Otsin auto eelmist omanikku!LEITUD, AGA...
#21

omega Kirjutas:
ints Kirjutas:Viimane tähendab seda et mitte iialgi ei saa seda autot enam arvele!!!!!

Ma arvan, et kuidagi saab ikka. Ja üks foorumiliige siit informeeris mind, et auto ei ole veel arvelt kustutatud. Järelikult on dokumendid ARKis aga auto veel arvelt maha kandmata!

Lootus sureb viimasena...

Et mis siis vanamees läks ARKi paberid ja nr näppus ja ulatas üle letti et mul
pole neid enam tarvis ja ametnik pistis asjad sahtlinurka et "ehk läeb tarvis"Big GrinBig GrinBig Grin
ja 06 nii tore auto et neid asju käiakse siin ikka küsimas parem olgu arvel edasi.

Kui nii siis antud juhtumi puhul on nii siin foorumis kui ka mujal piisavalt materjali teemal :kodanike õiglustunne vs. "võrdne seadus KÕIGILE"

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#22

ints Kirjutas:Kui omanik viis dok.ja nr.ARKi siis vaevalt et enam kunagi seda autot
arvele saab,st et kui lähed ARKi dok ja nr näppus siis palutakse sul
kirjutada avaldus:palun kustutada auto arvelt ja üldjuhul soovitatakse
sinna avaldusse sisse kirjutada(põhjus lammutamine siis ei ole ju ka
lootust ega ka vajadust seda autot uuesti arvele võtta) "TAASTAMIS ÕIGUSETTA".
Viimane tähendab seda et mitte iialgi ei saa seda autot enam arvele!!!!!
...

Täpselt seadust järgides ei saa autot arvelt maha kui tal ei ole lammutustõendit, kuigi reaalselt lepitakse ka avaldusega. Ehk saab mesiniku pakutud variandiga ka arvele. ARK-l on tarvis tõestust auto legaalselt omandamise kohta. Selleks võiks sobida lammutuskojaga sõlmitud ostu-müügi leping. Igal juhul foorumist sa lõplikku vastust ei saa, vaid ikka ARK-st.
Üks soovitus veel, kui lähed ARKi, siis vaata selline aeg, kus ei ole väga palju rahvast. Kui on rahvast palju, siis võivad töötajad olla närvilised ja saadavad sind süvenemata minema.

Kui ametnikega suhtlemine ühelpool, siis anna siia ka teada, kuidas läks.

omega Kirjutas:Ma arvan, et kuidagi saab ikka. Ja üks foorumiliige siit informeeris mind, et auto ei ole veel arvelt kustutatud. Järelikult on dokumendid ARKis aga auto veel arvelt maha kandmata!

Kui olukord nii, siis võta omanikult käest kinni ja minge samasse ARK punkti, kuhu dokid viidi, otsige üles see ARK töötaja, kelle sahtlis need numbrid on, edasine tegevus koordineerige kohapeal..

Edu
Vasta
#23

Käisin siis täna ARKis mässamas. Kõigepealt ütles mulle üks ARKi töötajatest, et autot ei ole võimalik uuesti arvele võtta, kuna oli märge "taastamis õiguseta". Seejärel anti mulle ühe targema eksperdi number. Helistasin siis eksperdile ja ta lubas koos teiste targematega asja üksikkorras üle vaadata ning otsusele jõuda et kas autot saab uuesti arvele võtta või mitte. Selleks pidin kirjutama avalduse. Pidin veel ka romulast läbi minema, et sealt dokumenti (müügileping) saada, et auto ikka mulle kuulub. Nüüd ootan kõnet ARKist, et mis otsusele eksperdid jõudsid...Viimane peaks selguma loodetavasti paari päeva jooksul.
Vasta
#24

Kui ARK-st saad eitava vastuse,siis anna halduskohtusse,see ei maksa midagi üritada võid.Terve mõistus ütleb kui auto on kasutuskõlbulik,siis võiks ju teda ka kasutada.Sest milleks kasutada sellist valemit müügilepinguga lätlasele.Lätlane võtab lätis arvele ja siis võtta uuesti ARK-sse arvele.
Aga ARK otsuse peale kaebamiseks on sul 10-15 päeva (tuleb vaadata Haldusmenetluse seadusest) otsuse kättesaamisest alates.Seega pole ARK ametnik Jumal.
Vasta
#25

Viimane postitus on minu tehtud.Ifff kasutas päeval arvutit ja jättis välja logimata.
NB.Foorumi haldajale.Palun teha nii,et sisselogituna paistaks ka kasutajanimi.Vähemalt mina ei suuda üles leida.
Vasta
#26

Täna sain otsuse teada. Nagu ette arvasingi, oli vastuseks et autot ei saa enam arvele võttaSad. Selle kasuks otsustati peamiselt "tänu" sellele, et eelmise omaniku avaldusel oli märge "taastamis õiguseta" ja romulast saadud müügilepingus oli kirjas et auto on müüdud varuosadena. Seadusele ikka vastu ei saa krt.
Hetkel ei tea mis autost saab, aga tuleb vist ******* ******** ******* ***** ****** ********..Eks tulevik näitab mis saab.

Palun ärme sellel teemal foorumis arutle. Jesper
Vasta
#27

Mina annaks kohtusse see ei maksa midagi.
Vasta
#28

Mida ma kohtusse annan kui seaduse järgi lammutusse viidud autosid uuesti arvele ei saa ega tohi võtta!
Vasta
#29

Sa ju räägitud,ametnikel vähemasti mõistus peas ja pretsedent jäi
loomata...


Kas sa tõesti lootsid et tehakse erand ja lubatakse auto arvele võtta?

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#30

Suuremat segadust kui autode lammutamise ja mahakandmisega praegu on, pole vist võimalik tekitada.

Põhimõtteliselt on ju nii, et autot ei tohiks saada arvelt maha võtta ilma lammutustõendita (mis tähendab ilmselt automaatselt ka seda, et auto tõepoolest lammutatakse, mitte ei müüda edasi)?

Igatahes eraisik ei tohi samamoodi talitada - võtta autot arvelt maha, ja siis tervikuna seda hoida või tasapisi oma hoovis lammutada või edasi müüa (jäätmeseaduse nõue)

See tähendab, et kui lammutus siiski müüb terve auto edasi, on tegemist seaduserikkumisega.
Ka ARK poolt on see rikkumine, kui seal võetakse arvelt maha auto, mille nõuetekohane lammutamine pole 100% kindel.

Antud juhul oleks "number ja ämber"-meetod kõige reaalsem, kuigi see on illegaalne.
Vasta
#31

Oeh, kes veel aru ei saanud, palun ärme seda numbri ja ämbri teemat foorumis aruta ega propageeri. See (arutelu siis) ei ole mitte kellegi huvides ja toob potentsiaalselt paksu pahandust.
Vasta
#32

Miks inimesed siin Onias (banaanivabariigis) pole aru saanud autode väärtusest (ses mõtes, et mis see annab, et uuesti regada ei saa) ?! See kasutaja "omega" isend ju päris kenake, ARK võiks aru saada, et mis mõte sellel on, mitte lubada uuesti registreerida !

OT: Paksu pahandust toob see jah, kuid kahjuks ei jää siin muud üle.
Muideks nii elab ka üks Tapa Autobussipargi buss, kellel pidevalt seda numbrit vahetatakse ja siis uus reg. nr. probleemide tõttu võetakse.
Vasta
#33

Antud juhul tuleks ARK-s teha paar testkatset, st võtta autod arvelt maha ja vaata, kas ARK töötaja pressib peale "taastamisõiguseta" varianti (mida nad ka ilmselt teevad), siis peale seda tuleb hakata pundart harutama, kuna ARK töötajad sunnivad inimesi autosid maha kandma nii nagu ARK-le meeldib, mitte nii nagu inimene otsustab. Olen korduvalt ARK ametnike juures täheldanud, et nad tahtlikult suunavad inimest langetama otsuseid, isegi kui inimene sooviks otsustada teisiti. ARK asi ei ole inimese eest otsustada või kallutada inimest ühte või teist otsust tegema, ARK peaks ainult fikseerima olukorra.

Dad.
Vasta
#34

dad Kirjutas:Antud juhul tuleks ARK-s teha paar testkatset, st võtta autod arvelt maha ja vaata, kas ARK töötaja pressib peale "taastamisõiguseta" varianti (mida nad ka ilmselt teevad), siis peale seda tuleb hakata pundart harutama, kuna ARK töötajad sunnivad inimesi autosid maha kandma nii nagu ARK-le meeldib, mitte nii nagu inimene otsustab. Olen korduvalt ARK ametnike juures täheldanud, et nad tahtlikult suunavad inimest langetama otsuseid, isegi kui inimene sooviks otsustada teisiti. ARK asi ei ole inimese eest otsustada või kallutada inimest ühte või teist otsust tegema, ARK peaks ainult fikseerima olukorra.

Dad.
Aga kuna käidi proovimas aint Mustamäel, siis vbl maakandis on ARK-i onu/tädi veidi leebem, kui talle muret kurta... ?
Vasta
#35

Arvan,et see on täiesti ARK omavoli,et lammutusse viidavat autot enam taastada,ega arvele võtta ei saa.Seega ei maksaks rääkida ka seda,et sellel oleks seaduslikku katet rohkem kui endise omaniku kinnitus.Kuid sina oled uus omanik,sina oled auto taastanud ja sooviksid seda kasutada.Auto on omandatud legaalselt ja sinu soov on teda ka kasutada.Sirvi asjaõigusseadust,võlaõigusseadust ja haldusmenetluse seadust.Või pöördu mõne juristi poole.Nt. Tartus pidavat tudengid tasuta õigusabi teenust pakkuma.
Kui tegutseda,siis kohe,kell tiksub.
Vasta
#36

Lisaks siia ka tsitaadi kirjast, mille ARK mulle vastuseks saatis:

Tsitaat:Vastuseks Teie 10.01.2006 esitatud avaldusele teatame, et vastavalt majandus- ja kommunikatsiooniministri 24.augusti 2004.a. määrus nr 175 § 4 lg 6 alusel sõiduki registreerimist ei teostata, kui sõiduk on lammutustõendi alusel registrist kustutatud.
Vasta
#37

Jah,raske juhtum,seda määrust saab tühistada vaid riigikohus,kui ta on mingi muu seadusaktiga vastuolus,see mäng ei vääri küünlaid.
Vasta
#38

Aga ära seda autot lammutama küll hakka.
Kui siis olen ma põhimõtteliselt nõus selle ära ostma.
Kui nõus siis saada PM.

rockandroll
Vasta
#39

Lammutama teda kindlasti ei hakka ja müüa ka ei taha. Varsti hakkan otsima doonor 06-te, et sealt oma autole "needsamused" saada. Aga võid teha oma hinnapakkumise PS-i, kõik oleneb summast...
Vasta
#40

Jah ise mõtlesin ka, et on võimalik kuskilt saada mõne sõidukõlbmatu docunendid. Ja siis ei pea mitte kerenumbreid keevitama hakkama, tuleb lihtsalt ametlikult kerevahetus teha.

rockandroll
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne