Teemaks siis 1973 Lada 2101. Kas see on sama, mis meil klubi koosolekul kohal käis või mitte, vahet isegi pole. Üks käis ja esimese korraga kohe kindlasti läbi ei pääsenud. Loetlen üles(küll mälu järgi) asjad, mis originaalist erinesid:
*gaasipedaal, mis peab olema põrandal
* bensupaagi kork
* välispeegel
* istmetel katted peal ja polstrid pesemata. Ei saa autentsust kontrollida!!!
* esi- ja tagaklaasi kroomitud tihendiliist kole. Saab poest osta uue.
Mingit nipet-näpet oli veel, kuid sellest piisab, et Lada ei saaks \"musta numbrit\". Samas polnud inimesel midagi puuduste kõrvaldamise vastu ja tegelikult oleks ju sheff, kui roheline \"kopikas\" eheda musta numbriga ringi liigub.
Nii võetakse kõik autod suhteliselt peensusteni läbi, kui ikka TÄPSELT teatakse, kuidas originaalis oli. Vene autodega lihtne, neid mäletavad paljud. Lääne tehnikaga kindlasti ei saa me kunagi sama pädevaks, kuid eks me püüame.
Parim näide on ikkagi kõige esimese \"musta numbri\" objekti - Ikarus Lux\'i - hindamine. Kodanik Tõnis Pappel, teate ju küll nii tema Dixi\'t kui Dodge WC57\'t, käis ümber bussi ja nii mõnusalt mokaotsast kommenteeris Heino Jaanusele:\"Mitte ükski Ikarus ei tulnud tehasest ristpeadega plekikruvidega. Lisaks olid tavalise peaga kruvide keeramispilud KÕIK keeratud maaga horisontaali...\". Tegemist oli siis küljel olevate alumiiniumist liistude ja alumiste kastide hingedega. Vat selliseidki asju vaatavad pedandid-eksperdid
Aga need muidugi ei pea saama takistuseks ja ei saa ka, vähemalt rasketehnika puhul.
EDIT: kirjavead ja seda, et
iga kuu teine teisipäev on Klubi Unic kokkusaamine Nõmme-Kase 12. See kuu siis 11.05 kella 19.30 alates. Varem saime kell 19 kokku, kuid kuidagi on see aeg sujuvalt pool tunnikest hilisemaks läinud. Siis saab tavaliselt ka esimese ülevaatuse autole teha ja miks mitte ka lõpplikku. Kuid see peaks siis ette teada olema, et ikka kolm erinevast klubist eksperti kohal oleks.