Dnepril jõud kadunud
#21

Tafka Kirjutas:.....tundub,et külkadele jääb tihti midagi etteBig Grin

Mul jäi silindrile Sad

Õnneks nüüd asi korras Cool

Cool
Vasta
#22

Ma arvan et see dnepri ja K juhtumised sõiduvõtetega võiks küll omaette teema olla, seal on nii mõndagi naljakat jutustada.
Vasta
#23

No nii sai siis maanteel sõidetud ja katsetatud natukene.
Uued küünlad ja juhtmed midagi ei muutnud. Tõstsin siis ka segu nõela ühe astme võrra kõrgemaks....ei miskit. Võtsin siis ka korraks õhufiltri ja karpade vahelised kummid ära,et äkki õhufilter nii must,et õhku korralikult läbi ei tule. Ei miskit.
Mõistus otsas.Sad
Vasta
#24

siis jäävad lisaõhk ja süüde... eriti tõenäoline pole kumbki. Kas sa vilistava blokikaane tsekkasid järele?
Vasta
#25

sass pakub nii naljaga pooleks ja huupi et ilmad on kylmemaks l2innu ja sest se jama Big Grin


vabandan...
Vasta
#26

Arvan sama mis Sass,etilm mõjutab bensu aurustumist proovi madalama oktaanarvuga bentsu see on aidanud
Vasta
#27

ahtos Kirjutas:Arvan sama mis Sass,etilm mõjutab bensu aurustumist proovi madalama oktaanarvuga bentsu see on aidanud
Kahtlen, sest viimane kord, kui koos Tafkaga Türisalu ringi tegime, polnud ilm just oluliselt soojem Wink
Vasta
#28

No kohe mitte ei taha süüdet kahtlustada. On samas asendis kui ennem,kontaktivahe korras. Olen proovinud paar korda keerata tsipa hilisemaks ja no siis ei taha kohe üldse edasi liikuda.
Seda külma ilma teooriat pakkus sõber ka aga no ma ei tea.....võimalus ka see ja ei välista seda.
Vilistavat silindrit tsipa uurisin....võtsin leegika ära ja siis nagu kadus vilin ära....ok tegelt nädalavahetus üritan kenasti maha võtta silindripea ja vaadata mis tihend teeb,sest jah leegika ära võttes kadus vilin ära aga tuli see mõnus heli mis kaasneb leegikate ära võtmiselBig Grin
Ehk siis nädalavahetus või järgmine nädal üritan siis uuesti informeerida kuidas asjad edenevad.
Vasta
#29

Lugesin seda teemat ja tuli pähe selline mõte et kas ei ole sellist asja,
et reduktor või käigukast võtab jõu ära?Näiteks oli mul selline juhus et oli
see asi,mis käib nuutidega ratta sisse ja kuhu taldrik külge läheb pooleks
läinud.Aga murdejoon oli nii viltu,et sõitis ja häält kah ei teinud.Samas minna
kah ei jõudnud ja juhuslikult avastasin,et reduktor läheb kuumaks.Ehk siis
võiks peale sõitu liikuvad asjad üle katsuda.Segu saab ka siis lahja,kui kraan
vähe umbes on.Siis on korraks jõuline ja pärast kaob jõud ära.Kui nukkvõlli
laagritel on lõtk,siis kah hakkab koormusel jamama.
Vasta
#30

Mul vilistas dnepril silinder sellepärast et klapivarras teatud temperatuuril tõmbas kõveraks ning käis klapi juhttoru seina vastu. Lahtivõtmisel oli silmaga näha et kõver. Peale vahetamist oli kompressioon ja jõud tagasi.
Teine vilistamine oli siis kui silindri ja garbussi vahelt tõmbas lisaõhku. Hiljem selgus et vaheflantsi poldi peale jäi kandma ja ei lasknud tihendit korralikult kokku tõmmata.
Vasta
#31

Ja auhind läheb.....Sass85-le.
Täna käisin maanteel sõitmas.....temperatuur oli vist +3-4 ja 90 polnud probleem....baigi asendisBig Grin sain isegi 100.
Eks kui nüüd ilmad jälle külmaks lähevad saab uuesti proovida ja veenduda kas oli ilma viga.
Vasta
#32

Kuid siiski auhindu ei jaga....täna käisin sõitmas ja no 90 polnud probleemToungue
Külka vennad soovitus.....minge proovige Männikul jäärada....lihtsalt fantastiline on sõitaRolleyesToungue
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne