Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Dec 2011
Maine:
4
24-03-2015, 01:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2015, 01:58 AM ja muutjaks oli
autojuht.)
See aasta oled hiljaks jäänug aga järgmise aasta veebruaris on toimumas Kallastel järgmine "Karakatitsa 2016".
Hästi tehtud karakat ei upu ja suudab ise jääpeale tagasi ronida.
Postitused: 174
Teemad: 36
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
Käisin Kallastel karakatitsaid vaatamas.
Mina mõtlen siiski hulga pisemaid masinaid, mida jaksaks vabalt kahekesi või isegi üksi tõsta.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Kirovetsi õhukumm, K700 kaheteljelise käru õhukumm, veoauto õhukumm. Kõik toimivad. Veljed saed välja paksust vineerist ja tõmbad tikkpoltidega kokku. Iga tikkpoldi alla transportöörlindi riba, mis toimib vitsana/protektorina. Väga lihtne ehitus ja lihtsad materjalid. Sõber suutis sellise isegi 30aastat tagasi kokku nikerdada. Tänaste materjalidega on see veelgi lihtsam. Igatsugu asju on palju rohkem liikvel. Minu masina ehitus takerdus tol ajal mootori puudumise taha. Sõber äris kusagilt kaubarolleri ja selle baasil ehitas.
Kuna rattad on suured ja koormused väiksed, siis aitasid rattavõllideks tavalised üksteise sees olevad torud. Tavotti vahele ja liigub. Tagaülekandeks rolleri või invaliidi käula reduktor - saab ka tagurpidi käigu. Sealt veel üks ketiga külgülekanne.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
24-03-2015, 10:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2015, 10:39 AM ja muutjaks oli
2715.)
Kui juba juttu tehti, siis minu nägemus maastikusõidukist.
Seenel ja jõhvikal käia ideaalne ning käib kokku mahtudes autosse.
Kaal jääb ilmselt 50kg piiresse, kuna õhukummid ja Urali mootor ei kaalu praktiliselt midagi.
Rehve tehakse aga niimoodi neile.
Postitused: 174
Teemad: 36
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
Head ideed ja see viimane variant kah ideaalne näide sellisest liikurist, mida mõtlen.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
Kuidas sellist liikurit lühemalt nimetada? Pehmo? Või Pehmik?
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 6,906
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
24-03-2015, 22:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2015, 17:15 PM ja muutjaks oli
Marko.)
Lugesin taolisest traigist põrssapõlves ajakirjast (Tehnika ja Tootmine?). Olid ka tehtud mingist suuremast õhukummist rattad, kannatas vabalt ehitusprahti mööda näiteks sõita. Võlusõnaks vast madal rõhk ja väike erisurve?
Võibolla oli sama ratas, mida motamees mainis, kes teab.
Kombaini rataste skalpeerimise jätaks kohe kõrvale, nad ei lähe piisavalt kergeks ja elastseks ammugi mitte. Need tehnoloogiad kasutusel traktorirataste Bigfooti alla panemisel. Ja siis tehakse ka kultuurselt, mitte kirvemeetodil.
EDIT: Rehvide tuunimine alates 39:30
https://www.youtube.com/watch?v=ILX-4U1c-Hg
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,489
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Velgesid on tehtud pesukaussidest muide
Postitused: 6,906
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Vootele kirjatükk tasub meelde jätta, tõeline pärl.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
26-03-2015, 21:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2015, 21:36 PM ja muutjaks oli
iceman.)
ja kaasajal täiesti . no venes loomulikult . kasutusse läksid umbes 16" sisekummid , vist , mingi UAZ , või midagi . veljeks väiksemad AL pesukausid .
pnevmohod .ru on sihuke koht, kui lisada moto_bike , või umbes nii siis viskab võrrimootoriga aretise .
kobedamad on jalgratta ratastega , tägendab kaks jalhratta jooksu on ühe võllipeal kõrvuti ja sisekumm rihmadega simma vahele köidetud . tunduvad olevat puhtalt talvised riistad .