VEllou KAsk
Registreerimata
Tead sa mis omadused on õlil ja mis diislil?
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
26-09-2005, 21:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-09-2005, 21:03 PM ja muutjaks oli
künnimees.)
Arvatavasti mootorile diisel- ja bensiinimootori häid omadusi ei teki, pigem
vastupidi. Kuna diislis on krakkimisel tekkinud raskemad fraktsioonid, aurustub see halvemini, mistõttu pärast karburaatorit tekivad suuremad tilgad, kui õliga segatud bensiini kasutamisel. Seetõttu on käivitamine ilmselt raskem ja põlemine kestab liiga kaua, mistõttu mootor peaks ülekuumenema. Tundub, et õli peabki küttesegust välja kondenseeruma ja sedasi silindrit ja laagreid õlitama,
diisel seevastu aurustub teataval määral ja annab ilmselt pigitaolisi põlemisjääke, mis kogunevad kolvirõngaste soontesse, leegitorusse ja summutisse ning pigitavad kõik kinni. Parandage, kui eksin, kuid diiselmootoris peaks põlemisel tekkima kõrgem temperatuur, mis selle pigi tekke vastu aitab (seetõttu ei soovitata diiselmootorit liiga madalatel pööretel ekspluateerida ega ega aeglasel tühikäigul töötada lasta). Ka on diisli viskoossus arvatavasti väiksem, mistõttu õlitus kannatab.
NB! kõik eelnev on ainult oletus, talvisel perioodil kasutatakse diisli hangumise vähendamiseks bensiiniga segamist, aga vahekord oli mäletamist mööda kuni 1 osa bensiini 5 osale diislile, vist mahu järgi, kuid seda segu kasutatakse diiselmootorites.
VEllou KAsk
Registreerimata
Ma mõtlesin seda, et kui sa selle diisli ja bensiini seguga sõidad võib see asi sul kokku joosta.
Võrrimees
Registreerimata
Diisliga ära küll jama, olen selle lastehaiguse juba läbi teinud - kui tead mis on lastehaigus siis peaks vastus selge olema aga kui ei siis see tähendab seda et sai proovitud ja enam ei taha, ei olnud see mingi sõitmine ja pärast kui mootori lahti võtsid - oli asi ikke päris pees
Katseta ikka kangemaid kraame, mis ikka nina kinni löövad...
Postitused: 177
Teemad: 25
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Äkki teeksid mõne pildi sellest mootorist.