Postitused: 60
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Tere oleks vaja väheke abi...Kui suur peab olema klappide vahe k-750. l mõlemil klapil vahe ju erinev
väljalase
sisselase
Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Palu piiblis lk.201 - normaalne vahe 0,1mm
Postitused: 60
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
suured tänud
Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Postitused: 60
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
0,15 tundub loogilisem. mõõtsin enda omal ära klapid. 0,20 läks veel probleemideta läbi. tundub olema nii 0,21-0,22 ja klõbin on üsnagi häiriv ja hirmutav. Lähi päewil kui töölt päsen regullin 0,15 peal ja vaatab mis saab...
tekkis selline loll küsimus kas käimalöömis vändaga saab asja täpselt õigesse asendisse et klappid ära regullida. ja kas on mingi vahe ka kummal poolel ma klapid enne regullin.
Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Postitused: 5,844
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
BMW pakub oma õhkjahutusega bokseriltele klapivaheks: sisselase 0.10 ja 0,20 väljalase.
Aga põhimõte on see, et pigem veidi kolisegu,kui olgu täitsa vait. Viimane viitab tavaliselt klapipesade suremisele.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 2,657
Teemad: 265
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
saab ka käimalöömisvändaga paika, rahulikult ja tasakesi. Ma ei ole juba 10 aastat vene bokseritega sõitnud, aga vanast ajast on meeles, et kerge klõbin käis asja juurde. Pakuks isegi, et suvel võib väljalaskeklapi ka 0.25 jätta. Ja sisselaske 0.20. Olen ise selliste vahedega sõitnud ja ei kurda. Mul ei ole õnnestunud ühtegi klappi sisse põletada. Küll aga oli mul üks sõber, kes tegi kõike raamatu järgi, kaasaarvatud klapivahed. Ja päris mitu korda õnnestus tal pikematel sõitudel mõni klapp ära põletada. Vene bokserist ei ole mõtet oodata vaikse sahinaga käimist, ikka kerge kolin käib asja juurde. Kui plaanis ainult vaikselt popsuda, siis ehk saab ka väikese klapivahega hakkama.
Postitused: 60
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
21-03-2011, 11:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2011, 11:09 AM ja muutjaks oli
jorma901.)
Tekkis uus mure millele sooviks vastust lahendust.
Hiljaaegu vahetasin motikal geneka kuna vana andis otsad(suure tõenäosusega harjased). Kui motikas tööle panna uue genekaga , siis genekas hakkab undama ja vilisema. Nagu aku oleks tühja võitu ja genekas laeb seda usinalt. Mina isiklikult arvan et aku lihtsalt tühi ja genekas laeb seda täie raha eest. Ja probleem kaks. Laterna korpusel on väike kontroll lambike mis kustub ära kui aku ja genekas ok on(kustub peale käima löömist) mu omal ei kustu se ära. Löön motika käima genekas hakkab undama nagu laeks akut ja tuli ära ei kustu. Kust kohast võiks viga otsida kui ülde on midagi viga. Küsin kuna enne geneka vahetust sellist asja ei olnud, tuli kustus ära peale käivitamist ja genekas ei undand. Ja loomulikult see mu esimene venelane siis ei tea veel selle iseärasusi.
Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Postitused: 60
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Täna on siis see päew kus töö nädal vahetus vaba vahetusele. Koju jõudes sai kähku kõht täis pargitud ja riided vahetatud. Ning siis garaazi probleemi lahendama. Esimesel katsel genekat keerates kadus vilin ja undamine ära aga laternal jäi tuluke põlema. Teisel katsel keerasin genekat natuke vähem kui esimesel korral ja see tõi naeratuse näkku. Genekas ei unda ega vilise ja tuluke laternal kustus ka ära. Nii et nüüd siis on asi lahendatud genekas laeb akut nii nagu peab... Suured tänud abistajatele.
Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.