Postitused: 24
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
04-02-2007, 19:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2007, 20:57 PM ja muutjaks oli
markus.)
Tere,
autoks siis AZLK 2140 ja probleem seisneb selles, et termostaat ei lülita suurele ringvoolule. Termostaat on lõdvikute vahel see uuem tüüp ja on korduvalt vahetatud - potis keetes töötab laitmatult kuid lõdvikute vahel mitte, kuigi jahutusvedeliku temperatuur saja kraadi alla. Veepumba tiiviku kaugus liitepinnast raamatu järgi 30,7mm. Õhku ka ei tohiks sees olla..
Ette tänades, Markus.
Postitused: 110
Teemad: 39
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Kui kõik on korras, siis jääb ikkagi õhk sisse ja seda saad sealt välja meelitada salongi soojenduse süsteemi kaudu Paigalda sellesse süsteemi sellised vahetükid, mis võimaldavad mootori töötamise ajal õhku välja lasta. Neid juppe saad auto lammutustest, kuna väljamaa autodel on olemas.
Postitused: 3,171
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
On ka see võimalus,et pumpa jääb õhk sisse.See voolik,mis pumba pealt
tuleb,samuti vooliku niplid võivad olla umbes.Kui see voolik on valesti
pandud siis jääb pumpa õhk,ja vee liikumist ei toimu.
Postitused: 24
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Salongiradikas läheb ilusti soojaks, see tähendab et vett ta siiski ringi ajab, aga vaatan need väikesed voolikud ja niplid üle.
Postitused: 771
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Üks võimalus on, et termostaat ise on tagurpidi küljes? Sel juhul ta loomulikult ei avane.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 2,219
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Seda termostaati on imho sinna suht keeruline valepidi ühendada.
p,
kord uue termostaadi pärast kaanetihendit vahetanud
Postitused: 24
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Termostaat 100% õigetpidi ja kui natukenegi loogiliselt mõelda on seda võimatu valepidi ühendada..
Postitused: 3,171
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
On see ikka kindlasti keemine?Äkki on näiteks plokikaane tihend või plokikaas ebatihe.Keema ei tohiks mootor kohapeal enne 15 minutit minna.
Olen lasknud mootoril mitu korda maas niimoodi käia,et alumisel voolikul
on punn ees ja ülevalt vett täis valatud.15 minutiga läks 90 kraadini.
Mida termomeeter keemisel näitab?
Postitused: 24
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
06-02-2007, 19:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2007, 19:31 PM ja muutjaks oli
markus.)
Keemine ikka, peale mootori seiskamist lurtsus tükk aega veel. Ta käiski umbes 15-20 minutit kohapeal enne keema minekut. Vaikselt soojenes ja ühtäkki õnneks taipasin termomeetrit vaadata, see oli nii põhjas kui üldse olla saab. Plokikaane või tihendi peale mõtlesin ise ka, aga tagant midagi välja ei aja, mahlad segi ei lähe, jahutusvedelik ei vahtuta ega mullita.
Kui salongiradikas sisse lülitada siis hoiab temperatuuri umbes 90 kraadi peal ja kui sedasi natuke kauem töös hoida, et ehk kuumutab termostaadi lahti, aga ei midagi. See on väga imelik, sest potis keetes termostaat töötab, masinal küljes olles, käega katsudes termost. ülemine pool nii tulikuum et kätt ei kannata peal hoida, termomeeter näitab ka et peaks juba küll olema, aga ei ava, alumine pool külm kui külm.
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Vaheta välja, mis muud. Pole nii kallis et eksperimenteerida ja juurelda mõtetult kaua. Ikka juhtub, et satub praakdetail.
Postitused: 203
Teemad: 10
Liitus: Oct 2002
Maine:
1
Peaks ju saama ka ilma termostaadita käivitada ja proovida - siis ju kohe selge, kas viga seal või mujal.
Isal oli kunagi mosse 412 ja sellel miski vanemat tüüpi termostaat, mis läks rikki ja mida polnud enam saada. Selle asemele topiti siis mingeid suuri seibe - suvel suurema ja talvel väiksema auguga. Sõita sai, aga üsna visalt läks soojaks.
Postitused: 24
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Marcello variandi puhul oli see vanem termostaadi tüüp, kopsiku sees. Aga jah, ma panen ta otse suure ringi peale ja vaatan kas siis töötab. Kolmas termostaat juba..
Postitused: 3,171
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Aga pane näiteks nael otsapidi klapi vahele ja proovi siis.Radiaator ilmselt
nii umbes ei saa olla.Kui on termostaadi viga,siis võiks osta Bmw 1,8 i
termostaadi.Endal oli see jama,et avanes liiga vara ja soojaks ei läinud.
Bemari oma juba 3 aastat olnud ja toimib ideaalselt.
Postitused: 24
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
07-02-2007, 00:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2007, 00:37 AM ja muutjaks oli
markus.)
Kus ja kui palju see bmw termostaat maksis, lõdvikud ulatasid ilusti?
Postitused: 3,171
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kui ma õieti mäletan,siis oli170-.Lühikese ringi voolik oli pisut lühike,aga
kuna mul oli vaja kuhugi panna ventilaatori lüliti,siis läks see sinna vahele.
Postitused: 2,219
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
BMW termostaat siis M10 mootoriga isendi oma ilmselt?
Postitused: 3,171
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
E30 318i.Rohkem ei tea öelda,kuna nägin poes ja võtsin ära.