Postitused: 50
Teemad: 36
Liitus: Jun 2010
Maine:
0
palju sa klapivahedeks panid? keegin auto 24 foorumis on soovitanud: Välja 0,75; sisse 0,50 kui jääb ikka klõbisema siis 0,50; 0,25.
tõukurite reguleerpoldi pea kontrolli üle.
Postitused: 34
Teemad: 43
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Tere kuidas tõukuritega lood on mul olid suht kulunud siis ka klõbises
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Mis leiutate jalgratast poisid! Sellise ratta olemasolul võiks "Palu piibel" ikka olemas olla ning osata seda ka kasutada. Selliste klappide vahedega peabki klõbisema.
Lisan väljavõtte raamatust: Püstklappidega mootoril K-750 tuleb reguleerimiseks maha võtta klapikambri kaas ja pöörata väntvõlli, kuni kolb asetub survetakti ü. s. seisu. Normaalne vahe on 0,1 mm, seda kontrollitakse lehtkaliibriga. Kaliiber peab käe kergel survel minema tõukuri ja klapisääre vahele. Kui vahe on väike või suur, siis hoitakse ühe võtmega tõukurit paigal ja teise võtmega keeratakse lahti reguleer-poldi vastumütter (joon. 110, a). Seejärel pööratakse polti, kuni saavutatakse nõutav vahe. Pärast seda kinnitatakse reguleerpolt hoolikalt, vastumutriga ja kontrollitakse uuesti vahet.
Raamatus lk.201[/align]
Postitused: 75
Teemad: 39
Liitus: Oct 2011
Maine:
0
Mina panin endal sisselaske 0.1 ja välja 0.15. väga hea sai,ei klõbise!
Postitused: 620
Teemad: 115
Liitus: Mar 2009
Maine:
7
Isegi 0.1-ga võib jääda klõbisema kui tõukuril reguleerimispoldil lohk sisse kulunud,siis tuleb tunde järgi veel keerata väiksemaks ja tegelik vahe jääbki 0,1 või tõokur välja ja reg.poldipea siledaks lihvida.
Postitused: 98
Teemad: 1
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
Tere.
Oma Dnepril ka reguleeritud 0,15 mm mõlemad klapivahed. Soovitan K-750 sama. See 0,5 mm on ikka suht traktorite teema. Sellist vahet tõesti ei soovita. Sellisel juhul peab klapi avanemist hakkama kalendriga mõõtma (päevades, kuudes)
. Klõbinat tekitab selline vahe aga kindlasti. Olen märganud, et Dnepr hakkab klkõbisema juba siis kui vahe on 0,25-0,3 mm. K-750-l on tõesti see jama, et kui poldil lohk sees siis ikkagi reaalne lõtk on seadistatust suurem (lohu sügavuse võrra). Ise katsun alati ka käega üle kui olen reguleerinud. Kui käsi on tundlik siis saab kohe aru ka sellest kui klapivahed on ebavõrdsed. On juhus olnud, kus tõukurvarras ei olnud korralikult pesas ja pärast käega katsudes paika liikus ning ilmnes suur klapivahe.
Lugupidamisega
Marko
Lõplike olenditena võime me olla eksituses ka siis kui me oleme endas täiesti kindlad ning meie mõistmisvõimaluste avardumine sõltub sellest, kuivõrd avatud me oleme teiste vaatekohtadele.