Automaksust. Nagu see aastast 2025 olema saab
#61

Peeter2 viitab ridade vahel suurusele ja see viibki masina jabura maksusummani.
Suurem mass ja kõrge masina suur tuuletakistus suurendavad ka igati loogiliselt nn keskkonnakomponenti: tootja antav CO2 heide on sama aastakäigu sama võimsusega diisel-passatil 119g/km vs antud isendi suurel kerel 159g/km. Ning vaid kerekujus erinevate sõidukite võrdlus aastamaksuna: Passat 139eur vs sama tehnikaga bussike 482eur. Tunnen kaasa - see on tõesti vastikult karm "karistus".

Ehk siis mass plus massist ja suurest kerest tulenev kehv tuuletakistus viivad masina maksu vaates maasturitega sarnaseks. Mille kõrgem maksustamine oli ilmselt eesmärk ja see eesmärk on loogiline. Tulem antud näitel paistab aga vastik kiirustamis-tööõnnetus: sarnase bussi üks nn sihtgrupp võiks ju olla punasesse raamatusee kantud paljulapselised pered...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#62

Peeter 2 ,see pere probleem ei puuduta küll teid , tuleb ka suurt transportti omda et ratastooliga oleks võimalik majandada . Teema on ebavõrtses käsitluses . Mõistlikus käsitluses .Vananemine ei ole ka mingi rõõmusõnum . Ei ole mõistlik foorumites ja feispukis ajaviiteks midagi kirjutada. Ajakirjanikud ja igasugused ametnikud loevad samuti neid . Just tuntud ajakirjanik väitis et nemad põhilised teemad võtavadki nüüd nendest allikatest . Inimesed olevadki automaksuga  nõus . Mujal ju on  , mis meie siis viletsamad oleme . Tuuakse ühe klouni arvamus näiteks ja ongi rahva arvamus kajastatud  . Ka humoorikas näide . Oli teles ümarlaud kus meie erakondade esindajad arutasid alkoholi aktsiisi tõstmist . Ajakirjanik oli Baltijaamas inimesi küsitlemas . Enamus olid pigem mitte tõstmise poolt . Sii aga näidati suurt kaabuga lõbusat selli kes ütles et tal pohh.. . Kaks viina päevas ikka jõuan osta . Ümarlaud otsustas et aktsiisi tõstmine o n vajalik ! Automaksuga käib sama juramine.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne