Postitused: 51
Teemad: 13
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
Nii, tahaks näha pilte sellest silindrist või mootorist kus selline silinder peal on.
Aitäh, Myya_
Postitused: 51
Teemad: 13
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
Tee siis pilti ja video mõlemat ;P
Postitused: 81
Teemad: 2
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Kloostrimetsa motopoes juhtusin nägema miskit vesijahutusega pütti mis väljanägemise järgi väga tõenäoliselt võrri või siis mopeedi oma võiks olla. Kuidagi veider julla kui tavapäraste ribide asemel sile metallsilinder vastu vaatab. Huvitav jupp mida isegi tahaks katsetada.
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
20-08-2005, 17:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-08-2005, 17:57 PM ja muutjaks oli
vootele.)
jep, sama asi ongi.
Põhimõtteliselt on tegu sama silindriga, mis õhkjahutusel, kuid puuduvad ribid ja nende asemel on peal alumiiniumist kopsik, kus vesi sees käib. Kopsik ulatub väljalaske ava ülemise servani, allpool on sile sein. Küünla juures on suur mutter, millega kopsik kinni surutakse. Ülevaltoodud pildil on vasakul silinder ja all tume ümmargune junn on kopsik. Paremal pool on isetehtud vesipea - ülemised ribid on maha treitud ja kopsik käib sinna asemele.
Postitused: 3,017
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
D4-D5 silindrist peaks olema vesihjahutusega variandi tegemine suht lihtne, kuna pole eraldi silindripead. lased treipingis ribid maha ning keevitad alumiiniumist veesärgi ümber.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 3,017
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
olli Kirjutas:isandpauk Kirjutas:D4-D5 silindrist peaks olema vesihjahutusega variandi tegemine suht lihtne, kuna pole eraldi silindripead. lased treipingis ribid maha ning keevitad alumiiniumist veesärgi ümber.
Tunduvalt efektiivsem oleks vesi panna ribide vahel jooksma. Treipingis lasta ribid ühetasaseks, kahele poole sisselõiked, kust vesi pääseks kõikide ribideni ning keevitada särk ümber. Soojustjuhtiv pind jääks hulka suurem kui ilma ribideta.
Vesi jahutab ikka üsna hästi võrreldes õhuga - pole mõtet selle soojust juhtiva pinnaga üle võlli tõmmata...
Ribide allesjätmine oleks mõtetu vee tsirkulatsiooni takistus. Ise tsirkuleeriva jahutussüsteemi puhul on mõtekas kõik liigne teel koristada ning vesi panna liikuma vertikaalselt alt üles, mitte horisontaalis.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 188
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
kuskil poes ma vaatatasin suu ammuli ,et vesijahutusega silinder oli ligemale 100 kr odavam kui tavaline ,aga see oli ammu.huvitav mis see hinnavahe nüüd võiks olla?
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Postitused: 90
Teemad: 3
Liitus: May 2005
Maine:
0
kõige lihtsam ja odavam on muidugi teha minu stiilis:
1. osta poest 0,5 liitrine limps
2. joo pudel tyhjax, naudi....
3. pane pudelisse vesi sisse.
4. võta võrr garaazist välja ja valmista sõiduks ette
5. tee natuke teibituuningut ja valmista kuskile paagi ümbrusesse koht, kus saab pudelit hoida.
6. kui oled mingi 5 kilti ära sõitnud, võta pudel, keera kork maha ja vala vett silindrile ning teistele detailidele, mis vajavad jahutamist.
7. korda protseduuri iga 5 min. tagant, kuni pudel tühi.
8. kui näed põllul mõnda naabritädi, tee lefa-lefa ja küsi uus pudelitäis vett....
9. õhtul paned punna garaazi tagasi ja hakkad mõtlema silindri ning elektroonika vahetusele.
10. kui uued jupid olemas, tuleb need külge monteerida ning samas vaimus jätkata!
lihtne ja kiire! hop!
nii lolli jutu võib ju välja mõelda ainult..... kes??.... ikka matu.....
seega copyright: -matu- 2005
Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...
Inimene õpib oma vigadest....
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
jah, praegu on ka odavam.
Aga sellega on see probleem, et tal poldiaugud ei klapi, neid peab veidi viilima.
Ja originaali mõõtudes avadega pütil peab pumba panema.
Postitused: 188
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
muidu ei käi vesi piisavalt ringi?
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Võrrimees
Registreerimata
Seuke asi et kas mootori karteri alaosa liiga kuumaks ei lähe kui pikka maad funki anda, noh osa soojust läeheb juu mootori ruumi kah et kuida kogemused on selle vesi jahutusega rahval.
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
02-08-2006, 22:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2006, 22:07 PM ja muutjaks oli
künnimees.)
Ostsin Kloostrimetsast nimetatud silindri d8 jaoks. Sellega seoses 3 küsimust:
1)Silindril oli puudu alumine tihend. Kas ülemine kannatab antifriisi või tuleks siiski destilleeritud vee juurde jääda? Millisest materjalist peaks tihendid olema, kui kasutan jahutuses antifriisi (ilmselt siis metüül-butüül eetri baasil)?
2)Silindri küljel paiknevad veeavad pidid vabavooluga jahutuse jaoks liiga väikesed olema, kuid nende ümberpuurimiseks ka eriti ruumi pole. Millisel moel nimetatud avasid avardada (kas näiteks mujale uus auk ja suunaja)?
3)Milline on sobiva radiaatori sisse- ja väljavooluava piisav läbimõõt?
Postitused: 17
Teemad: 4
Liitus: Jul 2005
Maine:
0
isandpauk Kirjutas:D4-D5 silindrist peaks olema vesihjahutusega variandi tegemine suht lihtne, kuna pole eraldi silindripead. lased treipingis ribid maha ning keevitad alumiiniumist veesärgi ümber.
D5 mootoril on juba eraldi silindri pea..
15.a vana 1966. riga omanik
Postitused: 51
Teemad: 13
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
Kusjuures ei ole. Osadel D6tel ka pole.