Postitused: 348
Teemad: 166
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
kas kellelgi on olnud sellise aparaadiga kokkupuudet?nimelt silmapiiril on yks selline,kuid sellel mootor vigane.originaalis on mootor v8 5,0 l.tagaveoline loomulikult.tekkis möte et äkki paigaldaks sellele hoopis möne uuema tagaveolise auto mootori,mille kubatuur ei peakski nii suur olema.auto hetkel lahtivöetud pulkadeks.
ootaks ettepanekuid.
pildil olev auto on täpselt analoogne.
Postitused: 1,288
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Oled kindel et originaalis oli 5.0l?Auto margi jargi pakuksin et oli 5.2l,see on Moparite yks levinumaid ja pesitseb ka enamuse Ram Vanide ninas,neid aga on Eestiski lammutatud kyll ja kyll.Samas,mis on originaalil viga,kannatab akki parandadagi.Mingi uuema ja pisikese mootori vahele panekuga kaotad palju auto hinnalisusest,ja enamus ameerika autodest lugupidavatest inimestest,nagu ka mina,ei arva mikromootorist kuuldes enam ei sinust ega autost eriti midagi.Nii et soovitus-originaalmootriga on asi kindlam,isearetamine ei pruugi positiivselt mojuda.
Edu
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 40
Teemad: 2
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
kui sa hakkad sinna vahele aretama mingit mikromootorit ameerika mõistes siis ära solvu aga sa pole enam siis hea nimekirjas usakate fännide seas
Postitused: 348
Teemad: 166
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
kuna auto ei kuulu veel hetkel mulle,ja seoses korterivarguse yleelamisega kahjuks kaamera varastati,pilte veel ei saa teha.samal pöhjusel jäi käimata ka Tartu-1 pildistamas.
auto kuulub vanemale härrale,kes sai selle enda valdustesse 12 a tagasi.seoses tema vanuse/72.a/ ja tehnikalisest tegevusest eemaletömbumisega ongi tal vaja yyritud pind vabastada.
viimased 6 a on auto seisnud pukkidel.
hetkel on masinal mootoririkkega mootor ,mille viga pole veel teada.
praegu uurin vaid teoreetilist varianti mootori vahetuseks. plaanis hiljem originaalmootor tagasi paigaldada.kuid kuna arvan et originaali korrastamiseks kulub palju aega ja raha ,uuringi masina liikumasaamiseks teist varianti.
mis puutub respekti,siis plaanis pole kuhugile klubisse astuda ega masinat kiivalt eksponeerima hakata.vaid oma löbuks teha yks tore suveauto.
Postitused: 3,158
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
62
Kui lihtsalt tahaks liikuma saada, siis otsi kuskilt töötav samasugune mootor. Soomes on valik arvatavasti üsna uhke. Moodsat tehnoloogiat kasutava mootori swap nõuab kõikvõimalikke ümberkohendamisi, mis tuleb esialgse mootori tagasipanekul jälle tagasi muuta.
Postitused: 1,288
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
To Jesper-minu jutul mikromootoritest ei ole midagi maailmavaatega pistmist,lihtsalt seda autot 2se ohc sierra mootoriga ei tahaks kyll kunagi kogeda.Mul ei ole midagi pisikeste mootorite vastu,siiski nad sobivad paremini vaiksemate masinate kylge.Ameeriklased lihtsalt on synnist saati suuremate mootoritega olnud,ja nii see on.Olen kunagi nainud Rootsis Stingray Corvette,millele oli vahele aretatud Saabi mootor ja esivedu,usu mind,see ei ruulinud yldsegi mitte.
Plymouthi kohta arvaks veel niipalju et see 4,48l saaks umbkaudu olla originaalis hoopis nt.ridakuus,teh.pass on ennegi valetanud.Aga mida/millise mootoriga ehitada on ikkagi omaniku vaba valik.Pealoleva mootori suuruse saab teada mootorit eestpool vaadates paremal kyljel v.laske kollektori all ploki peal on pikk valatud number,selles sisaldub ka mootori suurus kuuptollides.
Edu
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 1,288
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Niiet ikkagi ridakuus selle checki kohaselt?Dodge Dart?See nagu ei klapi kuidagi.Ikka auto vini testisid?
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 348
Teemad: 166
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
saabudes tagasi nädalaselt puhkuselt eestist,ootas mind ees väga ebameeldiv yllatus.
nimelt ruum,kus auto seisis,oli uks avatud ja autot liigutatud ukse juurde.
lähemal uurimisel selgus et täna tuleb autole järele uus omanik,seesama mees,kes oli enne mind autot vaatamas käinud.
tuli välja et hind,milles olime kokku leppinud ja käed löönud oli kasvanud kolmekordseks ja vanahärra ei suutnud oma söna pidada.loomulikult ta vabandas ja kahetses väga juhtunut. ta tunnistas et tunneb end väga halvasti kuna oli mind petnud,kuigi see ei muuda enam midagi.
kuigi pean end sönapidajaks inimeseks,sain järjekordse töestuse selle kohta et suulised kokkulepped ei maksa midagi.isegi käsiraha poleks muutnud siin miskit.
kahju muidugi et nii läks,vaevalt et see auto enam kunagi eesti registrisse satub.kuna ostjaks on soomlane,siis nende hinnad taastatud autode puhul on teada.
loo moraal on see et kui kusagil midagi vähegi soodsamat on pakkumisel ja asja vastu töeline huvi on- tuleb tehing teha vöimalikult kiiresti,mitte jääda uskuma suulisi kokkuleppeid.liikurite puhul ka vormistada registris.
pyydes ausaks jääda,arvan siiski et asetades ise end myyja asemele,oleksin samuti käitunud,s.t. murdnud lubadust,kuna vaevalt et 2000 euro ylepakkumisest keeldunud oleksin.
Postitused: 91
Teemad: 55
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
Meenub sarnane kokkulepe varasemast ajast kui sõbraga sai vaatamas käidud 1976 Chevy El Caminot. Sama asi - suulised kokkulepped tehtud, kuid teine ostja sai raha maksta koheselt peole, minu sõbral oleks asi võtnud aega 1 päeva (pangaga mässamised). Tõestus sama, suulised kokkulepped on nõrgad.
Samas ikkagi kahju et nii läks. Suure USA raua huvilisena on raske näha kui midagi Eestis välja veetakse.