Postitused: 137
Teemad: 14
Liitus: May 2005
Maine:
0
Tartus lahtise turupeal on tuttuus 450.-.
Postitused: 81
Teemad: 2
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Olen samuti huvitatud taolisest asjast V-50 mootoriga Stellale. Vana on suht saasta täis läinud ja välimus pole kiita. Kusagil foorumis oli küll juttu kuidas leegikas uuesti seest tühjaks saada... Mingi 2-3mm sodi toru seinal mootori tööle vaevalt et positiivselt mõjub.
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Delta ja Stella leegitorusid saab Kavorist Enno Kahri käest odavalt. Tal neid mitu kasti täis, sumpse on ka.
Postitused: 61
Teemad: 10
Liitus: Jul 2004
Maine:
0
Ise ostsin kunagi Veerennist. Sain üsna odavalt kuskil 100kr kätte.
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Mis sellise väikse torujupi nii kalliks teeb? Mul ka leegitoru puudu (mootor V501m), mõtlesin ise keevitada/painutada. Kas leegitoru on mingist eriterasest, mis ei ,,mängi" temperatuuri muutumisel?
Postitused: 112
Teemad: 13
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
Ise teha ei soovita sest surveaste võib väheneda.ja mopi sumpaga on sama.ükski2-taktiline ei liigu ilma sumpsita normaalselt(plöriseb ja on aeglane).
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Kui põlemisjäägid liiga vabalt minema lasta, peaks osa värskest küttesegust koos nendega väljuma. Kuna värske küttesegu ei
asenda töötanud gaase kunagi täielikult (täitetegur alati alla 1 ilma kompressorita mootoril), peaks läbipuhumise lõpuks silindrisse jääma rohkem põlemisjääke. Tagajärjeks peaks olema väiksem võimsus ja
kütuse põlemine väljalasketorustikus. Suurem pneumaatiline takistus
ei lase põlemisjääkidel lahkuda ja võimsus langeb samuti. Katsetamist ilmselt tuleks, kuid huvitav oleks proovida. Ikkagi oleks hea teada, kas
seal on mingi eriterasest toru, millel paisumine väiksem. Kui väljalaske silindripoolne osa pidevalt mõõtmeid muudab, on tihendid (ilmselt asbest)
sealt varsti ära pudenenud.
Postitused: 112
Teemad: 13
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
Kus see Kavor asub aadressi paluks.