Postitused: 141
Teemad: 29
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
Eks ta on masin nagu iga teine sellest ajastust. Kõik oleneb pigem konkreetse masina seisukorrast...
Räägitakse jah, et on paras nurisünnitus, kuid mõni väidab vastupidist siiski.
Aga ma sõitsin hiljuti mootori poolest väga korraliku isendiga ja see läks iga ilmaga vändast käima.
Postitused: 364
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Aga, mis tal siis kõige probleemsem on.Kas süüde?
Voshod-3mel peaks ju elektronsüüde olema.
Oletame, et masin on täisesti korras ja süüde ning segu paika reguleeritud.On ta siis kah paras nurisünnitus?
Ise mõtlen, et ei saa ju nagu olla, kuna mu Riga-1413 läheb alati laksust käima ja mopeed Mini samuti...
Postitused: 171
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
mõned kiruvad seda käigukasti, et pidi lagunema.
Postitused: 195
Teemad: 8
Liitus: Oct 2002
Maine:
0
Julgeks küll hea sõnaga Voshod 3M-i kiita. Oli 91-aasta masin. Sai aastaid tagasi sellisega sõidetud, usaldusväärne ja väga lagunema ei kippunud. Läbisõit oli ostu hetkel 3000 km tuuri. Ainus miinus, mis on meelde jäänud oli see, et leegitorude vahelt pritsis alatasa õli, sai seda tihendatud asbestnööriga ja teisigi meetodeid proovitud, ei saanud pidama. Käima läks vändast lüües külma mootoriga hästi, sooja mootoriga käivitamiseks pidi õnne olema, lükates läks poole ratta pöördega.
Kohustuslikust sõjaväeteenistusest aitas see ratas mul ära pääseda, peale seda sai korda tehtud ja maha müüdud.
Postitused: 364
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Aga mis selleks teha, et ta ka sooja mootoriga hästi käima läheks?
Olen kuskilt lugenud, et Minski või Moskva karpa tuleb peale panna.
Aga mis te siis arvate.Kas tasub osta või mitte.
Masin ise Voshod-3, väljalaskeaasta 1983, Ca. 20 aasta sesinud sellepärast, et paar käiku ei käi hästi.
Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
mul endal oli kah kunagi üks väga raipe olemisegs voshod ja sellega küll pold kunagi mingit probleemi et ei lähe käima ja laguneb.väljanägemine oli küll õudne ja mootor kohvi aga punktist A punkti B viis küll kohale ja see oli peamine.
Postitused: 19
Teemad: 3
Liitus: May 2004
Maine:
0
Mina oma omatud Voshodide kohta ma küll midagi kiitvat ei ütleks, seda seepärast, et minust halvemat omanikku andis sel ajal leida.
Sõbral seevastu oli ka analoogne masin, tal käis see küll nagu kellavärk.
Väga harv oli see juhus kui vändast käima ei saanud. Käikudega, vaatamata pikkadele vahemaadele mis sellega läbiti, ei esinenud mingeid probleeme.
Seega ikkagi tuleb välja eelpool mainitud tõde, et asi oleneb väga palju omaniku suhtumisest.
Postitused: 74
Teemad: 4
Liitus: Jul 2005
Maine:
0
Kõik sõltub täielikult peremehest enda roheline kestab juba neljas aasta ma suht vähe sõidan ka, aga tean omast käest et süütega on kõige rohkem jamasid,siis on korra läinud käiguvahetus vedru puru, ja kolvilt tükk sõidu pealt küljest ära tulnud pärast seda enam vändast käima ei läinud see kõik oli V-2 ga nüüd V-3 sellel õnneks probleeme pole olnud (kolm korda üle vasaku õla). Räägitakse et kontaktidega süüde pidavat töökindlam olema kui kontakti vaba (elektrooniline). Remonti olen teinud nt. pidurid katteid viiliga karestanud silindripea tihend vahetatud. suunarelee samuti vahetusse läinud ja ühe esirehvi siledaks sõitnud.
Postitused: 364
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Ei hakanud uut teemat tegema ja kasutan selleks vana. Küsimus siis selline:
Mis on Voshod-3'e ja Voshod-3M'i vahe?
Postitused: 364
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Tean, aga mida seal on moderniseeritud?