehk siis üle sõita ei olevat kere kuidagi taht kokku vajuda.
Hiljem müüs omanik masina ja varu kere Tallinnasse.
Kokku siis hetkel teadaolevalt on olnud 4 sellise kerega masinat.
Parimat
Hanno
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
aga taolise kerega on olnud ka volvot ju
Postitused: 29
Teemad: 4
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
TO:Valdo
Kas Sul on õnnestunud suhelda kellegiga, kes on selle konkreetse autoga kokku puutunud, minu info (auto on ümber ehitatud EW ajal Pärnus selliseks) pärineb inimeselt, kes oli samasuguse kerega Stude omanik.
Parimat
Hanno
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
TAR Kirjutas:Kui keegi sinna minemas on uute piltide tarvis, tasuks uurida ka tagumisi suunatule- ja laternaklaase. Need on ainsad terved jupid masina küljes. Klaasilt võib heal juhul leida mõne viite tootjale või vähemalt valmistajariigile.
Suunatuled on tal 60-date 70-date Nõukogude päritolu toodang. Nendest tuvastamisel kahjuks abi ei ole. Mis võiks aidata on armatuurlaud-see on igal juhul tehasetöö.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.