Tänan, härrased! Täitsa lust, kui targad mehed oma mõtteid avaldavad!
Mõned kommentaarid-heietused...
(24-10-2016, 11:59 AM)v6sa Kirjutas: Palju tiislile raskust tuleb?
Küsi midagi lihtsamat
Mul pole õrna aimugi, palju see kompott kaalub, veelvähem raskuse jaotumisest sinna või tänna. Mootor on telgede vahe piires, nagu Ikarus 260, kollane ka
Kaalujaotus seega sinna fifty-fifty kanti.
Kindlalt tean vaid seda, et mootor kaalub 62 kg. Pärineb muide aastast 1969 ja eelmises elus töötas Võru leivakombinaadis lennuvõimetu Karlssonina
Teoreetiliselt võib ju leida kasutatud terasprofiilide kg/m, aga selline arvutuslik lähenemine on paratamatult pooletoobine, kui kõiki lähteandmeid ei tea. Kogu tõde selguks kaalul.
Kaudseks "diagnoosiks", et riputatuna T 25 taha polnud põkal nina sugugi pidevalt taevas. Eks ta sinna 200kg kanti umbestäpselt on.
Väike offtopic. Kõige "süütum" ongi sellist agregaati vedada traktori rippes - militsionäärivanal pole midagi kobiseda. Viimasel ajal pole vastavaid säädusi uurinud, aga kunagi oli nii: lihtviisil auto taha haagituna kiirusepiirang 25 km/h. Kui tõsine ihalus suuremate kiiruste järele, siis on räige $$$. Tuleb arvele võtta (kas ikka läbib ekspertiisi???), kindlustada ja ülevaatusel käia. Ja sääl võid leemendava jaga eest saada korduva
/OT lõpp/
(24-10-2016, 11:59 AM)v6sa Kirjutas: Säärane tugiratas ei taha maastikul 100+ kg all eriti veereda...
Kui üks ratas ei taha, tahavad võibolla 2. Ehk siis paarisratas, mida eespool juba mainisin. Ei rahaliselt ega tehniliselt midagi ületamatut: hankida teine ratas lisaks, tekitada pikem telg ja kahvli vahele distantspuks. Valmistoodangut ka:
plastmassist
ja
kullast
(24-10-2016, 11:59 AM)v6sa Kirjutas: Ning vähemalt minu kohatud tungid on kõik olnud nõus enda raskuse alla sisse vajuma.
Ega endalgi teistsugused pole
Siinkohal kahtlustan, et räägime üksteisest veidi mööda. Kui tunk tõstab ratast, siis probleemi ei ole jah. Mina pidasin eespool silmas ksf!
Basilio soovitatud süsteemi: ratas on statsionaarne ja tunk eraldi. Siis ei ole tungil enam põhjust kokku vajuda, kui ratas kandma hakkab. Ja et ta ei lohiseks siis mööda maad nagu täkul peale paaritamist, tulebki teda sellest punktist käsitsi edasi suruda. Sama probleem nagu hüdrotungiga lahendatud mahlapressil.
Jeesuse kombel risti kandmine võib teemaks tulla küll. Enne poodi minekut tuleb kelleltki käruomanikult proovimiseks tugitatast laenata ja alles siis positiivse tulemuse puhul osta.
Tagurduskaamera on kahtlemata asjalik vidin, aga antud kontekstis jääb ära. Mina vean aparaatust masinaga, mis nii välimuselt kui ka juriidikalt on selline, et kutsub jaole sattunud militsionääris eisile villase šoki
Peale toibumist mõistaks ta mulle kergemal juhul 25+5, raskemal juhul toimuks pelleri taga kohene kuklalask. Ja vot sellisele aparaadile ei näe mõtet kaamerat külge kruvida.
Ja mõtleme laiemalt ka. Äkki on vaja veel kellelgi, kellel kaamerat pole, ilma abiliseta haakida.
Aitab vahutamisest, hakatuseks trotsin 8 cm lund ja lähen VAZi tungiga teisele katsele.