probleem Jawa 638\'ga
#21

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: lauryx
Njah- Mul on ka Jawa 638. Mul oli sama lugu. Ma kusjuures vahetasin veel väntvõlli laagrid ära. Lasin silindrid üle puurida, uued kolvid, uued rõngad, uued kolvisõrmed. Sissesõitu ka nagu sai tehtud aga üle saja ei läinud. Mul oli probla ka karbussis. Nimelt segu tasapind oli vale. Segu tasapind ujukiruumis peab olema 11 mm ujukiruumi ülemisest servast. Ja asi kohe paranes. Jookseb teise käiguga oma 85 välja. Peris hea saavutus. Aha jah. uuri oma sega tasapind jawal välja, sest see põhjustab ka suurt kütusekulu ja plödinat st. et mootor ei taha hästi kõrgetel pööretel käia.:eureka

Stock 634 ja 638 peaks tehniliselt korras olekus 2.käiguga u. 100+ ikka minema (spido järgi), mul oli IZ-Jup 5, 2.käik 110 kmh täisgaasiga.... NB! Tähelepanu, mis hammasrattad peaülekandes on!!!

Ahjaa, Jawa stock Jikov karpa kipub suht lahjemapoolset segu andma ja suht väikse kõriga (IMO), ma ise panin JUPile 634 Jawa Jikov karpa benakulu langetamiseks ehk vahetasin IZ stock karpa välja, Jikoviga töötas mehkamalt, aga reaalne toores jõud kukkus...

Samas siledal asfaldil võis 2. käiguga kummi vilistada juskui autoga :duh, burnout kohapeal käis ka suht hetkega. Pikemate ülekannetega tekivad jõulisema v. hästi jooksva mootoriga siduriprobleemid...
Vasta
#22

OK, hea soovitus, tasapinda kontrollida. A mismoodi ma seda kontrollin? Ja kui ongi vale, siis kuidas seda reguleeritakse?
Vahetasin tal nüüd selle ujuki klapi ära, asi ei muutunud. Endiselt olen aga seisukohal, et viga on karburaatoris ehk kiirendades tõmbab ta tyhjaks ja ei saa enam piisavalt kätte...:wow
Vasta
#23

Mul kunagi oli bensukraan sodi täis, korra andis ja siis ummistus jälle, ehk (väike võimalus) selles?
Vasta
#24

Oi see on päris pisike viga ja ammu järele vaadatud, selles viga olla enam ei saa :yes
Vasta
#25

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Bad Dog W
Oi see on päris pisike viga ja ammu järele vaadatud, selles viga olla enam ei saa :yes

Ma lihtsalt tuletasin meelde, kuidas metallkopikas paaki mulle pandi, oli üksjagu jampsi vahepeal Toungue

Hea oleks, kui saaksid mõne tuttavalt korra teist karpat laenata, ja järgi vaadata mis toimub ja kuidas jookseb.

Mingil eriti vanasti ühel tsiklil (irw u. 17.a. tagasi, oli mingi jama, et ujuk jäi kuidagi aeg - ajalt imelikult kinni ja nõkerdamist üksjagu. Ühe karpaga oli veel see jama, et ujukil oli auk ning peale kuivatamist hakkas vaikselt tasapisi uputama ....
Vasta
#26

see on hea mõte, et proovida teise karpaga, sest põhimõtteliselt võib viga peituda ka mujal.
Nüüd aint probla, kust seda saada. Sõbrad kõik sellised, kes ei oska hinnata mootorratast ja sõidavad autoga või käivad jala :???
Vasta
#27

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Bad Dog W
see on hea mõte, et proovida teise karpaga, sest põhimõtteliselt võib viga peituda ka mujal.
Nüüd aint probla, kust seda saada. Sõbrad kõik sellised, kes ei oska hinnata mootorratast ja sõidavad autoga või käivad jala :???

Mul oli veel aasta tagasi üks tutikas 638 orig.karpa, isegi suur Jikov aga need andsin juba ära - kuigi tsiklitele selga pole pööranud, pole midagi sisuliselt alles ja tulevikus V2 motoriga asja tahaks...

Paljud vead vahel kähku saab nii selgitada, et sama marki töökorras tsikkel kõrval ja siis järk - järgult vahetada püüad osasid laenates. (Vanal ajal käis süütepoolide, küünalde jm. proovimine hetkega, kui oli kahtlus mõne jupi vigurdamises).
Vasta
#28

Paraku aga, selliseid pille üldse vähe liigub, IMO. Tänavapildis liiguvad ikkagi juba lääne päritolu tsiklid. Samas, aeg-ajalt tõesti treffab ka mõnda sarnast looma, aga kahjux ei kuulu ükski neist mu tuttavale Sad

Üritan leida mingist väljapääsu.. :keersilm
Vasta
#29

mina kontrollisin oma jawa karburaatori ujuki tasapinda järgmiselt: Kuna mul kodus kapis neid karburaatorid mingi 4-5tükki, siis võtsin ühel karpal ujuki ruumi potska ära. Tollele potskalse puurisin põhja augu sisse, ja vedasin väikese läbipaitva vooliku küljepeale. Potska ülevalt servast alla poole tõmbasin täpselt 11mm pealt kriipsu. Panin siin tolle potska oma karburaatorile alla, lasin bensiini karburaatorisse niikaua sisse, kuni klapp sulgus. Siis oli küljepealt voolikust näha, et kui kõrgel segu tasapind on. Võtsin siis uuesti lahti, painutasin vajalikul määral ujukit ja proovisin uuesti, seni kuni paika sain. ja nüüd töötab ilusasti.
Vasta
#30

Mul oli ka jaffiga teine karpa kaasas, millele oli küljepeale puuritud auk ja siis mingi läbipaistvast plastist tükk augu ette kruvitud. Seal plastipeal oli mingi jutt tõmmatud. :eureka Päris kaval!
Aga palju see tasapind mõjutab karpa tööd?:??? Ma üritan ka oma jaffi käima saada, kuid kardan et see ei saa korralikult peale.
Vasta
#31

kuna endal on jawa kapremondist just kokku saamas siis loen õudusega sea imedemaad mis jawal on... olen nagu 13 aastat ratastega tegelenud aga krt... karm.ex näeme mis saab aga vast tulen seda teemat uuesti yle lugema miljon korda.... kerge värin on igatahes jalgades sees juba

Ostan Mini juppe!
Vasta
#32

A kas sa oma ketti vedavate hammikate suurust oled võrrelnud. Mul on ees suur hammikas ja sõidab 130km/h välja. Aga mudu on praegu ka sama probleem ka mul. Vist ikkagi rõngad kulund või saab õhku kätte, või on kontaktid määrdund.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne