sportsummuti???
#21

Olen nüüd lugenud seda siin väljapakutud raamatut kahetaktilise väljalaske kohta ja mõtlesingi, et esitan oma versiooni asjast, kuida ma sellest aru sain.
Niisiis mina sain asjast aru nii, et kui mootoril on juba olemas paisumiskamber, siis see pütt mis peale seda tuleb ei oma erilist tähtsust, väljaarvatud see fakt, et ta ei tohi enam omakorda takistada väljalaske gaaside väljumist. Vastusurve paneb ikkagi paika resokamber ja see kas sinna otsa panna mingi müra summutav element, ei oma praktiliselt mingit tähtsust mootori töös.
Kui keegi arvab teisiti andku tulla.
Vasta
#22

Vastusurvega on nii, et mida suurem, seda parem. Liiga suur vastusurve tekitab aga kolvil suure kuumenemise, seega on see bleederi toru läbimõõt kompromiss .
Vasta
#23

Millegi pärast arvan, et stockina ongi tal juba see resokamber selline optimaalne tehtud, et ta ei hakka mootoritöökindlust alla viima kolvi ülekuumenemise ja muude selliste hädade arvelt.
Ja seega resokas pole tal selline mootoris viimast võttev tehtud ja see omakorda peaks andma väikest mängumaad summutavale osale.
Ühesõnaga asi pole nii täpne ja võin seda summutit muuta.
Summutit muutes saan ainult hääle paremaks, aga kui tahan minekut paremaks saada peaks ka resokambriga midagi ette võtma või koguni uue tegema. Iseasi jällegi kas kogu see resoka tegemine ennast ära tasub, kuna sinna raami vahele teda päris keeruline sobitada ja noh kui juhtub ka kolb seal ülesse sulama, siis lääne rataste kolvikomplekt pole just samas hinnaklassis vene rataste omadega. Ja teine asi veel see palju ta mulle minekule juurde annab. Ma arvan. et kui lihtsalt resokat muuta, siis võib juhtuda nii, et töökindluses kaotan kõvasti, aga mootori võimsuse juurde tulekut praktiliselt ei tunnegi(näeb ainult pingis).

Kogu selles mootori tuunimises loeb ikkagi mitmete muudatuste ja juppide koostöö mitte mõne üksiku nurga mahalihvimine.
Parema resoka õige efekt võib alles, siis välja tulla, kui mootoris ka muid muudatusi läbi viidud.
Vasta
#24

Niisiis, l6puks ometi sain ma m6lemad resokad Jupiterile valmis ja peale monteeritud. Algne idee m6lemad kylje pealt viia, nagu originaalis, ei 6nnestunud, kuna resonaatori "belly" osa oluliselt suurema diameetriga ning käimalöömisvänt oleks vastu käinud. Seega tuli vasakpoolne viia raami alt läbi nii, et m6lema resoka "stingerid" jäid k6rvuti. Kliirens sellega veic vähenes, aga mitte väga oluliselt, et kuhugi taha hakkaks jääma.
Täiendavalt tuli natuke süüdet ja karpat näppida.
Kahju,et lumi maas on ja tänavakumm all on - ei saa korralikult testida, kui vedav ratas enamus ajast ainult tyhjalt keerleb:p. Kindlalt v6ib öelda, et mootori iseloom on originaaljurakatega v6rreldes oluliselt äkilisem, lausa kutsub gaasi peale keerama. 5 liitrit bensiini kadusid kahe päevaga nagu niuhti koduõuel paarutades. Hääl on resokatega(ilma summutuselemendita) samuti nagu teisest ilmast.
Üritan millalgi paar kl6psu kah asjadest teha.

130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Vasta
#25

Kiskusin vana teema üles, kuna tekkis mõte. Tahaks hirmsasti mopeedil Delta hääli veidi "kurjemaks" saada. Kõigepealt, kas see on üldse teostatav ? Ja mõtekas ?
Kas näiteks sportsummutid mida pakutakse rolleritele kõlbavad ? Muidugi kahe taktilisele?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne