18-05-2024, 08:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2024, 09:09 AM ja muutjaks oli v6sa.)
RAM vs. Cybertruck Päris Haagise veol.
100 miili täis ei vedanud...
Paar viimase aja mälestust ka.
Suutsin Citröen e-C4 52 km lõigu Eesti kõrvalteede väga julmalt sõitmisega maxregen asendis kaotada rehkendatud läbisõidust vaid 39 km. Test kahjuks katkes, kuna vaid napp 400 km läbinud auto lasi tagapidurist vedeliku välja ja piduriteta auto veeti platel esindusse tagasi. Esmaspäeval jätkame
Citröen C5 Aircrossi pistikhübriidi lubatud (ja päriselus soolona praeguste ilmadega ka kättetulevast) 49 km läbisõidust jätkub vähemalt lubatud 1300 kg haagist tõmmates täpselt nii kauaks, et saab Sordist Mustvee maantee ringepidi Piibele ja enne mahapööret Põltsamaa teele paneb auto katlasse tule sisse, sest vool on otsas. Seda on umbes 10 km Samas suutis see olematu 30 kW elektrimootorit rongi liigutada võrdselt 85 kW Mazda B2500-ga... Ning ringidelt maha kiirendada selgelt paremini.
100 miili täis ei vedanud...
Paar viimase aja mälestust ka.
Suutsin Citröen e-C4 52 km lõigu Eesti kõrvalteede väga julmalt sõitmisega maxregen asendis kaotada rehkendatud läbisõidust vaid 39 km. Test kahjuks katkes, kuna vaid napp 400 km läbinud auto lasi tagapidurist vedeliku välja ja piduriteta auto veeti platel esindusse tagasi. Esmaspäeval jätkame
Citröen C5 Aircrossi pistikhübriidi lubatud (ja päriselus soolona praeguste ilmadega ka kättetulevast) 49 km läbisõidust jätkub vähemalt lubatud 1300 kg haagist tõmmates täpselt nii kauaks, et saab Sordist Mustvee maantee ringepidi Piibele ja enne mahapööret Põltsamaa teele paneb auto katlasse tule sisse, sest vool on otsas. Seda on umbes 10 km Samas suutis see olematu 30 kW elektrimootorit rongi liigutada võrdselt 85 kW Mazda B2500-ga... Ning ringidelt maha kiirendada selgelt paremini.