Postitused: 23
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
12-05-2008, 11:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2008, 10:58 AM ja muutjaks oli
kessu.)
Kas keegi teab, kuidas ühendada elektron süüte magneetot ja blokki? Tähised magneetol: D, D, 0 ja tähiseta klemm. Tähised blokil: D, M, 02 JA 3.
Kui ilma on ja mootor ei tööta siis peab mootorita ratta võtma ...
Postitused: 23
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Mitte keegi ei ole tegemist teinud vene elektonsüütega? Kummaline...
Kui ilma on ja mootor ei tööta siis peab mootorita ratta võtma ...
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Otsi mõni töötav masin ja pane selle järgi. Ega sa ei taha avalikustada mis masinale sa seda ühendad. Võibolla on leitav elektriskeemgi.
Postitused: 23
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
14-05-2008, 15:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2008, 15:39 PM ja muutjaks oli
kessu.)
Jahvot ... töötavat Voshodi suht keeruline leida. Ehitan vana Voshodi elekron süütele ümber. Sain ka mingi manuaali, aga no venelased on ikka nagu nad on ... asjad skeemilt puudu jne. Põhimõtteliselt sain sealt aru, aga siiski.
Kui ilma on ja mootor ei tööta siis peab mootorita ratta võtma ...
Postitused: 323
Teemad: 33
Liitus: Jun 2007
Maine:
7
Voshodi ja nn. kahekäiguliste elektronsüüted on küllaltki sarnased - ehk annab mopi (või mopi skeemi) pealt kopi-peist teha?
Postitused: 204
Teemad: 46
Liitus: Jul 2007
Maine:
4
Mis on elektron parem kui kontakt?Või pole lihtslt kontaksüütet võtta.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Vastan ise:
Kui elektron poleks parem siis oleks veel tänapäeva uutel autodel kontaktid peal, niiet mõtle sutsu.

Elektron = pikem tööiga, rohkem voolu, suuremad pöörded ja veel palju muud.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 204
Teemad: 46
Liitus: Jul 2007
Maine:
4
Seda jah,aga kui sa paned elektroni masinale millele on originaalis kontakt,see eeldab seda et masinale tuleb vedad uusi juhtmeid ja kuhugi tuleb ka panna elektroni plokk.Teisest küljest on kontak jälle lolli kindlam kui elektron(mähisega ei juhtu midagi üldiselt tahavad ned polkkid läbi põleda).Aga muidugi töö kindlam ta on.
Postitused: 23
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
15-05-2008, 13:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2008, 14:24 PM ja muutjaks oli
kessu.)
Manuaali ma sain nagu juba ütlesin.
Selline jama tekkis... piibust näpuga katsudes on tunda selline laks, et võtaks elevandil põlved nõrgaks kui täie jõuga lüüa, aga vot sädet ei ole. Mis on siis sellise asja põhjuseks?
Kas viga võiks olla süüteblokis? Või siis millegis muus?
Kui ilma on ja mootor ei tööta siis peab mootorita ratta võtma ...
Postitused: 23
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Praegu panin lihtsalt kontaktid peale. Ei osanud muud pääle hakata.
Kui ilma on ja mootor ei tööta siis peab mootorita ratta võtma ...
Postitused: 23
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
19-05-2008, 11:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2008, 11:55 AM ja muutjaks oli
kessu.)
Jah, mul on ka terve manuaal, aga arvan, et bolkk on läbi.
kessu Kirjutas:
Praegu panin lihtsalt kontaktid peale. Ei osanud muud pääle hakata.
Aga nüüd meenus mulle, et varem kui mul oligi kontaktsüüde siis signaal ei tahtnud töötada. Originaalis sai signaal toite esitule juhtmest, aga kui tuli põles siis signaal ei teinud häältki.
Millest selline viga võis olla?
Kui ilma on ja mootor ei tööta siis peab mootorita ratta võtma ...
Postitused: 193
Teemad: 34
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Kui endiselt huvitatud magneeto ja hallkarbi vaheliste juhtmete korrektsest ühendamisest, siis võin nädalavahetusel järgi uurida, kuidas need juhtmed seal täpsemalt on.
Postitused: 23
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Ei-ei, kui tuli püles siis häält ei teinud, muidu töötas küll. Ma tegin selle nüüd nii, et ta saab toite piduritulest, sest see ei põle ju koguaeg.
Kui ilma on ja mootor ei tööta siis peab mootorita ratta võtma ...