Postitused: 511
Teemad: 34
Liitus: May 2004
Maine:
0
Kaua aega on möödas, viimases postitusest.
Nii palju siis praegu, et kõik jupid, on krundi all ja puhastatud, summutid ja raami on väheke vaja keevitada. Ehk nüüd nädalavahetusel saab ära teha ja siis natukene vaja lihvida pahteldada ja siis saab ära värvida.
Esialgne plaan siis ära värvida ja hakata pisihaaval kokku lappima, jupp jupi järel.
Paari asja oleks ka uusi vaja (võivad olla ka kasutatud):
*esiamorditorud (kroomitud).
*esi ja tagu velgi, SIRGEID.
*leegitorud, hea kroomiga, ilma mõlkideta.
*aku poolset küljekarp vöi ainult kaant.
Kui midagi meelde tuleb veel, lisan.
Siis küsimus ka, kuidas/millal oleks kõige targem uut elektrit vedama hakata ja kuidas alustada kokku lappimist (millest alustada ja millega löpetada).
Mis värviga värvida summutid, kas peab olema spets kuumakindel värv vms ?
Ja puksid mis käivad tagukiige sisse, millised ?
Andke soovitusi ka mida tuleks jälgida kokku panemisel ja eeltöödes loomulikult ka.
Postitused: 511
Teemad: 34
Liitus: May 2004
Maine:
0
Pole teab mis ajast enam kirjutanud.
Ega asi pole edasi liikunud ka. Aega pole erilist olnud ja ka kohta kus kokku hakata monteerima. Täna hakkan mootorit puhastama ja siis hakkan vennaga eeltõid tegema. Aga küsimus mis järjekorras kokku panema hakata kui kõik värvitud saan ? Oleks tore kui keegi jagaks omi kogemusi!
Otsin ikka veel eespool nimetatuid detaile!!!
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Mulle tundub et 56'le on lihtsam sul leegitorud ära lasta kroomida kui uued kusagilt leida...s***agi neid kusagilt saada ei ole.
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
lihvketas relaka külge ja tuld vb
muidugi kroomimist teostatakse ka vajalike eeltöödega
Postitused: 511
Teemad: 34
Liitus: May 2004
Maine:
0
Tänud.
Ma pean esmalt uurima seda kuhu ma need kroomi viin, et äkki saab seal eeltööd ka ära teha.
Kas pulbervärv on kuumakindel?
Postitused: 511
Teemad: 34
Liitus: May 2004
Maine:
0
Väga väga kaua aega on mõõdas ja ma ei ole tegelneud Iz'iga eriti. Kuid nüüd on vaim jällegi peal ja tahaks tegutseda. Kõige rohkem segab seda mõne detaili puudumine ja esihark! Ma ei ole seda harki laiali saanud, saaks vähemalt need torudki kätte. Kellel on pakkuda küljekarpi, siis andke kindlasti teada!
Püüan hakata tõsiselt asjaga tegelema nüüd!
Postitused: 356
Teemad: 65
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
mina võiks sulle omadest kogemustest niipalju nõu anda, et kõige parem on midagi taastada siis, kui sul on kõik asjad (jupid) olemas. Mul endal on palju projekte mis ootavad oma aega, aga ma ei võta tavaliselt midagi enne käsile kui kõik asjad olemas. See on vajalik seetõttu, et tööd ei takerduks mõne puuduva detaili tõttu. Aga ok.
Nagu aru saan tundub see olevat Sinu esimene tõsisem projekt. Ära kunagi karda nõu küsida isegi tobedana tunduvates asjades, sest kriitika ja info teevad alati targemaks.
Kroomimise kohapealt niipalju, et tegemist palju keerukama protseduuriga kui esialgu paistab. Võid kasutada otsingut, aga 100% kindel et ise sa kodustes tingimustes seda kindlasti ei tee. Seetõttu ära mingil moel ürita "rellakaga mehhaaniliselt" seda vana kroomi eemaldada, vastasel juhul on su leegitorud vanametall. Kroom eemaldatakse keemiliselt, miks ja kuidas, seda võid juba ise uurida...
Anna oma leegitorud kroomimisse, kus tehakse ka eeltöö. Erinevad pakkumised/hinnad/kvaliteedi leiad kindlasti, kui kasutad otsingut.
Värvimise kohapealt on samuti olemas palju teemasid, milledest nii mõnedki asjalikud. Aga kui otsida ei viitsi, siis minupoolne lühikokkuvõte oleks selline:
1) liivaprits (mitte haavel)
2) happekrunt (kanna peale õrna tolmuna)
3) kruntvärv (sõltuvalt siis põhivärvist, toon vali kindlasti võimalikult sarnane lõppvärvile, nt. musta lõppvärvi alla lase must krunt jne.)
4) pahteldus, lihvimine
5) teine kiht krunti (õhuke, toob hästi välja veel töötlemist vajavad kohad, juhul kui neid on)
6) vesilihvimine (vesiliivapaberiga, nt. P600, valad vett peale ja lihvid märjalt kuni on täiesti peegelsile)
7) silikoonpesu (rasvaeemaldi vms. nimega, nühid sellega kõik värvitavad detailid spetskaltsuga üle, küsi värvipoest)
8) põhivärv, katad 2-3 kihti, vahepeal lase veidi kuivada, ära lase esimest kihti liiga paksult, võib hakata voolama. Ise olen kasutanud DeBeeri värve ja DuPont toodangut, kindlasti on veel alternatiive
9) soovi korral võid veel peale kuivamist poleerida poleerpastaga, küsi
täpsemalt värvipoest.
Ise olen saanud head nõu ja asjalikke vahendeid Värvifoorumi poest, Tallinnas.
Sai pikk jutt, loodan et mitte s*** jutt, panin kirja lihtsalt oma arvamuse. Edu ja jõudu tööle!
militaarmootorrattur
Postitused: 511
Teemad: 34
Liitus: May 2004
Maine:
0
Suur tänud põhjaliku vastuse eest. Nimelt ongi asi selle taga, et mõned detailid on puudu ning room tahaks veidikene keevitust. Mul ei ole soovi tsikklit nii originaalseadesse ajada, aga puuduvad detailid võiks saada asendada ikka originaaliga.
Mis kroomimisse puutub, siis paistab, ehk saab juba järgmine nädal midagi teada.
Postitused: 61
Teemad: 8
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
06-12-2006, 00:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2007, 23:59 PM ja muutjaks oli
KillerBee.)
Ma ei teadnutki et sa oled jälle asja kalale asunud no loodame et saad ikka kevateks valmis. Saab siis koos ujumas käija või niisama kimada. ma loodan ka valmis saada mul kõik jubinad ka olemas ja kui ise ei mõista siis mille jaoks Raimo on.
Edu siis!!!
Postitused: 511
Teemad: 34
Liitus: May 2004
Maine:
0
Hei! Keegi teab öelda, kus oleks vöimalik saada uusi rehve?
Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Originaale heal juhul Kurtnast, asenduseks sobilikke Mitas'e rehve Kloostrimetsa poest.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!