03-04-2015, 21:35 PM
Ammustel aegadel oli meeldiv kogemus seändse aparaadiga. Sai pikemaid reise ette võetud, mõnel juhul jõudis isegi tervelt tagasi, Aga see õnnestumiste protsent jäi ikka alla 50%. Küll lhkusid mahlad, siis kadus elekter, korra jooksis mootor kokku ja kui muus osas püsis tehnika koos, siis ühel reisul Daugavpilsi otsustas aparaat müstiliselt bensiini tarbima hakata, 20+ l /100-le. muidu sai ikka 12-15 hakkama. Selgus see muidugi sihtkohta jõudes, kui paak tühi ja tagavaraks 20l. Meenutame, et kütus talongidega, bensiinist puudus jms.
Aga see-eest oli "mahtuniversaal" varustatud pika ja pehme tagumise pingiga...
Ja et mitte väga heietustesse kanduda, siis ka küsimus: kas uuem mootor oli ikka veel Gaz 21 3-e käigulise kastiga varustet? käiguvahetuse jms teemat on siin juba asjakohaselt lahatud...
Aga see-eest oli "mahtuniversaal" varustatud pika ja pehme tagumise pingiga...
Ja et mitte väga heietustesse kanduda, siis ka küsimus: kas uuem mootor oli ikka veel Gaz 21 3-e käigulise kastiga varustet? käiguvahetuse jms teemat on siin juba asjakohaselt lahatud...