Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Ma arvan et see dnepri ja K juhtumised sõiduvõtetega võiks küll omaette teema olla, seal on nii mõndagi naljakat jutustada.
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
siis jäävad lisaõhk ja süüde... eriti tõenäoline pole kumbki. Kas sa vilistava blokikaane tsekkasid järele?
Postitused: 1,064
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Arvan sama mis Sass,etilm mõjutab bensu aurustumist proovi madalama oktaanarvuga bentsu see on aidanud
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Lugesin seda teemat ja tuli pähe selline mõte et kas ei ole sellist asja,
et reduktor või käigukast võtab jõu ära?Näiteks oli mul selline juhus et oli
see asi,mis käib nuutidega ratta sisse ja kuhu taldrik külge läheb pooleks
läinud.Aga murdejoon oli nii viltu,et sõitis ja häält kah ei teinud.Samas minna
kah ei jõudnud ja juhuslikult avastasin,et reduktor läheb kuumaks.Ehk siis
võiks peale sõitu liikuvad asjad üle katsuda.Segu saab ka siis lahja,kui kraan
vähe umbes on.Siis on korraks jõuline ja pärast kaob jõud ära.Kui nukkvõlli
laagritel on lõtk,siis kah hakkab koormusel jamama.
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Mul vilistas dnepril silinder sellepärast et klapivarras teatud temperatuuril tõmbas kõveraks ning käis klapi juhttoru seina vastu. Lahtivõtmisel oli silmaga näha et kõver. Peale vahetamist oli kompressioon ja jõud tagasi.
Teine vilistamine oli siis kui silindri ja garbussi vahelt tõmbas lisaõhku. Hiljem selgus et vaheflantsi poldi peale jäi kandma ja ei lasknud tihendit korralikult kokku tõmmata.