vajaks abi k-58 parandamisel
#1

Otsin inimest kes teeks korda mu k-58. Toodetud 1959. a ja sidur ning spidomeeter ei tööta. Masin asub tallinnas.
Vasta
#2

Kas spidomeeter ainuke viga? Mis veel parandamist kohendamist tahaks?
Garaaz on olemas koos vajalike tööriistadega ja varujubinatega?

Ermo
Vasta
#3

peamine probleem on tegelikult selles, et sidur ei lahuta üldse. Ise ma kahjuks ei oska täpsemalt õelda, sest ma ei tunne mootorit. Keegi asjatundja peaks ratta üle vaatama. Ülejäänu paistab töötavat.
Vasta
#4

Kas heeblist on tunda, et tross nagu midagi jõuga liigutaks, aga sidur ikkagi ei lahuta? Või käib heebel tühja?

Moskvalastel (K-58-l sealhulgas) on elektripool üks järsu keermega teo moodi asi, mida tross sikutades keerab ning mis surub õõnesvõlli sees oleva kõvakarastuspulga kaudu siduri lahti. Võib-olla on selle detailid kas vahelt ära, kulunud vms?

Üks variant on veel - pikalt seisnud rattal on sidur lihtsalt tugevalt kinni. Olen lammutanud kunagi pikalt seisnud Moskva mootorit, kus siduril laialikistud olekus oli tegu, et kettapakki lahti saada nii, et kettaid katki ei ajaks. Sel juhul loomulikult ei pääse siduripoole kaane mahakiskumisest. Siduri enda kokkupanekuks (viis vedru) soovitan teha spetsiaalse teraskonksu - need käivad paraja jõuga peale.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#5

Nii käisin kohal vaatasin üle Smile
Tuleb au anda ühe naisterahva peale hakkamisele!
Masin siis aastast 59' mark K-58 123,4? cm3 ühesõnaga
"sajakahekümne viiene" komplektne ja originaalis (mainida võib vaid esitule vahetust ja kaasõitjale lisatud sadula).
Musta värvi, mingisuguste heledate triipudega.

Vead siis. 1) Pidurid on kehvakesed
2) Spido ei tööta (viga teada)
3) Sidur lahutab aga on nati kahtlane
4) Õhupuhastist tilgub bensiini

Palve kaasfoorumlastele.
Kas keegi oskab mulle kiirelt seletada kuidas käivad k-58 pidurikatted koltside külge. (kellelgi üleliigseid klotse siis andku teada) ja kas esimesed tagumised koltsid on identsed.
Ja veel, et see siduri mehanism on kulunud, arvan siis et see osa mille mis lükkab seda pulka mis omakorda lahutab siduri. Arvan et see on lihtsalt kulunud.. eksentrilisus on läinud, praegu veel töötab aga kui kauaks!


EDIT: Ma ei suuda normaalseid lauseid koostada Sad
Vasta
#6

Nägin vist Regiinat sõitmas - VÄGEV!
Kurb et enda oma nii ilusasti ei tuksu...
Vasta
#7

Eile sai Regiina K58-l Vahetatud õlid. Mootori + esiamortide oma Smile
Sai veel üle vaadatud pidurid. Tagumene hea, esimene on millegipärast kehvake. Vahepeal toimunud müstilised sõidu pealt mootori seiskumine ja siis hiljem mittekäivitumine ja lampi käivitumine tulenes tulel asuvast süütelülitist.
Täna lubas ta sellega ülevaatlusele minna Big Grin
Nii et kui näete Pisikest musta K "viitkendkaheksat" linnapeal sõitmas siis visake julgelt käppa, see on Regiina Smile

ps: mina olin ka ametlik abimees kes masinat kohapeal vaatamas ja putitamas käis, hea meel oli aidata.
Vasta
#8

Lugu selles, et hakkasin üllevaatusele minema ja saatuse irooniana lagunes vahetult enne kohalejõudmist kütuse tross ära. Kuid kohe varsti teen uue katse. Ja peagi panen siia ka masinast mõned pildid ülesse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne