27-08-2004, 19:00 PM
muhkel Kirjutas:omapäraks see horisontaalribi, mis izh-49\'tel näinud olenTundub olevat Jawa 250/353 silindripea; nendel on ka selline horisontaalne ribi.
muhkel Kirjutas:omapäraks see horisontaalribi, mis izh-49\'tel näinud olenTundub olevat Jawa 250/353 silindripea; nendel on ka selline horisontaalne ribi.
Tziklivend Kirjutas:... ma pole kuulnud ühestki õhkjahutusega käivitusmootorist.
muhkel Kirjutas:Kui juba identifitseerimise juurde tulla, siis üks raam vedeleb ka.
[attachment=1697][attachment=1698][attachment=1699]
Kas võin jääda K-750 juurde?? Juhin tähelepanu amortide kinnituste juurde, tunduvad \"vanapärased\".
muhkel Kirjutas:Kui juba identifitseerimise juurde tulla, siis üks raam vedeleb ka.
[attachment=1697][attachment=1698][attachment=1699]
Kas võin jääda K-750 juurde?? Juhin tähelepanu amortide kinnituste juurde, tunduvad \"vanapärased\".
Aspelund Kirjutas:See tundub küllatki varajane M-72 olevat..või suisa BMW, sest raamil pole taga amordipüstakute juures nurkades tugevdusi.
Asp
muhkel Kirjutas:Kui juba identifitseerimise juurde tulla, siis üks raam vedeleb ka.
[attachment=1697][attachment=1698][attachment=1699]
Kas võin jääda K-750 juurde?? Juhin tähelepanu amortide kinnituste juurde, tunduvad \"vanapärased\".
muhkel Kirjutas:Kui juba identifitseerimise juurde tulla, siis üks raam vedeleb ka.
[attachment=1697][attachment=1698][attachment=1699]
Kas võin jääda K-750 juurde?? Juhin tähelepanu amortide kinnituste juurde, tunduvad \"vanapärased\".
Steelrider Kirjutas:Olen näinud paari M-i pilti, millel amordikinnitused samamoodi ilma tugevdusteta, BMW R-51/R-61/R-71 toodangu koguarvud on nii väiksed ja jäävad sõjaeelsesse perioodi, et nende sattumine siiamaile on ülimalt vähetõenäoline, lisaks sellele ei ole ma kuulnud nimetatud masinate baasil tehtud militaarversioonidest (kuidas muidu peaksid nad siia sattuma), originaalis on tegemist sooloratastega.