Pilte veel pole.
See oli kunagi heinakuur ja mina lihtsalt tegin ukse laiemaks ja lävepaku madalamaks.Pinda ma ei tea kuid muhk mahub lahedasti sisse.Said sa enda garaazi valmis?
Lähen nüüd jaanipäeval maale jälle sõnnikust tühjaks viskama ja vaatan kuidas sarikad toetuvad ja veel plaanis mossel põhi ära puhastada ja värvida VALGEKS
See oleneb sellest mida sa ideaalseks pead...Mõned praod on ikka sees...See on eksport variandi rool,keskelt on signaalivõru puudu.Kui kellelgi jääb üle andku teada!
Mul enda muhuga selline jama, et aprillis võtsin mootori maha nüüd kui keretööd tehtud ja mootor jälle peal aga tööle ei hakka. säde olemas, kompressioon ka üle 6, karbuss puhastatud aga ei mõhkugi
nymmik Kirjutas:Mul enda muhuga selline jama, et aprillis võtsin mootori maha nüüd kui keretööd tehtud ja mootor jälle peal aga tööle ei hakka. säde olemas, kompressioon ka üle 6, karbuss puhastatud aga ei mõhkugi
Selle kohta ei oska midagi ütelda.Mootori koha pealt olen ma vääga loll.
Kas sinu muhul on kerenumber kuhugi kere sisse ka pressitud või ongi ainult see ära kruvitav plaat mootoriruumis?
Variant 1. on paksu värvikihi all, need numbrid päris kehvasti sinna löödud.
Variant 2. esipõll on sul vahetatud ja uusi numbreid pole sisse löödud. Kas tehnilisespassis on midagi kirjutatud või on märge MARKEERIMATA
Kas on mõeldav Fiat 500 juppide kasutamine "muhu" remontimisel.Esiots on välisel vaatlusel üsna sarnane,tagaosas on suured erinevused, mootorist ei tea ma midagi.Küsimus on ajendatud sellest, et Poolamaal on neid vanatüübi Fiat 500 eksemplare täitasa palju säilinud ja tundub ,et ka üsna korralikke.Viimane kogemus oli see,et 600EUR-i küsiti täiesti sõitva üsna korraliku mahtuniversiaali eest.
Ei ole nende Fiatide alal suur asjatundja.See millest jutt oli, on igatahes mitte selline ,nagu pildil olev 600,tegu oli mingi omapärase universaalkerega ,millel 3 ust ja tagaosa pikem ning luugiga,luugil igatahes oli kirjas Fiat 500.Esiots on jah selle 600 moodi.Ega ma seda Fiati nagunii ei osta ,lihtsalt põhimõtteline küsimus.
Kahtlen, kas Fiat 500 või 600 jupid sobivad sapakale rohkem kui mõne teise auto jupid. Hoolimata välisest sarnasusest on need autod konstruktsioonilt sapakast tunduvalt erinevad, näiteks esisild mitte torsioonide, vaid põiki lehtvedruga jne.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.