16-05-2012, 21:55 PM
Tere
Mure siis selline, et kas russi mootoril klapisääre tihenid ka olemas on? Need kummist ja vedruga mõtlen. Nimelt tehtud mootori remondi käigus sai neid vahetama asutud, kuid mitte ühelgi klapil sellist tihendit polnud, ka mitte jäänust. Sai ühe kolhoosi aegse traktoristi käest uuritd, vastuseks, et ei peagi olema. Mulle aint ei mahu pähe, kuidas see tihendamine siis käib? Või on ikkagist need tihenid ajajooksul nii pudruks idanenud ja lihtsalt kadunud? . Traktor ise 79a. väljalase, kui see midagi loeb. Selle tihendijamaga on mootori õlikulu suurem, kui diislikulu . Alumine osa sai remondidtu(uued rõngad). Kuid summuti/kolletori vahelt ajab ikka õli välja.
Loodan, et keegi saab aidata.
PS. Kas oleks kellelgi jagada elektroonilisel kujul MTZ-i nö. kastusjuhendit või remondi manuaali? Detailikataloog olemas, kuid sellega paljut teha ei saa.
Kris
Mure siis selline, et kas russi mootoril klapisääre tihenid ka olemas on? Need kummist ja vedruga mõtlen. Nimelt tehtud mootori remondi käigus sai neid vahetama asutud, kuid mitte ühelgi klapil sellist tihendit polnud, ka mitte jäänust. Sai ühe kolhoosi aegse traktoristi käest uuritd, vastuseks, et ei peagi olema. Mulle aint ei mahu pähe, kuidas see tihendamine siis käib? Või on ikkagist need tihenid ajajooksul nii pudruks idanenud ja lihtsalt kadunud? . Traktor ise 79a. väljalase, kui see midagi loeb. Selle tihendijamaga on mootori õlikulu suurem, kui diislikulu . Alumine osa sai remondidtu(uued rõngad). Kuid summuti/kolletori vahelt ajab ikka õli välja.
Loodan, et keegi saab aidata.
PS. Kas oleks kellelgi jagada elektroonilisel kujul MTZ-i nö. kastusjuhendit või remondi manuaali? Detailikataloog olemas, kuid sellega paljut teha ei saa.
Kris
Rohkem kapotti all