muhu remont
#21

Pilte veel pole.
See oli kunagi heinakuur ja mina lihtsalt tegin ukse laiemaks ja lävepaku madalamaks.Pinda ma ei tea kuid muhk mahub lahedasti sisse.Said sa enda garaazi valmis?

Zaz 965AE 1966.a.
Vasta
#22

Lähen nüüd jaanipäeval maale jälle sõnnikust tühjaks viskama ja vaatan kuidas sarikad toetuvad ja veel plaanis mossel põhi ära puhastada ja värvida VALGEKSBig Grin
Vasta
#23

Täna sai garaazi elekter sisse pandud.Leidsin paksu pahtlikihi alt selle et keegi oli vasakusse esitiiba 9(!) suurt auku puurinud....

Zaz 965AE 1966.a.
Vasta
#24

Pean veel mainima et vaatsin su pilte ja nägin et sul täitsa korralik rool veel alles, kas see on ideaalne?
Vasta
#25

See oleneb sellest mida sa ideaalseks pead...Mõned praod on ikka sees...See on eksport variandi rool,keskelt on signaalivõru puudu.Kui kellelgi jääb üle andku teada!

Zaz 965AE 1966.a.
Vasta
#26

Selline näeb siis see signaalivõru välja:

Zaz 965AE 1966.a.
Vasta
#27

Nüüd olen umbes nädala muhku laiali võtnud.Osad tunduvad (vähemalt esialgsel vaatlusel) üsna korralikud.

Nädala aja pärast lähen saaremaal ühte muhku vaatama.Kui hästi läheb olen varsti juba 2 muhu omanik... Smile

Zaz 965AE 1966.a.
Vasta
#28

Mul enda muhuga selline jama, et aprillis võtsin mootori maha nüüd kui keretööd tehtud ja mootor jälle peal aga tööle ei hakka. säde olemas, kompressioon ka üle 6, karbuss puhastatud aga ei mõhkugi Sad
Vasta
#29

nymmik Kirjutas:Mul enda muhuga selline jama, et aprillis võtsin mootori maha nüüd kui keretööd tehtud ja mootor jälle peal aga tööle ei hakka. säde olemas, kompressioon ka üle 6, karbuss puhastatud aga ei mõhkugi Sad

Selle kohta ei oska midagi ütelda.Mootori koha pealt olen ma vääga loll. Sad
Kas sinu muhul on kerenumber kuhugi kere sisse ka pressitud või ongi ainult see ära kruvitav plaat mootoriruumis?

Zaz 965AE 1966.a.
Vasta
#30

werewolf0 Kirjutas:Kas sinu muhul on kerenumber kuhugi kere sisse ka pressitud või ongi ainult see ära kruvitav plaat mootoriruumis?
Esi kapoti kui lahti teed siis esipõlle paremas nurgas, vasakul pool on sassii ja mudel kas 965 või 965A. Enda oma viin täna ühe spetsialisti kätte.
Vasta
#31

nymmik Kirjutas:
werewolf0 Kirjutas:Kas sinu muhul on kerenumber kuhugi kere sisse ka pressitud või ongi ainult see ära kruvitav plaat mootoriruumis?
Esi kapoti kui lahti teed siis esipõlle paremas nurgas, vasakul pool on sassii ja mudel kas 965 või 965A. Enda oma viin täna ühe spetsialisti kätte.

Käisin vaatamas ja mul küll seal midagi pole. Sad

Zaz 965AE 1966.a.
Vasta
#32

Variant 1. on paksu värvikihi all, need numbrid päris kehvasti sinna löödud.
Variant 2. esipõll on sul vahetatud ja uusi numbreid pole sisse löödud. Kas tehnilisespassis on midagi kirjutatud või on märge MARKEERIMATA
Vasta
#33

Pildid:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Zaz 965AE 1966.a.
Vasta
#34

Kas on mõeldav Fiat 500 juppide kasutamine "muhu" remontimisel.Esiots on välisel vaatlusel üsna sarnane,tagaosas on suured erinevused, mootorist ei tea ma midagi.Küsimus on ajendatud sellest, et Poolamaal on neid vanatüübi Fiat 500 eksemplare täitasa palju säilinud ja tundub ,et ka üsna korralikke.Viimane kogemus oli see,et 600EUR-i küsiti täiesti sõitva üsna korraliku mahtuniversiaali eest.
Vasta
#35

Ei tea kas on võimalik,kuid need näevad ikka väga erinevad välja,kui sa just fiat 600-ga segi ei aja


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Zaz 965AE 1966.a.
Vasta
#36

werewolf0 Kirjutas:Ei tea kas on võimalik,kuid need näevad ikka väga erinevad välja,kui sa just fiat 600-ga segi ei aja
600 näeb välja selline.
[Pilt: fiat-600-2.jpg]
Poolas leidub 600-t ilmselt rohkem kui 500-t. Mootor on 600-l 4 silindrit reas, vesijahutus (radiaator sealsamas taga).

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#37

Ei ole nende Fiatide alal suur asjatundja.See millest jutt oli, on igatahes mitte selline ,nagu pildil olev 600,tegu oli mingi omapärase universaalkerega ,millel 3 ust ja tagaosa pikem ning luugiga,luugil igatahes oli kirjas Fiat 500.Esiots on jah selle 600 moodi.Ega ma seda Fiati nagunii ei osta ,lihtsalt põhimõtteline küsimus.
Vasta
#38

Ilmselt siis tegu Fiat 500 Giardinieraga.
[Pilt: Giardiniera1.jpg]
Kahtlen, kas Fiat 500 või 600 jupid sobivad sapakale rohkem kui mõne teise auto jupid. Hoolimata välisest sarnasusest on need autod konstruktsioonilt sapakast tunduvalt erinevad, näiteks esisild mitte torsioonide, vaid põiki lehtvedruga jne.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#39

see on jah sama auto.
Vasta
#40

Update!
Muhul esisild vahetatud,sai pulkadeks lahti võetud,puhastatud ja värvitud.
[Pilt: new001.jpg]

Zaz 965AE 1966.a.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne