Varajane IZ350-48aasta
#1

Tere. Veeres minu kodu siis selline isend Big Grin . Masin väga heas kompleksuses, vanad dokid olemas ja mootori ja raami numbrid kõik ilusti klapivad. Kas varasematel izidel ei tõmmatud triipe peale? Tundub et üle värvitud pole ja originaal värv.


Pilte : http://public.fotki.com/frostland/iz350-48/
Vasta
#2

Kui see äkki Rommeli värvides DKW ei ole?
Kui aga IZ 350, siis kindlasti punased triibud!

Tervitab Veteran.
Vasta
#3

Ühel pildil kumavad punased triibud läbi... viimase värvi saab kergelt maha, siis tuleb originaal välja.

(17-02-2014, 12:39 PM)Veteran Kirjutas:  Kui see äkki Rommeli värvides DKW ei ole?
Kui aga IZ 350, siis kindlasti punased triibud!

Do'nt panic
Vasta
#4

jah täpsemal vaatamisel on punast näha. Triibud on lihtsalt maha kulunud, värv originaal.
Vasta
#5

Minu arust üle värvitud. Originaalvärvi on näha paagi paremal küljel.

Tehase konveieril:
[Pilt: ussr50s005-10.jpg]

Pildil on ta kuldne, tegelikult selline kollakasbeež.

Jääme ootama, millal miljonäride püüdmine hakkab.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

Esmasel vaatlusel paistab esitule klaas olema pärastsõjaaegne (ida)sakslane olevat, Bosch´i malli järgi tehtud aga ilma vastava kirjata.
Vasta
#7

Käisin karaazis ja on jah ülevõõbatud kergelt alt tulevad triibud välja. miljonääride püüdmine jääb ära Smile jätan enda koguse selle ratta.
Vasta
#8

Oli ka minul kunagi varajane 350, edasi rändas ta Räpinasse , Taimari kätte ja seal garaažis vist seisab tänase päevani. Erisustest oli minu omal esikahvli leevendi reguleerija plastist mutter AutoUnioni rõngastega, ja esiporikas DKW oma, süütekarbiga oli ka mingi teema , aga ei mäleta enam. Esikahvli ülemise otsa peal see kõverik plekitükk oli sissepressitud DKW logoga.
Vasta
#9

Esimese ratta rumm on sooniline ehk siis trumli väliskülg ...pildilt ei näe kas ka tagumisel ketirattal samasugused sooned sees. Mäletan, et sellised olid vist DKV-l . Raami ja mootori nummer peaks ka siis reetma vast õige aastaarvu. Aga sellises seisus ratast tasuks siis küll endale taastada.
Vasta
#10

Tagumisel ketirattal on samasugused sooned sees. Kevade poole tekib rohkem vaba aega ka, et saab siis alustada taastamistöödega.
raami ja mootori nr :

http://public.fotki.com/frostland/iz350-...html#media
http://public.fotki.com/frostland/iz350-...html#media
Vasta
#11

(22-02-2014, 04:58 AM)Rimsi Kirjutas:  
(17-02-2014, 22:32 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Esimese ratta rumm on sooniline ehk siis trumli väliskülg ...pildilt ei näe kas ka tagumisel ketirattal samasugused sooned sees. Mäletan, et sellised olid vist DKV-l . Raami ja mootori nummer peaks ka siis reetma vast õige aastaarvu. Aga sellises seisus ratast tasuks siis küll endale taastada.

Seal pole vaja mingit dešifreerimist ega kohvipaksu pealt ennustamist. Kui masinal on kaasas originaalpass kus samad numbrid peal nagu birkal ja raamil/mootoril ning aastaks 1948, siis milles üldse küsimus on?
Sel juhul muidugi.
Vasta
#12

Täht K numbrite ees näitab et tegu 1948 aastaga.
Vasta
#13

Esimestel Iž 350 tel oli esiporilaud alt loogaga, pildiloleval on kinnitused needitud. Võimalik, et esiporikas on ära vahetatud.
Aga tore asi ikkagi
Vasta
#14

(17-02-2014, 22:32 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Esimese ratta rumm on sooniline ehk siis trumli väliskülg ...pildilt ei näe kas ka tagumisel ketirattal samasugused sooned sees. Mäletan, et sellised olid vist DKW-l

IZ-350 olidki kuni 1948 lõpuni soonilised piduritrummlid, nii ees kui taga.

(22-02-2014, 18:55 PM)willem Kirjutas:  Esimestel Iž 350 tel oli esiporilaud alt loogaga, pildiloleval on kinnitused needitud. Võimalik, et esiporikas on ära vahetatud.

Esiporilaua look asendus plekist needitud kinnistega 1948 aasta teises pooles. Arvestades, et tehase andmed räägivad seda, et 1948 toodeti 16628 isendit IZ-350 mootorrattaid-
[Pilt: IZ_tootmine_letopis.jpg]

Antud mootorratta kerenumber on К-11420, ehk siis valmistatud 1948 aasta teisel poolel ja tõenäoliselt esiporilaua kinnitused õiged. Passist võib selguda ka täpsem valmistuskuupäev(ei mäleta, kas vanematüübilistes passides oli valmistuskuupäev sees ?)

vanamotoasotsiaal
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne