24-07-2018, 23:44 PM
klotsi alumisi regulaatoreid sellel bussikesel pole
(24-07-2018, 07:06 AM)stihl Kirjutas:(23-07-2018, 23:30 PM)viplala Kirjutas: Ja me ei tea siiani kas klotsid on õigesti regullitud või mitte? Juhul kui sellest asjast mööda hiilida, võib edaspidisele targutamisele vee peale tõmmata sest see on trummelpidurite A ja O. Seega, kas klotsid on regullitud õigesti või mitte?
Ma kahtlustan, et mitte.
Ja mis junn see selline ...
...seal taga känkraks roostetanud on, pole tal kah aimu.
Muidu oleks ju maininud, et regulaatorid liiguvad vabalt ja värskelt määrisin veel üle ka, kõik liigub jne.
Aga seal võib ka midaiganes olla, mõni tark on puupulga vahele pannud vms...
.
(24-07-2018, 23:04 PM)Marko Kirjutas:Vanadel Kadettidel ja Asconatel oli suisa peapumba küljes kapoti all kuuskandist galvaniseeritud junnid tagakontuuridel vahel mis piirasid tagapiduritesse mineva õli hulka, vaevalt et seal sees midagi aeglustusest sõltuvalt reguleeris (eks foorumi opelistid teavad paremini rääkida...)(24-07-2018, 18:01 PM)hullmaks Kirjutas: mingi jublaka leidsin, mis võib enesest kujutada mingit pidurirõhuregulaatorit, aga esiti ei hakka veel selle kallale minema, oli lihtalt mingi jublak taha mineval piduritorul vahel, kusagil küljeukse kohal.Regulaator EI PEA olema seotud tagasilla kõrgusega. 80ndate Fordid kasutasid isegi ilma vedruta süsteemi, raskus oli õige? nurga all kapioti all tagasilda mineva piduritoru küljes. Ju ta liiga hea aeglustuse korral tagapiduritele mineva õlivoo kinni keeras...
Täpsem info kahjuks puudu, kuna aastaid (kümneid) nendega sõites ei olnud kordagi vaja sekkuda selle seadme toimimisse.
(25-07-2018, 17:51 PM)Walter Kirjutas: Vanadel Kadettidel ja Asconatel oli suisa peapumba küljes kapoti all kuuskandist galvaniseeritud junnid tagakontuuridel vahel mis piirasid tagapiduritesse mineva õli hulka...