Võimalik aktsioon
#21

Veel pilte sellest 256-st näeb siit alates sellest lehest http://www.pilt.ee/view/217821/6/ uuemad siis tagapool.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#22

EdR Kirjutas:Veel pilte sellest 256-st näeb siit alates sellest lehest http://www.pilt.ee/view/217821/6/ uuemad siis tagapool.


Ot: Täpne asukoht pildi pealkirjas võta kohe kindlasti maha!
Vasta
#23

See pole TAK-i buss. Originaalvärv on piltide järgi sini-valge ja põhiosas säilinud. Kindlasti pole ta üle värvitud, mõni asendatud keredetail eesotsas ehk on punane olnud. TAK sai 1989 ainult punased Ik256-d, sinivalged tulid IK 250-d. Kerenumbri järgi ka pole TAK, 0524 on tundmatu. Võib-olla on Mootori buss, seal mõni selline oli. Aga need värviti üldjuhul ruttu üle. Müüma hakati neid peale 1993. aastat, kui taani onu tuli.
Vasta
#24

Mulle tundub küll,et sellel 256-l on alumine osa üle värvitud. Sellelt pildilt paremalt nurgast puuduva liistu alt näeb http://www.pilt.ee/photo/217821/15476462/ helesinist värvi. Aga kes teab....

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#25

kris Kirjutas:Oli sõidukorras masin, kui tagasillaga remonti läks. Paraku remondijärgselt unustati tagasilda õli panemata ning uut tagasilda pole kusagilt võtta...
Kas see tähendab et see buss pole võimeline veerema ja vajab transpordiks treilerit?
Vasta
#26

Martti Kirjutas:
kris Kirjutas:Oli sõidukorras masin, kui tagasillaga remonti läks. Paraku remondijärgselt unustati tagasilda õli panemata ning uut tagasilda pole kusagilt võtta...
Kas see tähendab et see buss pole võimeline veerema ja vajab transpordiks treilerit?
Mina sain nii aru,et silda unustati õli panna ja sai Tallinnast Kuusaluni ära sõita ja siis oli kutu... Hiljem pandi õli sisse aga sild polnud enam see,mis olema pidi. Arvan,et liigutada saab ikka,eks peaülekanne kuumenes üle ja jooksis kinni ning hammasrattad-võllid tõmbusid kuumenemise tagajärel siniseks ning sellest ka ühtlasi kasutuskõlbmatuks.

Kas kiiret ja aeglast reduktorit annab üks-ühele vahetada?
Unustasime küsida,kas bussil on kiire või aeglane reduktor parasjagu all.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#27

Jube rape see sinivalge, raha eest nisukest küll ei ostaks Smile

loll on loll olla.
Vasta
#28

Ei tundu ta midagi nii raibe!
Minuarust on täitsa viisakas Ikarus-i kohta,aga muidugi 90 aasta kohta ja,see on juba vaieldav.
Igaljuhul võin ma investeerida asjase mingi paarsada krooni,ja jätan paar õhtut sõpradega välja minemamatta.
Vastutasuks tahan muuseumipapale suvel külla minnaCool

Igaljuhul võibolla ei sa mind sellest foorumist kätte,siis saab saata ka meili manivald@hotmail.com seda meili proovin igapäev jälgida!
Vasta
#29

Mina eelistaks siiski seda Pärnu warianti(see siiski kobedam ja komplektsem).Aga tolle omanikuga pole wist keegi ühendust võtnud?Wäljapakutud variandi kasuks räägib aga see,et minu teada oli seda tüüpi värwides Ikarus 250 viimased omast seeriast,mis ENSV ajal siiamaale jõudsid.
Vasta
#30

Kas kõnealune Ikarus mitte ei seisnud hulga aega Telo huvikeskuse hoovis? Käisin seal tehnikaringis 6-7 aastat tagasi ja mäletan nagu ähmaselt sarnase värvikombinatsiooniga bussi. Võin ka eksida muidugi, palju aega on möödas.
Vasta
#31

ridariass Kirjutas:Kas kõnealune Ikarus mitte ei seisnud hulga aega Telo huvikeskuse hoovis? Käisin seal tehnikaringis 6-7 aastat tagasi ja mäletan nagu ähmaselt sarnase värvikombinatsiooniga bussi. Võin ka eksida muidugi, palju aega on möödas.
Kas seal kohas, kus praegu "FORSS" hoone on ?
OT: aga sealse tasulise parkla asemel oli ennem kardirada.
Vasta
#32

See natuke asjast mööda aga kui ma weel RTV kaameratööd tegin sai seal kardirajal OTTO-TRIINU kardi roolis jäädwustatud.Aasta oli 94-95.
Vasta
#33

See muidugi minu hetkeline mõte:rahvast huvitaks(vähemalt mind) ka see milline nägi seestpoolt välja tehnilise abi buss.See millised seadmed ja asjad seal sees olid.Säärase bussi võiks ju säilitada?Või mida lugupeetud kaaskondlased ajat arvawad?
Vasta
#34

PETSS Kirjutas:See muidugi minu hetkeline mõte:rahvast huvitaks(vähemalt mind) ka see milline nägi seestpoolt välja tehnilise abi buss.See millised seadmed ja asjad seal sees olid.Säärase bussi võiks ju säilitada?Või mida lugupeetud kaaskondlased ajat arvawad?

Hea idee , aga see vajab põhjaliku uurimist.
Vasta
#35

Siin pole uurida midagi. Kui isend on saadaval, siis tuleb hakata kohe tegutsema!
Vasta
#36

muuseumipapa Kirjutas:Siin pole uurida midagi. Kui isend on saadaval, siis tuleb hakata kohe tegutsema!
Tegelikult on kõik veel reservis-kasutusel.
Vasta
#37

Tartus üks läks ju käigust välja juba üle aasta tagasi.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#38

Sillu Kirjutas:Tartus üks läks ju käigust välja juba üle aasta tagasi.
Kuid see on kola täis ja seda kola pole neil kuskile mahutada, sest üks 260 ju ootab kunagi taastamist.
Vasta
#39

Sillu Kirjutas:Tartus üks läks ju käigust välja juba üle aasta tagasi.
Ja mis tollest bussist edasi sai?
Vasta
#40

Peaks alles olema, ehkki pole ise umbes aasta jooksul enam sinna sattunud.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne