Mõned päevad läksid nii mööda, et ei saanud tsiklile näppugi külge- oli vaja naise ees plusspunkte teenida ja mõningad tegemist ootavad kodutöödeks klassifitseeruvad projektid teostada
Võtsin kaane maha ja tundus, et rõhujaotur oli õiges asendis... Üllatus tuli siis, kui ratas taas koos ja käima pandud- rõhk oli normaalne! Järelikult midagi oli ikka nihu, aga hunt tast aru sai mis.
Tegin 60-70 km ringi, sääred jäid õlist kuivaks ja mootor ei andnud mingit märki kuumenemisest ja kinnikiilumisest, mõnus
Uue hädana avastasin, et differ kardaanipoolsest otsast lekib. Võtsin maha, simmerling paistis olema kobe, aga kardaaniristi tööpinnal, mis simmerlingiga kokku töötab, paistsid ebameeldivad ringvaod olevat. Ka o-rõngas oli viletsavõitu, vahetasin ta ära. Eks lähikilomeetrid näitavad kumb lekke põhjustas- kui jääb kuivaks, siis o-rõngas, kui lekib edasi, siis tuleb hakata uut risti otsima.
Vaja veel teha- parem silinder lööb vahetevahel räiget suitsu välja. Vaja korra lahti võtta ja vaadata õlirõngaste seisukorda.
Uus õlirõhu andur käitub kummaliselt. Käivitades jääb õlirõhu tuli põlema, kui korra gaasi anda, siis kustub ära ja jääb kustunuks ka väga madalatel pööretel. Kas umbes õlikanal või vigane andur?