mul on riga D8 mootor umbes pool aastat õues seisnud ja rooste sööb seda vaikslet seest.Kas asjast on võimalik elulooma teha?mudu on korras mootor
Postitused: 770
Teemad: 565
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Kui rooste on silindri peegelpinda olulisel määral kahjustanud, siis pead silindri ära vahetama (ei ole kuulda, et D-mootoreid "puuritaks"). Kui rooste on roninud väntvõlli raamlaagritesse (kuulidele ja kuulide veereteedele, hävitades viimaste peegelsileda veerepinna), siis tuleb laagrid vahetada. Sama jutt sidurivõlli laagrite kohta. Ning kui rooste on kahjustanud kepsulaagrit, tuleb väntvõll vahetada (D-seeria väntvõlli remont, st kepsulaagri vahetus, ei ole mõttekas).
Muu ei tohiks roostet niiväga karta, st selle saab roostetanud oleku järgselt reeglina uuesti töökorda taastada.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
silnder seest pole vist väga hull kui õigesti mäletan aga kolb on suht roostes,siduri lamellid on ka suht koht kahjustunud
sai täna silnder maha võetud.Kolb oli korras ainult et üks kolvirõngas on puudu aga väntvõll tundus olevat üsna rooostene.Homme katsun kogu mootori lahtivõtta.
Postitused: 48
Teemad: 14
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
mina sain endale ühe joodiku käest riga 11 D8E mootoriga ,mis oli seisnud viis aastat õues kiviaia ääres ja mis läks tööle peale bensu sisse kallasmist ja süüte sättimist