mootor ja käigukast bagile?
#21

Hea näide:
http://www.rsmotorsport.ee/gallery/hobibagid/abu
Vasta
#22

vootele Kirjutas:Hea näide:
http://www.rsmotorsport.ee/gallery/hobibagid/abu

no see on küll hea tagasild... profile võidusõidubagile. algajale ehitajale,kellel on reeglina tööriistadeks vaid keevitusaparaat ja väike rellakas, on selline lahendus vast liiga keeruline. Kui tuttav treial olemas ja nupp nokib siis muidugi võib proovida. Smile
Vasta
#23

Kui soov võimalikult lihtsalt vastupidavat bagi ehitada võib kasutada vana VW transporterit. Sobivad boksermootor, käigukast- käiguhoob tuleb ka õigest kohast välja, lisaks õõtshoovad, rattavõllid ja veovõllid kõik sobivad.Vaja ainult toruraam juurde mõelda.
Vasta
#24

Hullud, klassikalist Transporterit ärge nüüd küll keegi bagiks hakake lõikuma. Leidub tuhat korda levinumaid toorikuid. Kui see käiguhoob nii tähtis on, siis andke kasvõi siinsamas teada, usun et lisaks minule on siin 100 inimest veel, kes Transporteri nimel võiks ükskõik millise hoovastiku valmis keevitada.
Vasta
#25

Ilmselt mõeldi T3 Transporterit, seda kandilist viimase generatsiooni tagamootorilist. Selle bensumootorid olid veel bokserid.
Vasta
#26

just nii, muidugi T3-e
Vasta
#27

On pakkuda käigukast, mis sobiks ideaalselt bagile. Tegu on sapika käigukastist ümberehitatud variandiga, mis sobib otsa Žiguli mootorile. Mõeldud on see tagamootoriga bagile (käigukast paikneb sõitja ja mootori vahel). Kasti otsakaan on parema käiguvahetussüsteemi tarbeks ümber ehitatud. Lihtne on panna käigud õiget pidi käima. Lisaks on veel kolmanda ja neljanda käigu hammasrattad pärit vormel Estonialt.

Huvi korral saab lisainfot aadressil siim.kaur@mail.ee

[Pilt: k2igukast1.jpg]
[Pilt: k2igukast2.jpg]
[Pilt: k2igukast3.jpg]
Vasta
#28

Vast ei hakkaks uut teemat avama, küsimus kaunis sarnast laadi, nimelt, saaks aimu pikkikmtoriga autodest, millel käigukastist poolassid välja tulevad, et teaks mida otsida bagi jaoks. Ise tean vene asjadest sapakat ja uut mosset, läänest põrnikas, transporterit, vist oli mingil audil ka, aga markki ei tea, siis vanal Saabil(96) ja vist hakkabki mõistus otsa saama, aga kindlasti on neid veel, mida võiks toorikuks võtta. Ja selline küsimus veel, kas on kasutatatud neljaveolise ehitamisel, ristimootoriga esiveoga auto mootorit, piki asetuses, nii et kummastki difriotsast läheks kummagi silla juurde kardaan.
Vasta
#29

On pakkuda Mosse 2141 käigukast, korras, pikiasetusega, poolassid tulevad kahelt poolt välja, otsa läheb ilusasti sigulli mootor. Puudu sidurikoda.
Vasta
#30

Selline lahendus et kasutada neliveduse bagi valmistamiseks risti mootoriga auto mootorit-kasti pikiasetuses on täiesti kasutuses olnud ka mõnel EM võistluse autol. Jama tekib sellega et selles kast sisaldab peaülekannet, esi ja tagasilla vahele vaja ju ka veel peaülekandeid st. ülekande arv läheb liiga suureks.
Kõige lihtsam viis kiire neliveduse bagi tegemiseks oleks osta näiteks 1,4 suzuki hayabusa vms. mootoratta mootor ja panna ketiga tagasild vedama ja tagasilla pealt kett esisillale. Kõlab võibolla imelikult kuid selliseid bagisid sõidab EM-il mitmeid. Esi ja tagadiffri puudust ei pane nii kergel (ca 450-500kg) masinal tähelegi.
Vasta
#31

Mul on üks muhk sapik.(kere suht läbi, mootor ja kast küljes) ja ka fiati127 0,9l mootor. Fiati mootorist ja sapika kastist peaks saama bagi valmis küll ehitada. Kui on huvi saada PT.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne