(Seda postitust muudeti viimati: 01-05-2006, 22:35 PM ja muutjaks oli oldmoped.)
Porilauad on kahtlased, paagist ei saa pildil hästi aru aga see vist kah, lenksukinnitused valed.
Masin ise muidu suht hea ja ergas traktor, normaalne vedu suht pöörete ülemises otsas ja altots kipub järsult ära vajuma. Mootor peaks olema põhimõtteliselt tavaline PS mootor, teise peaga (akende täpset võrdlust ei teinud aga tundusid tänavaga samad) ja teise süütemänguga. Sul veel vanema tüübi mudel - uuemad olid juba resonaatorväljalaskega... aga välimuselt on see vana minu arvates tunduvalt ilusam... kuigi paar hobust lahjem... aga selleeest natukene ühtlasema käiguga pikemas pööretevahemikus.
Suhteliselt kõrge masin, hea amordikäiguga ... aga sellele vaatamata tänapäevastele küngasradadele kõlbmatu vaid ikka selline vana kooli põlluradade masin. Vibra võtab muidugi pildi natuke uduseks aga sõita saab.
Paak ja esiost peaksid teised olema, nimelt Cz omad. Ma krossi ei plaanigi söitma hakata, rohkem metsavahel jne. Tömme on jah körgmela pool, aga saab ka tasakesi töristada.
(Seda postitust muudeti viimati: 03-05-2006, 20:22 PM ja muutjaks oli Luther.)
Lisan omalt poolt Kurtna mootorrattamuuseumis leiduvast isendist pildi. Uskudes pildi pealkirja, on tegu 1975 aasta mootorrattaga. Sellel masinal on originaal porilauad ja paak. Tagarehvi kommenteerida ei oska.
Amordid on ka CŽ omad arvatavasti, ma ei näe hästi, kas tehasetähis on peal või ei ole.
Juttude järgi vahetati IŽide originaalamordid tavaliselt CŽ omade vastu, kuna IŽi omad olla liiga jäigad.
maru Kirjutas:soh..
ta ei taha eriti töötada millegi pärast...käimalöömisvänt läks ka pooleks :S
aga ma vist hakkan nädalavahetusel värvitöödega tegelema.
Kuule, mitu cm3 ta on, ja kas sa seda suvel müüa ei tahaks?
(Seda postitust muudeti viimati: 17-05-2006, 19:37 PM ja muutjaks oli vootele.)
Sain just täna korda enda oma. Mootor on küll asendatud Jawa omaga. Tõmme on nagu jawal ikka, päris hea, käigud on just parajalt lühikesed, et metsa all enduurotada. Mingi krossipill see küll ei ole, pigem selline mõnus metsa- ja külavaheteede nautimise ratas. Kunagi oli olemas ka originaal resonaator-sumps, samasugune nagu praegu krossikatel on - mitme käändekohaga ja läks ülevalt paagi alt läbi.