vesi mootoris
#1

Nunii.

uuriks hea meelega pärusmaad. Nimelt sai soetatud talvel üks 350ccm 638 mootor. Nimelelt oli vaja kartereid, samas kõik muu anti ka kaasa väntvõll, käigukast. Komplektsena. Nüüd aga käib väheke neerudele see, et mootor sai vett.Olevat nädal aega õues enne saatmist olnud. Kui kätte sain, siis sain väntvõlli ruumist oma 100ml vett kätte.
Algul ma ei pannud seda ka eriti pahaks, viskasin kolvid silindrid ja muu puuduoleva külge, ning panin peale.

Nüüd aga tekkis juba kahtlusi, et kas tegutsesin õieti. Või võtta uuesti mootor maha ja ribadeks korra. Kõik läbi pesta ja ära õlitada...

Või tasub ikkagi esmalt käima jõuga panna.

Nb lisamärkusena mootor pole varem lahti käinud. Ning väntvõlli vahelaagritele ka kohe õli juurde ei pannud :S

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#2

Parem vist ikka ennem lahti võtta ja ära õlitada, kui pärast kahetseda.
Vasta
#3

Kindlasti lahti võtta, sest ega vesi määrdeomadusi ei paranda. Aga kas nüüd päris ribadeks. Kui silindri kätte saad, siis sellest peaks piisama, lihtsalt mootorile natuke bensiini-vanni, ja peaks kombesse saama.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#4

Tambets Kirjutas:Kindlasti lahti võtta, sest ega vesi määrdeomadusi ei paranda. Aga kas nüüd päris ribadeks. Kui silindri kätte saad, siis sellest peaks piisama, lihtsalt mootorile natuke bensiini-vanni, ja peaks kombesse saama.

Poolikuid asju ei ole mõtet teha. Kui siis juba puzzleks võtta ja hiljem kokku laduda. Silindrite maha kakkumine ja siis õli andmine ei anna minuarvates midagi.KUi siis juba täielik läbipesu...

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#5

unimüts Kirjutas:
Tambets Kirjutas:Kindlasti lahti võtta, sest ega vesi määrdeomadusi ei paranda. Aga kas nüüd päris ribadeks. Kui silindri kätte saad, siis sellest peaks piisama, lihtsalt mootorile natuke bensiini-vanni, ja peaks kombesse saama.

Poolikuid asju ei ole mõtet teha. Kui siis juba puzzleks võtta ja hiljem kokku laduda. Silindrite maha kakkumine ja siis õli andmine ei anna minuarvates midagi.KUi siis juba täielik läbipesu...

Mina rääkisin bensiinivanninst, mitte õlivannnist Sad. Õli ei puhasta. Kui võtta silinder maha, ja lasta sellel bensiinis liguneda, siis vee tõrjub see ilusti välja (nagu teema pealkiri ka oli). Kui on sodi, siis, peak tegema täieliku läbipesu.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#6

Kas see vesi ei või mitte roostetamist põhjustada? Võibolla laagrid kandiliseks roostetanud :p
Vasta
#7

ispy Kirjutas:Kas see vesi ei või mitte roostetamist põhjustada? Võibolla laagrid kandiliseks roostetanud :p

Vesi võis sattuda 1nädalaga mootorisse muidu oli ta kuivas, juhuslikult tõsteti 1nädalaks õue, et saaks kuidagi saata minuni.
Minujuures kallasin vee välja koheselt ja kuivas muu ära. Väntvõll käis ideaalselt ringi.
Siiani on olnud saatmisest saadik ruumis kus on 20C sooja sees. (5korruselise maja soojussõlmesRolleyes)

Muidu on vist küll nii, et proovin käivitada ja juhul kui ei saa käima kakub mootori laiali ikka.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#8

Lahtivõtmiseks üldiselt vajadus puudub. Vesi mootorit ei kahjusta, seda teeb korrosioon. Kuna aga asi on suht värske, siis ei tohiks mingeid roosteprobleeme tekkinud olla. Mõistlik oleks lasta veel võimalikult hästi välja tilkuda, vahetada käigukasti õli (vee-õli emulsioon ei määri piisavalt ja soodustab roostet) ning panna mootor käima. Soojusega aurab vesi lihtsalt ära ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne