Erinevad mürad auto veermikus
#1

2009 Accord siin (tulevane noorklassik), juba pikemat aega maadlen erinevate müradega sõites. Kaks korda olen ka remondis käinud, aga ilma suuremate muutusteta.
Nimelt, kusagil 80 peal kusagilt tagant hakkab ulguma, ja madalamal kiirusel kusagil nagu kergelt jaurab perioodiliselt - nagu oleks naelad all heli.
Lasin tagumise vasaku rattalaagri välja vahetada, tuvastasime ülevaatuses kerge lõtku.
Mehhaanik väidab, et rattalaagrid on kõik nüüd ok ja "saad väga vaikse auto". Esimene asi mis sõites kuulen, on tuttavad helid veermikust. Võibolla on ta raske kuulmisega, ma kuulen seda isegi kui raadio tööle panen.
Nüüd räägib ta juba kuidas rehvivahetusega need ära kaovad...
Tagumised kettad on kergelt kulumisrandiga, peale 20km otsa kergelt kuumad - käega kannatab katsuda, seega nii 50C äkki.
Samas, üles tõstes ratas keerleb vabalt...
Ühesõnaga, tahaks vaikset autot, aga keegi justkui ei oska aidata...
Vasta
#2

Uus laager võib seest kuiv olla, ilma määrdeta.
Nüüd paned veel talverehvid ka alla ja niikuinii müra palju.

Pane võimsamad kõlarid ja pigimatid igale poole.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#3

No kui on lakke vaatamise ja pakkumise voor, siis on olnud sarnane mure hoopis õhtale läinud paagisisese kütusepumbaga. Paak on nagu kõlakoda, ei saanud esialgu aru, mis või kust hääl tuleb.
Vasta
#4

Kas on võimalik võtta pädevat selli tagaistmele? Kui jah, siis koos temaga proovisõit, kurvitamised, erinevad kiirused, teekatted ja nii edasi. Teine  variant on mingi raudselt vaikne rattapaar kusagilt leida ja prooviks alla. Vilets mure läbi neti remontimiseks muidugi. Kõikvõimalikud segased kuminad kanduvad edasi ka lootusetult lagunenud või kivistunud kummipukside kaudu. Vaiksel autol on tagadiffer kummipatjadega silla küljes ja sild kummipatjadega kere küljes. See on selgitus mürade liikumise kohta, mitte kriitika auto suunas.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#5

Kas peale ülestõstmist ja rataste veeretamist on auto mõne aja vait?

Nüüd  vaheta ka teine laager ära.
See, et lõtku pole ei tähenda, et laager müra ei tee.
Ma käisin enda omaga kuus kuud mööda töökodasid, et mürast lahti saada. Käisin välja mõtte, et pange uued rattalaagrid. AGA EI. Kaks korda oli saksas Volvos. Kõik väitsid, et rattalaagrid on korras. 
Sain uue pooltelje, vedrud, puksid. 
Taheti juba diffri kallale minna.
Päev aega oli auto vait peale igat servise külastust ja uuesti kõmin tagasi.
Siis lasin kodus ühel erategijal vasaku rattalaagri ära vahetada ja vaikus.
Tõin siis prügikastist selle laagri hiljem koju ja lõikasin pooleks.  Ning oligi viga käes. Ühel kuulil oli tükk väljas. Kui see ennast auguga vastu saalet keeras oli müra taga.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#6

2008 Accord omalgi. Tagumine rattalaager oli läbi, müra oli, käega testides ei midagi, läksid uued mõlemale ja kõik kadus. Kui pidur peale ei jää, siis muud seal olla ei saa.
Vasta
#7

Ma siiski ei välistaks rehvi, kuigi laager on tõenäolisem. Paagipumba müra ei sõltu teekattest ega kiirusest.

Kui varuratas on olemas, siis sellega ühekaupa välja vahetades mürisevat lõiku sõites on kohe selge, kui emb-kumb rehv oskab möliseda. Ning oskab seda pealtnäha terve, kuid algava koordivigastusega rehv muidu vaikses autos suurepäraselt, nagu hiljutine kogemus Almeras näitas. Muster OK, kevadel soetatud hiina suverehv pealtnäha sirge, aga karedamal asfaldil vile taga. 8 aastat vana Conti suvekas varurattasüvendist oli tüki vaiksem. Vahetasidki kohad, kuna müüja arvates on mul luulud. No ilmselt ongi....
Vasta
#8

Rehvidest võib küll olla. Mul kunagi ühed undasid isegi kinnitallatud kruusa peal
Vasta
#9

Aga tõesti, mis rehvid üldse all on? Vähemalt hiinakad küll undavad päris korralikult. Kui ma maal juhtun olema (maakodu on läbi metsa umbes 100m Pärnu-Rakvere maanteest), on vähemalt veokate puhul jube hästi kuulda, millisel on korraliku tootja oma ja millisel hiinakad. Hiinaka puhul on äge kuulda, kuidas kilomeeter eespool peale pööret hoovõttu alustades ja minu maakodust möödudes auto "lendu hakkab minema". Sõiduauto puhul olen ka sama täheldanud- ja ka paljud teised seda kinnitanud-, et vähemalt enamus hiinlasi undavad.
Vasta
#10

Laagril ei pruugi mingit käegakatsutavat lõtku olla, kuid müra teeb ikka. Näiteks kui veerepinnast pudeneb veidi metalli välja. Käega ei pruugi midagi tunda olla.
Vasta
#11

(20-10-2023, 23:14 PM)vootele Kirjutas:  2009 Accord siin (tulevane noorklassik), juba pikemat aega maadlen erinevate müradega sõites. Kaks korda olen ka remondis käinud, aga ilma suuremate muutusteta.
Nimelt, kusagil 80 peal kusagilt tagant hakkab ulguma, ja madalamal kiirusel kusagil nagu kergelt jaurab perioodiliselt - nagu oleks naelad all heli.
Lasin tagumise vasaku rattalaagri välja vahetada, tuvastasime ülevaatuses kerge lõtku.
Mehhaanik väidab, et rattalaagrid on kõik nüüd ok ja "saad väga vaikse auto". Esimene asi mis sõites kuulen, on tuttavad helid veermikust. Võibolla on ta raske kuulmisega, ma kuulen seda isegi kui raadio tööle panen.
Nüüd räägib ta juba kuidas rehvivahetusega need ära kaovad...
Tagumised kettad on kergelt kulumisrandiga, peale 20km otsa kergelt kuumad - käega kannatab katsuda, seega nii 50C äkki.
Samas, üles tõstes ratas keerleb vabalt...
Ühesõnaga, tahaks vaikset autot, aga keegi justkui ei oska aidata...
Tagarehvide siseküljed kriitilise pilguga üle vaadata. Ilmselt "treppi" kulunud.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#12

Pakun ka alustuseks rehve. Olen sõitnud 2 autoga, milledel rehvimüra lõpuks talumatu.
Põhjuseks "saehambaks" kulunud äärmised klotsid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne