#21

Ammustel aegadel oli meeldiv kogemus seändse aparaadiga. Sai pikemaid reise ette võetud, mõnel juhul jõudis isegi tervelt tagasi, Aga see õnnestumiste protsent jäi ikka alla 50%. Küll lhkusid mahlad, siis kadus elekter, korra jooksis mootor kokku ja kui muus osas püsis tehnika koos, siis ühel reisul Daugavpilsi otsustas aparaat müstiliselt bensiini tarbima hakata, 20+ l /100-le. muidu sai ikka 12-15 hakkama. Selgus see muidugi sihtkohta jõudes, kui paak tühi ja tagavaraks 20l. Meenutame, et kütus talongidega, bensiinist puudus jms.
Aga see-eest oli "mahtuniversaal" varustatud pika ja pehme tagumise pingiga...
Ja et mitte väga heietustesse kanduda, siis ka küsimus: kas uuem mootor oli ikka veel Gaz 21 3-e käigulise kastiga varustet? käiguvahetuse jms teemat on siin juba asjakohaselt lahatud...


Vasta
#22

Minul otseseid kokkupuuteid selle masinaga pole olnud aga üks nostalgiapilt tekstiilivabriku"Areng" suvepäevadest 1989a.
Mingi süldibänd oli kohal sellise aparaadiga,uksel paistab Tartu KEK-i embleem.
   
Vasta
#23

(03-04-2015, 22:17 PM)krossifänn Kirjutas:  Minul otseseid kokkupuuteid selle masinaga pole olnud aga üks nostalgiapilt tekstiilivabriku"Areng" suvepäevadest 1989a.
Mingi süldibänd oli kohal sellise aparaadiga,uksel paistab Tartu KEK-i embleem.

See konkreetne Peka kirjaga eraz on sööbinud minu mällu kui pill millega käisid konkurendid ka kardilaagrites ja võistlusel

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#24

(03-04-2015, 21:35 PM)hulgus Kirjutas:  Ja et mitte väga heietustesse kanduda, siis ka küsimus: kas uuem mootor oli ikka veel Gaz 21 3-e käigulise kastiga varustet? käiguvahetuse jms teemat on siin juba asjakohaselt lahatud...

Täpselt nii oli. Endal oli ka mingiaeg õuepeal 91a väljalase 24-10 mootoriga. Mootor ja käigukast tegelikult vedelevad ikka siin, sest uus omanik pole järele tulnud.
Vasta
#25

(03-04-2015, 22:17 PM)krossifänn Kirjutas:  Minul otseseid kokkupuuteid selle masinaga pole olnud aga üks nostalgiapilt tekstiilivabriku"Areng" suvepäevadest 1989a.
Mingi süldibänd oli kohal sellise aparaadiga,uksel paistab Tartu KEK-i embleem.

Tere,

Selle isendi andis meile Tartu KEK ja see oli väga halvas seisus. Olin ise Poisteklubi PEKA liige ja käisime igal nädalavahetusel KEK is masinalt värvi maha lihvimas. Lõpptulemus sai muidugi tolle aja kohta väga kena. Taha kuuti mahtus 3 karti selle jaoks olid sinna spetsiaalsed riiulid ehitatud ja käruga läks veel 4 tk sappa. No lihtsalt nostalgitsesin veidi siin vanas teemas..
Vasta
#26

Kui juba selline teema on uuesti tõstatatud siis lihtsalt mainin ära et eelmine nädalavahetus Võru ringtee peal tuli vastu Läti numbriga Jerazi esiisa Raf, akendega variant, väga ilusti paistis olevat korda tehtud. Jeraze mäletan ikka paari tükki sõitmas aga vana RAFi vist eei olegi näinud varem.
Vasta
#27

(22-10-2018, 12:11 PM)Enduser Kirjutas:  
(03-04-2015, 22:17 PM)krossifänn Kirjutas:  Minul otseseid kokkupuuteid selle masinaga pole olnud aga üks nostalgiapilt tekstiilivabriku"Areng" suvepäevadest 1989a.
Mingi süldibänd oli kohal sellise aparaadiga,uksel paistab Tartu KEK-i embleem.

Tere,

Selle isendi andis meile Tartu KEK ja see oli väga halvas seisus. Olin ise Poisteklubi PEKA liige ja käisime igal nädalavahetusel KEK is masinalt värvi maha lihvimas. Lõpptulemus sai muidugi tolle aja kohta väga kena. Taha kuuti mahtus 3 karti selle jaoks olid sinna spetsiaalsed riiulid ehitatud ja käruga läks veel 4 tk sappa. No lihtsalt nostalgitsesin veidi siin vanas teemas..
2000date I pooles oli alles.

[Pilt: OpelAdmiralkabr_38-39_02-b_2003.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne