Postitused: 43
Teemad: 9
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
07-11-2005, 19:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2005, 17:10 PM ja muutjaks oli
syncmaster.)
Kui segukruvi sättida. Ok, igaksjuhuks panin selle üles selle nii nimetatud" päeviku", aga küsiks siis sellist asja, et kui keerata segukruvi väljapoole kas siis peaks see ka paremini käima minema?
Postitused: 34
Teemad: 5
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
13-11-2005, 00:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2005, 00:21 AM ja muutjaks oli
keits.)
minu võrriga on nii, et sooja mootoriga pole viga..
kuid külmalt käivitades tahab tsipa rohkem väljapoole..
nii pool või tsipa rohkem pööret.
Hull tehnika järele
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Enamikul karburaatoritel muutub kruvi väljapoole keeramisel küttesegu rikkamaks. Küttesegu rikastamiseks käivitamisel on tavaliselt kasutusel õhuklapp, mis suleb osaliselt karburaatori õhuvõtuava. Kruvi väljapoole keeramisel peaks käivitus kergem olema, kuid teatud seisust rohkem kruvi välja keeramisel sattub silindrisse liiga palju kütust ning liiga vähe õhku,
mistõttu käivitumise asemel teeb mootor küünla märjaks. Võrri mootorid on küllaltki ebapüsivad küttesegu seadistuse suhtes (võib juhtuda, et mingi tihend pole ka veel päris korras jne.) ning võivad vajada normaalseks töötamiseks küttesegu uut reguleerimist pärast mootori käivitumist.