K: Auto kere korosiooni vastane kaitse.
#21

stihl Kirjutas:Tsiteerides Autorestauraatorit ("Ma tahan teada, millega töötan." - võimidagitaolist, kuldne mõte igal juhul...), siis, loomulikult, tuleb kogu põhi puhastada.
Mis on, aga, kahjuks kohutavalt töömahukas...Kas liiva (protsess ise kiire, aga ettevalmistus keerukas) või traadiga (pärast kolmandat tundi rällakat tekib vibratsioonitõbi!) , väga vahet polegi.

Kokkuhoiu mõttes, muidugi, võiks teha ainult "halvad" kohad, aga see on siiski ajutine lahendus.
Korraliku traadiga väga ei tekigi ..aga odava harjaga oli tunne selline , et oleks nagu värskelt püütud 2 kg haug mis rabeleb ja hammustab. Hammustamise all mõtlen seda kui traadid lendavad harja otsast ja väga ebameeldivatesse kohtadesse . Kaitsevahendid rangelt nõutavad .
Vasta
#22

Netist tuhnides jäi silma selline
http://www.icetechbaltic.ee/index.php
Vasta
#23

Kasutaja agaa - kirjutas tööde järjekorra 1. pind puhtaks, 2. krunt, 3. värv, 4. ML

nimelt mis värv selle krundi ja ML-i vahele käib. ??
Vasta
#24

kalacompany Kirjutas:Korraliku traadiga väga ei tekigi ..aga odava harjaga oli tunne selline , et oleks nagu värskelt püütud 2 kg haug mis rabeleb ja hammustab. Hammustamise all mõtlen seda kui traadid lendavad harja otsast ja väga ebameeldivatesse kohtadesse . Kaitsevahendid rangelt nõutavad .

Hoia prillid/mask alati ees. St hoia, et üksikud irduvad traadid näkku (loe: silma) ei lendaks! Mujale lennates (tööriietesse) ei ole neil niipalju jõudu, et nad sügavale ihusse tungiksid, pigem otsapidi riide sisse ja kõik. Mul on vaid paar korda paar mm naha alla läinud, üldiselt siiski mitte, õhuke riie pidurdab ära.

Ja veel. Ära harja paikades, kust Sa ilma pühkimata rehve omavate liikuritega hiljem üle sõidad. Irdtraatidel on eeltoodud omadusile lisaks väga suur isu rehvidesse minna, viimaseid dehermetiseerides... Sad

Lisaks tuleb uue harja või pikalt säilinud harjastega harja korral hoiatada nn "käestkiskumise" eest. Nimelt kui töötled mingeid keerulisi detailinurki, servataguseid vms, siis relaka/harja vale hoidmine sellistes kohtafdes võib lõppeda kergesti sellega, et kisub Sul meeletu jõuga relaka käest (ja plekiserva ka kõverasse). Selle vastu aitab kogemus (mispidi tuleb servi harjata ja mispidi ei tohi iial) ning relaka tugev kinnihoidmine (mina olen seni oma karukehaga suutnud väikest relakat alati kinni hoida, ka siis, kui "löök" on profimasina rootori kõveks ajanud).

Loomulikult võta profiharjad, amatööri omadega võid vareseid loopida...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#25

probemees Kirjutas:Kasutaja agaa - kirjutas tööde järjekorra 1. pind puhtaks, 2. krunt, 3. värv, 4. ML

nimelt mis värv selle krundi ja ML-i vahele käib. ??
......................................................................................
Ükskõik milline rauale sobiv värv.Põhja alla soovitavalt 3 kihti,et niiskus läbi ei roniks,auto sisepindadele 2 kihti. Ei sobi vaid nö vesilahuselised radiaatori värvid. Ise kasutan Läti kahe komponendilist värvi mis on natuke odavam kui Sadolini tüüpi värvid.Kuid lase kihtidel ikka kuivada muidu pärast porilombist läbisõites vahib plekk vastu. Ja kindlasti järgige Valdo soovitusi traatharja kasutamisesse. Miks? Ma saan varsti juba klaverit vasaku käega mängida ja sellest on juba pea aasta möödas kui vilistasin ohutusnõuetele.Wink Mille tõttu kannatajaks on projektidSad.
Vasta
#26

Kas uus haljas detail tuleb ka enne happekruntimist karestada?
Vasta
#27

Kui kellegil tekib veel mõte auto karpe ja põhja värvida Sadoliniga ja eelnevalt kruntida GF-021 -ga siis palun lõpetage katsetused,asi mõttetu! See on heal juhul aastaks.Sama mõttetu on Läti krundi peale tõmmata miskit Dinitroli mastiksit,vesi ja sool peseb selle üsna kähku maha.Kindlast peaks uued plekid ja paigad traatharjaga karestama.Olen roostekohtadel kasutanud tinamenningut,sellest on abi olnud,kuigi asi võtab palju aega.Kindlasti võiks katsetada uusi asju.Happekrundini pole ise veel jõudnud.Muidugi on nii,et meie tee-olud on ikka ka räiged,ei halasta millegagi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne