Valime süüte(küünla)juhtmed.
#21

See Magnecori lehe jutt on tegelt ka asjalik, mis siis et oma kraami kiidetakse, asja pärast kiidetakse. SDS-i leht muideks viitab ka sinna, kui sa teraselt vaatad, sama teeb või sarnast juttu räägib väga palju muid autoriteetseid lehti. Magnecor on ka väga paljude tippvõidusõidutiimide valik, ning kui kogu see pikk jutt läbi lugeda siis tegelikult nad seal ei väidagi et nad midagi erilist teevad - pigem mainitakse et nende juhtmed ei oma mingeid müütilisi omadusi, vaid on lihtsalt korralikult tehtud ning vastupidavad.
Vasta
#22

13piisab Kirjutas:nagu ma aru olen saanud, ei tähenda "Silicone" juhtme puhul "Silicone" mitte räni vaid tõesti silikooni.

Räni on inglise keeles silicon, ilma e-ta lõpus.
Vasta
#23

arvi100 Kirjutas:Iga kaupmees kiidab just temal müügis olevaid süütejuhtmeid,ka
tootjafirmad on erinevad:NKG,Champion,Bremi,ProSparks j.n.e.Ka sisult
on nad erinevad:vask kiuga või n.n "tahmanöör",õiget nimetust ei
teagi.
Auto,mis uusi juhtmeid vajab on Žiguli,ühe süütepooli ja kontaktidega
jagaja.Kulutaks vast nii 400 krooni jagu komplekti eest(4+1).
Niiet mida võtta,mida jätta ?


  Lugesin kõik siinsed postid läbi. Inimesed, ärge raisake oma raha. 400 rooni eest saab peaaegu paagitäie bensiini.
Tundub, et käesolev juhtmeteema on üleskerkinud just kest keset sügis-talvisi heitlike ilmu, kui on hommikuti käivitusprobleeme küll niiskuse, härmatise, kondentsi tekkimisega kapoti alla. Selle vastu on üks väga lihtne, kuid tõhus nipp, mida  mulle õpetasid vanad kogenud sohvrid kui ma ise olin alles 18.a. noorjuht.
  Ei ole paremat vahendit, kui niisutate lappi puhta mootoriõliga ja seejärel pühite sama lapiga õlikirme peale kõigile kõrgepingejuhtmetele, juhtmeotsikutele, tõmmanud nad eelnevalt pesadest välja nii jaoturikaanest, kui piipudest samad pesad seest õlitada, juhtmed tagasi.  Piipud, jagaja kaas seest ja ka väljast tõmmata õlikirmega kokku. Sedasi toimides iga 3-4 nädala tagant tekki teil talvejooksul kordagi käivitamistõrkeid. Ärge kartke, et äkkiläheb palju peale, mitte midagi ei juhtu halba. Õlitus on niiskusetõrjeks samas on ta isolaator uitava sädeme vastu. Proovige ära ja te ei kahetse. Õlist jätke puutumata ainult jagaja kontaktid!
  Poes müüdav aerosool niiskusetõrje on sama toimrega, aga ta kuivab- lendub juba ühe päevaga, ka diiselkütet võib samaks otstarbeks kasutada, kuid protseduuri korrata siis sagedamini.
  Edukat talvist käivitamist!
Vasta
#24

taruvaras Kirjutas:Ei ole paremat vahendit, kui niisutate lappi puhta mootoriõliga ja seejärel pühite sama lapiga õlikirme peale kõigile kõrgepingejuhtmetele, juhtmeotsikutele, tõmmanud nad eelnevalt pesadest välja nii jaoturikaanest, kui piipudest samad pesad seest õlitada, juhtmed tagasi.  Piipud, jagaja kaas seest ja ka väljast tõmmata õlikirmega kokku. Sedasi toimides iga 3-4 nädala tagant tekki teil talvejooksul kordagi käivitamistõrkeid.
siiski on parem lahendus - küünlajuhtmete vahetamine. Ülalolev soovitus kehtib defitsiitsetes tingimustes. Hakates taolist "kokkuhoidu" viljelema mitmetel autoosadel võtab masina käigushoidmine lõpuks kole palju aega.
aeg on teadupärast raha. Eeldame:
- vanade juhtmete "õlitusprotsess" peab toimuma ka suvekuudel (hommikune kaste jne)
- üks "õlitamine" võtab väikese harjutamise järel aega 5min - juhul, kui küünlad on kergesti ligipääsetavad
Arvutame:
aega kulub "õlitamistele" aastas 12kuud/aastas*5min/kuus=60min/aastas. Kui uued juhtmed ei nõua tähelepanu 7a jooksul, on nendega kokkuhoid 7tundi. Päris palju. Lisaks kuluna töökindad ja ajakuluna käte pesemine. Odavam on siiski likvideerida põhjus, mitte pidada võitlust tagajärgedega. Ehk on meil siis lootust ELi vähimtootliku riigi tiitlist lahtisaamiseks.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#25

...lisaks veel, et see õlikiht hakkab igasugu sodi enda külge tõmbama, mis edaspidi nõuab eelnevat puhastust ja juba siis uut õlitamist.
Vasta
#26

Veel lugemist,siin ajakirja "Za Ruljom" küünlajuhtmete test.
http://www.zr.ru/arch46302.html

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#27

13piisab Kirjutas:
taruvaras Kirjutas:Ei ole paremat vahendit, kui niisutate lappi puhta mootoriõliga ja seejärel pühite sama lapiga õlikirme peale kõigile kõrgepingejuhtmetele, juhtmeotsikutele, tõmmanud nad eelnevalt pesadest välja nii jaoturikaanest, kui piipudest samad pesad seest õlitada, juhtmed tagasi.  Piipud, jagaja kaas seest ja ka väljast tõmmata õlikirmega kokku. Sedasi toimides iga 3-4 nädala tagant tekki teil talvejooksul kordagi käivitamistõrkeid.
siiski on parem lahendus - küünlajuhtmete vahetamine. Ülalolev soovitus kehtib defitsiitsetes tingimustes. Hakates taolist "kokkuhoidu" viljelema mitmetel autoosadel võtab masina käigushoidmine lõpuks kole palju aega.
aeg on teadupärast raha. Eeldame:
- vanade juhtmete "õlitusprotsess" peab toimuma ka suvekuudel (hommikune kaste jne)
- üks "õlitamine" võtab väikese harjutamise järel aega 5min - juhul, kui küünlad on kergesti ligipääsetavad
Arvutame:
aega kulub "õlitamistele" aastas 12kuud/aastas*5min/kuus=60min/aastas. Kui uued juhtmed ei nõua tähelepanu 7a jooksul, on nendega kokkuhoid 7tundi. Päris palju. Lisaks kuluna töökindad ja ajakuluna käte pesemine. Odavam on siiski likvideerida põhjus, mitte pidada võitlust tagajärgedega. Ehk on meil siis lootust ELi vähimtootliku riigi tiitlist lahtisaamiseks.

Pean tunnistama, et ise olen laisk ja teen õlitusprofülaktikat 1X aastas- sügisel. Ka sellest piisab.
3 päeva tagasi jäin oma igapäeva liikuri VW Caravelle diisli käivitamisega jänni, külma -24. Tuli lumehangest novembris viimati sõitnud RAF välja kaevata (samas paras aeg ka enne Talverallit nats nokkida teist) . Peale sooja veega ukseluku leotamist, pääsesin sisse. Kapott maha, küte vaja üles pumbata. Keerasin süüte sisse ja pumpasin käsitsi bensu üles. Süüde selleks, et RaFil on paagist tuleva torustiku vahel el. magnetklapp. Õlitamise tagajärjel ei ole mootor muidugi sugugi puhas, et rõõmsasti käsi pumpamiseks mootorisse ajada aga... Masin käivitus koheseltBig Grin peale pikaajalist seismist. Kõik küünlad, juhtmed, piibud, jagaja on  vanad, väga vanad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne