tegelinski123
Registreerimata
Mitu watti on Delta või mini süüte mäng?
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Süütemängu kohta ei tea, aga generaatori väljundvõimsus on 45W.
Postitused: 81
Teemad: 2
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
45W peaks olema see jäme osa generaatoril.
Süüdet juhtiva ja pinget stabiliseeriva karbi jaoks on seal aga veel kaks peenemast traadist mähist (12V ?) ja süüteandur. Pole olnud erilist vajadust asja ligemalt uurida aga peenema mähise alusel pakuks et süüteks kulub maksimaalselt vast nii 5-10W.
Postitused: 12
Teemad: 4
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Vaata geneka päält sääl on kirjas!
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Millised on korras B-501m generaatori süüteosa toitemähise, süüteanduri ja süütepooli mähiste aktiivtakistused? Ise sain mõõtmisel süütevärgi toitemähise alalisvoolutakistuse ~2,5 kiloomi ja anduril ~250 oomi (täpsustan, kui kunagi uuesti koju jõuan). Säde on millegi pärast isegi vabas õhus hädine, küünal läheb märjaks, mootor isegi ei luba mitte. Sädevahet sai reguleeritud 0,4...0,9 mm (B-501m sädevahe passi järgi 0,4...0,6 mm), midagi ei muutunud (süütesüsteem hetkel CŽ-250 peal).
Anduri ja rootori vaheline pilu sai seatud ajalehepaberi järgi (passis 0,4 mm).
Minu enda hüpotees süütemängu ehituse ja võimaliku vea kohta. Üldjoontes tundub B-501m süütesüsteem sarnanevat türistorsüütega, st. energia kogutakse mingisse kondensaatorisse ,,hallis karbis". Erinevalt autode omast, ei vajata pingemuundurit, selle otstarvet täidab kõrgema pingega mähis generaatoris. Kuna säde on nõrk, siis pakun ise 3 võimalikku viga:
1) Lühiskeerud generaatori mähises või halb kontakt selle väljundjuhtmete ja mähisetraadi vahel.
2) Kondensaator ära kuivanud.
3) Süütepooli sekundaarmähises lühiskeerud / isolatsiooni läbilöök.
P.S andurit sai täiustatud. Mähise massipoolsele otsale, mis muidu lihtsalt vastu ühte südamikuplekki surutud, sai külge joodetud juhe, mille teine ots korralikult klemmi ja kruviga kere külge kinnitub.
Postitused: 81
Teemad: 2
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Anduri mähise otsad peaksid kõik massist eemal olema. Originaalis on igatahes mõlemad kinnituskohad isoleeritud. 250 oomi (või rohkemgi) võiks tema aktiivtakistus isegi olla, keritud on ta pikast ja hästi peenest traadist.
Samas, see peenem toitemähis geneka staatoris ei tohiks 2,5k takistust kuidagi omada. Vähemalt töökorras olevana mitte.
Kas genekal ei peaks mitte 5 kruvi/mutriga kinnituskohta olema? Minu S62M mootori genekal igatahes on. Või on V501m-l ära 'ratsitud' siis...