Postitused: 25
Teemad: 6
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Kaks erineva ajastu Briggs mootoriga niidukit tilguvad bensiini, kuna plastist paagid on katki. Küll valu kohast ja ka mujalt.
Otsin asenduspaake u 1L.
Välja on vaja alt võtta 1tk voolikuga.
Tea kas Vaz-i tosoolipaak kannatab bensiini ?
(o\_!_/o) VW Beetle "Põrnikas" 1300 '66 ja 1302 '71 1.3
Ostan: VW Hipibuss T2 Transporter
Postitused: 1,225
Teemad: 48
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
Nii väikse paagi asemel võiks ka mingi kodukeemia paksemaseinalist pudelit kasutada. Muidu peaks VAZ paak bessiini kannatama küll. Katsetanud ise ei ole, aga kui vaja peaks olema ja sobiks suuruselt, siis prooviks ära küll.
Postitused: 25
Teemad: 6
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Ühe vihjena tuli Druzba paak, aga ega neid kuskilt 2tk naljalt ei leia.
Mõtlesin ka ise 2L plekist põrandalaki kanistrile ja erinevatele plastist variantidele, kuid head väljavõtte toru lahendust ei tulnud pähe, peale mutritega auto lohvi ventiili toru.
Ja korgid reeglina päris väiksed, kui just mõni mootoriõli 1L kork vast on suurem.
Peaks mõnda "traktoripoodi" sisse astuma, Sauel pidi üks kuskil olema, ehk jääb midagi ette.
(o\_!_/o) VW Beetle "Põrnikas" 1300 '66 ja 1302 '71 1.3
Ostan: VW Hipibuss T2 Transporter
Postitused: 5,810
Teemad: 740
Liitus: Apr 2002
Maine:
30
Druzba paake otsi vanametallist... Neid seal liigub. Alternatiivina leiab sealt ka vanu muruniidukeid, millel paak peal. Mõnel suisa metallist.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Dec 2011
Maine:
4
Mul peaks 1 druzba paak vedelema kui vajadust siis võin ta välja otsida.
Postitused: 25
Teemad: 6
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Osadel BS mootoritel istub garbuss otse alumiinium paagi peal ja seal suured avad, ning alt väljavõtet ei ole.
(o\_!_/o) VW Beetle "Põrnikas" 1300 '66 ja 1302 '71 1.3
Ostan: VW Hipibuss T2 Transporter
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
issver-sussver, kuhu maailm vahepeal jõudnud on.
ma ei teadnudki, et murukatele plastpaake pannakse. ise olen ainult plekist paake näinud. krdi ökonomistid.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
06-07-2014, 19:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2014, 19:54 PM ja muutjaks oli
Basilio.)
(06-07-2014, 11:14 AM)kaupz Kirjutas: Mõtlesin ka ise 2L plekist põrandalaki kanistrile ja erinevatele plastist variantidele, kuid head väljavõtte toru lahendust ei tulnud pähe, peale mutritega auto lohvi ventiili toru.
Santehnika kauplusest saab voolikututsi ja mutri. Tihendi teed ise, et benzaini kannataks. Kanistri põhja tuleb valamisavaga kohakuti teha auk. Parim on astmeline koonuspuur. Mutri otsapanekuga on väheke jeblamist, kuna käega ligi ei pääse, aga pika kruvika vms abil täiesti teostatav. Mutri kinnikeeramiseks peab olema pikendusega padrunvõti, mis täitmisavasse mahub ja mutrini ulatub. Kogu moos!
Bensiini jaoks ja vibraga kohta siiski sellist hädalahendust ei soovitaks, parem võta lahketelt kaasfoorumlastelt Sõpruse paak vastu. Valmis asi ja kindlam, kraan ka juba küljes.
P.S. Teisel pildil nähtav tihendi kobrutamine tuleneb tavalise kummi tihendiks kasutamisest õlipaagil.
Aga oli kiiresti ja ajutiselt vaja ning ajas asja ära.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(07-07-2014, 10:13 AM)Raivo Kirjutas: (05-07-2014, 23:54 PM)kaupz Kirjutas: Kaks erineva ajastu Briggs mootoriga niidukit tilguvad bensiini ...
Võiks ju proovida liimida.
Olles kõrvalt näinud, kuidas sae paaki on korduvalt sääsevõrgu, EPO-liimi ja ... kellegi ema abiga ... kokku lapitud, siis võtaksin siinkohal skeptilise seisukoha. Kuni paaki keegi ei puutu, võib kõik OK olla, aga vibratsioon teeb lõpuks oma töö...
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 1,831
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Tee nii nagu vanasti punnvõrrile tehti - võeti liitrine plastpudel, voolikuühendus koos jupi voolikuga mis karpasse läks tehti korgi külge (sama nagu eelnevalt kanistri põhja tehtud siin kirjeldati) ja see pudel kinnitati raami külge - lihtne ja elementaarne.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
kui selle plasti täpne nimetus kuidagi kindlaks teha, siis leiab ka liimi, mis liimib jäädavalt ja kõiki tingimusi taluvalt.
tõsi, need liimid kipuvad kordades isegi uuest paagist kallimad olema.
Postitused: 425
Teemad: 4
Liitus: Jan 2011
Maine:
11
Meil liimiti isegi stihl 026-e paak ära ja polnud mingit muret.
Postitused: 44
Teemad: 7
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Nagu eelpool keegi mainis, siis soovitaksin proovida jootekolviga mõrad uuesti kokku sulatada. Pärast ajad alumiinium võrgu kuumaks ja paned selle veel omakorda eelnevalt jootekolviga töödeldud mõra peale ja surud plastiku "sisse." Seda siis selleks, et vibratsioon ei hakkaks mõra uuesti "lahti" logistama. Eks ta paras nokkimine ole, aga isa parandas sama tehnikaga Husqvarna 254xp paagi. Kestis seni, kuni mina ta oma lolli peaga ära lõhkusin ja lõpuks tuli soodsam uus saag osta.
Samas, kui lihtsam on uus paak meisterdada ja teda on kuhu kinnitada, siis anna minna. Sael seda võimalust polnud.
Postitused: 77
Teemad: 4
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
Seestpoolt liimida ei kannata? Segad portsu epoksiidi, vedeldad törtsu lahustiga ja valad paaki. Ja siis keerutad ja loksutad kuni praod kinni kititud? Mõtlen, kas üldse vaja asja nii peeneks ajada? Kunagi parandasin plekist muruka paaki. Määrisin suva epot peale ja jäi kah pidama.