kas keegi oskab öelda mis jawa638-l viga on kui ta ei lähe vändast tööle, lükates saab tööle küll, silindrid on just puuritud. ja kui tööle läheb siis ei taha madalate pööretega kohapealt minema minna, kui pöörded lükkad üle 3000 siis läheb küll aga madalate pööretega ei lähe. Kui keegi oskab aidata siis paljun öelge mis tal viga on.
Postitused: 239
Teemad: 25
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Võta silindrid maha ja vaata seda väntvõlli keskmiste laagrite peal olevat alumiinium pukki. PS! Silindrite eemaldamisel tuleb eemaldada ka silndrite all olev väiksemat mõõtu alumiiniumlulla, et selle väntvõlli peal oleva pukini jõuda. Ning kui see pukk seal juba liigub mingitgi pidi siis on asi aamen.
Kas mootorist on kuulda ka klõbinat? Mõtlen just silindite all olevat kohta!
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Postitused: 1,286
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Enne kui hakata raketiteadust tegema, võiks üle kontrollida sellised elementaarsed asjad nagu näiteks toite- ja süütesüsteem. Muidugi tuhat vabandust kui kod. mikk20 seda juba teinud on ning seega süütemomendi ja segu kvaliteedi ideaalselt paika reguleerinud. Ilmselt minu viga, et ma seda ta postitusest välja lugeda ei oska.
Postitused: 239
Teemad: 25
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Oota oota sa said nüüd valesti aru. See mida sa nüüd liimisid - asi ei ole selles.
Nimelt asi on hoopis selles mis jublakas on väntvõlli keskmiste laagrite peal... Täpselt selle väikese lulla all. Võta see ära mis sa sinna liimisid ja vaata kas seal all liigub midagi.
Ega ta sul madalatel pööretel ka ei tööta jah?
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Postitused: 222
Teemad: 2
Liitus: Jun 2003
Maine:
1
29-05-2006, 14:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-05-2006, 14:16 PM ja muutjaks oli
reljo86.)
Kui su masinal oleks kogu vända värk korras, siis ei saaks sa seda "jullat" mootori pooli lahtivõtmata kätte. Vahepukk peab ka seal karteris tihkelt sees istuma, mitte loksuma.
Postitused: 222
Teemad: 2
Liitus: Jun 2003
Maine:
1
Kui sa saad selle "Julla" sealt kätte ja vahepukk ka liigub, siis ei saagi sa seda tagudes käima. Neis asjades ongi su masina jama. Segu käib ühest silindri karterist teise, sest vahepukk ei toimi enam silindrite vahelise "tihendina". Arvan, et ka keskmised vändalaagrid on ka läbi, sest neist see jama alguse saabki.
Kanalid umbes? - Pole sellist asja veel näind, ega kuulnud, et kellelgi midagi sellist olnud on.
Postitused: 239
Teemad: 25
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Täpselt see vahepukk seal onig kogu asja tuum hetkel. Remontpukke on ka tehtud, kuid ei tea kas tasub ära. Ise ostsin korraliku pukiga mootori. Ja sain käima. Sümptomid olid samad, veel hullem kui sa räägid, et liikus samamoodi nagu mul. Võta aga lahti ja vaata kas kartereid saab kasutada või on need ka ära näritud.
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Postitused: 171
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
See vahepukk hakkab seal loksuma tavaliselt kõvera väntvõlli pärast, mille keskmine osa viskab ja väristab selle puki seal karteris lahti. Selle vastu aitab remont puki kasutamine ja väntvõlli kontroll ja vajadusel paika rihtimine.
Teine võimalus miks loksub, on et mootorit on palju ja valesti lahti võetud.
Postitused: 239
Teemad: 25
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Remontpukk maksab vist kuskil 0,8k EEK
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Saa aru, jawa on üks väheseid masinaid mis ei andesta remondi käigus tehtud vigu. Millegipärast tehnika ei ole jah 638l eriti hea, kuid teooria kompentseeris omal ajal selle.
Olen nii mõnegi mootorile remonti teinud, samas leian, et ei tasu ära hakata kohvist midagi tegema.
Asi lihtne Mootor vatti saanud, karterid läbipeksud, vänt loksuga sees, vms kõik viitavad sellele, et tuleb ette võtta mootori vahetus.
Sa võid pusida palju tahad korraliku sõiduriista aastateks sa enam temast ei tee.
See Remont pukk on hea vaid siis kui karter+vänt on ok. Siis tasub see investeering ära.
Kui palju mootorist tasub osta oleneb täitsa sinu rahakotist. Nimelt komplektne mootor mis on korralik on kuskil 2,5kilo. Nö pane peale ja sõida - mõtlen ma siin ikka korraliku, mitte soss-seppade remonditud meisli ja muuga.
Karterid+vänt+käimar (nu kõik mis kahe kaane vahel veel on), Sellise komplekti hind on ca 1k Tegin ka endal sellise komplektiga mootori vahetuse läbi.
Samas fakt on ka see, et kui sa ise midagi ei tee, ei hakka ka keegi liigutama. Abi saada võõralt on üliraske.
Natuke mõtlema hakata siis üks väike võimalus on veel. Nimelt äkki on sul väntvõlli otsa laagrid läbi. Väntvõll kõver vms. Siis ei käivitu ka jawa.
Kui lahti võtad võta korra karter ette, pane 2 otsalaagrit sisse ja väntvõll ka, keeruta väheke vänta vaata kas karterid liiguvad tagantpoolt kokku - vastu. Sellisel juhul vänt viskab, ning su vahepukk viskab...
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 132
Teemad: 109
Liitus: Oct 2005
Maine:
2
Võta mootor lahti ja pane see vahetükk sinna silikooniga kinni, ning osta elektronsüüde, siis peaks töötama, iseasi kui kaua- endal olid iz- il vändalaagrid läbi aitas ainult laagrite vahetus, kui iz- le tehtaks elektronsüüdet, siis ma ei oleks mootorit lahti võtnutki, sest loksu polnud, kuid laagrid olid läbi ikkagi.
Postitused: 1,286
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Ma pakun see Jawa on juba ammu emeksis. Muidugi tore, et kolm aastat vanu teemasi üles kaevatakse.