Postitused: 364
Teemad: 21
Liitus: Feb 2011
Silikaadist liiva ostmisega on selline teema, et big-bag koos lavaga moodustab hinnast mingi 2/3 ja oma anuma/koti vms kohale laekudes on hind väga oluliselt odavam. Mu info on mingi 3-4 aastat vana, kuid vaevalt asjad muutunud on.
Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
See kohene krunt ja muu teema on vajalik sinna kus õhk niiske.
Omal on ruumid isegi väga kuivad. Haljas kere seisab juba ca 4 kuud ja mitte mingit pruuni ega muud värvi ei ole pinnale tekkinud.
Ainus et higise käega ei tohi puutuda jne. Enne epoksiidiga katmist lasen küll jah kergelt nailonkettaga üle. See lööb pinna eriti kaunilt puhtaks.
Müüdid on visad ja ei sure, seoses liivapritsiga.
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Postitused: 952
Teemad: 19
Liitus: Apr 2013
Maine:
18
[quote='diesel' pid='310568' dateline='1368008426']
karjääriliiv ei pruugi sobida hästi. võib olla vägagi ümarate nurkadega.
silikaadi liiv on purustatud, ehk abrasiivne. tonnise kotiga on kilohind vägagi mõistlik.
Karjääri liiva ei plaaninud kasutada!
Jutt kärjäärist olli kui maja ümber hakkab liiv segama siis sõidan kärjääri puhastama kus ta kindllalt kedagi ei sega.
Tonnise koti võtaks küll ligi ,aga selleks pean jälle veomasinat kasutama mis teeb liiva hinna sama kalliks kui sõiduautoga juppikaupa kohale tassida.
Nagunii sõidan nädalaõppudes maale ja mis see 250 kg sinna sõiduautosse panna ei ole?
Postitused: 147
Teemad: 25
Liitus: Dec 2009
Maine:
1
Eeltoodud pisikese liivapritsiga kannatab mõistliku ajaga ainult näpuotsasuuruseid roostepesi puhtaks lasta. Ise soovitaks teha endale näiteks gaasiballoonist vms anumast liivapritsi. Voolik, paar kolmikut jne maksavad kokku ka vast 20- 30 eurot. Ise tegin endale gaasiballoonist liivapritsi ja 3mm düüs ning 500 l/min tootev kompressor on aidanud päris palju asju ära puhastada. Sellise kooslusega kannatab ka sõiduauto suuri plekist pindu värvist puhastada 0- 0,8 mm liivaga. Tuleb lasta nurga all ja tundega ning soovitan korraga mitte väga kaua ühte kohta lasta. Pind jääb mõnusalt ühtlaselt kare. Kompressori ja pritsi vahele on vaja korralikku veefiltrit, sest kondents kipub liiva pealevoolu ummistama. Et väga head tulemust saada, soovitaks pritsitud pind puhastada üle kas kärgkettaga või peenikese traatharjaga. Mõnda aega kaitseb pritsitud pindu näiteks buvanol, kuid selle jäägid tuleks enne kruntimist karukeelega maha nühkida. Kruntimine: kas lihtsalt tummine kiht epot või siis kiht hapekat ja tummine kiht täitekat, sest pärast on nagunii vaja hakata pinda pahtliga savima ja kruntima. Ahja...liivaprits ei taha hästi mastiksit, hermeetikut ja muud elastset kraami maha võtta...need tasuks enne suuremaltjaolt eemaldada.
Postitused: 952
Teemad: 19
Liitus: Apr 2013
Maine:
18
Küsin veel liivapritsi kohta.
Plaanisin teha ka omale liivapritsi.
Sai soetatud omale 100 liitrine roostevaba surve paak ja düüside komplekt liivapritsile 4 tk. ja kõigest 9,40 €
Liivapritsi ehitamisega tekkisid ka mõned küsimused:
Mis voolikut kasutada? Ise mõtlesin hüdravoolikut kasutada aga see teeks asja liiga kalliks. (kui uut kasutada ja vana pole)
Mis materjalist kasutada kolmikuid? Kas pronks või must metall?
Kas lasta õhk paaki sisse ülevalt või külelt (umbes 5 cm põhjast) ?
Kui surve paagil läheb õhk sisse küljelt, ütleme 3/4 toruga ja sealt kolmikuga alla siis kas kolmikust alla minev tpru/voolik peaks olema jämedam või sama läbilaske võimsusega kui kolmik 3/4 ?
Mõnel tekkis kohe küsimus miks küljelt ja mitte ülevalt.
Uurisin täna ühte 1500€ maksvat aparaati ja seal oli just nii asi lahendatud.
Oma väikese ajuga mõtlesin, et see paneb ju liiva liikuma just tünni põhjas, et ei tekiks ümmistusi.
Kõik arvamused on oodatud.