küsimus ülevaatuse kohta
#21

andres22 Kirjutas:
taavi Kirjutas:aga kuidas on käsipiduri kontrollimisega ja arvestamisega lood? 2a tagasi mõõdeti seisupiduri efektiivsuseks 20% ja eelmine aasta 18%. Minu lolli loogika kohaselt on see number ikka väga väike, samas pole ma ise käinud TÜV-d tegemas kah, aga nüüd lähipäevil lähen, auto pole ka teab mis vana, 93 aasta oma. Muidugui täna õhtul ootab ees kogu ringi klotside vahetus, sest pidurid ikka on sellised asjad, mis võiks korras olla.
Kindlasti tuleb klotsid sisse ka sõita, mitte kohe garaazist ülevaatusele sõita.

palju pidurdama/sõitma umbes peaks, et sisse sõidetud saaks need?
Vasta
#22

Mingi 50km vast isegi aitab, algul rahulikult, hiljem ka natuke intensiivsemalt pidurdada ja vahepeal käsipidurit ka peale tõmmata. Muidugi kui taga on ketaspidurid ja käsipiduril eraldi klotsid mingi väikse trumli sees, siis tuleb käsipidurit tihedamini üldse vist kasutada, puudub sellisega kogemus.
Vasta
#23

'73a kõlab "verstapostina" usutavana, kuna mu 04/04/1966 valmistet põrr on dokumentides 1974. Lepime siis kokku, et RT-l on õigus ning 25a vanuse jutt on linnalegend? Smile
ülevaatajaga olen siis ikka sõbralikes suhetes edasi ning käin ka edaspidi tema juures. Kahjuks pole just palju ülevaataid, kes ka ise masinaid ehitaks ning seega mõistaks nii nõu kui jõuga ülevaatamise kordaminekule + hilisemale "putitamisele" kaasa aidata...

taavi: kui on isereguleeruvad trumlid, pole vastus ühene. Ise ma selliseid pidureid enne ülevaatust ei uuendaks... Muudel peaks juba paar asjalikku maanteepidurdust triki ära tegema Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#24

ma ei tahaks eriti uskuda, et volvo 460 puhul midagi ise reguleerub, sest sõitsin kogemata virtsust pärnusse käsipidur peal (tal on taga trummel, ees mitteventileeritav ketas) ja peale seda, kui naerdes, et kes see jobu kässar peal haisu ajab, avastasin et ise olingi see tohlakas, ei võta mul käsipidur enam mitte midagi peale seda, samas tavaline pidurdamine on ok, aga noh, eks tavalist pidurdamist mõjutavad kõige enam esimesed pidurid ju? Muidu tagumised klotsid said kevadel pandud, eesmisi soovitati 2a tagasi juba ära vahetada ja nüüd millagi sügise alguses öeldi et piduriklotsid täitsa otsas (aga noh, eks parandusmehed muidugi otsivad ise vigu, piduritega mul pole siiamaani muud probleemi, kui voolikulõhkemine, olnud.) eelmise aasta piduriefektiivsuse näit oli 50%, peale seda said tagapiduriklotsid uued pandud ning käsipiduritross vahetatud (selle ajastu volvode käsipidur ongi ainult ülevaatusel kasutamiseks, tross ei pea kohe mitte vastu igapäevast kasutamist)
Vasta
#25

Jesper Kirjutas:Üle 25 aasta vanustel autodel ju heitgaase ei mõõdeta, ainult vaadatakse et silmnähtavalt ei suitseks. Ja muud nõuded on üsna lihtsalt täidetavad, pidurid ja rool võiks autol ju niisama ka korras olla, isegi kui seda otsesõnu ei nõutaks Smile Ehk ma ei saa aru milles probleem - kui auto nende hetke normidega ka ülevaatust ei läbi, siis peab ta ju ikka totaalne sara olema.

Kohe näha, et isiklik (ametlik kogemus pudu) Pidurid (sh käsitis reguleeritavad peavad olema samad, mis tänapäeva elektroonikat hambuni täis masinatel) ja see . et 25 vanadel ei mõõdeta CO-d ka ei ole ikka päris nii, kui väljalase (mitte mudel) uuem kui aastast 67 saad ka selle täis mõõduga
Vasta
#26

Niipalju lisan,et diiselmootoritel suitsu ei kontrollita,kui vanus ületab 25 aastat. Halliste Ikaruse omanik teadis rääkida,kui ta sellega ülevaatusel käis. "Suitsu pole jälle vaja kontrollida,see 1978a. valmistatud." oli ülevaataja üeldud lause. Nii et juba 1981a. diislid saavad ilma "suitsukontrollita" ülevaatuselt läbi.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne