Postitused: 2
Teemad: 3
Liitus: Jun 2005
Maine:
0
Hakkan ühte vana nõukogudeaegset masinat võimalikult algupärasel kujul taastama, seega oleks huvitatud antud perioodil toodetud mutritest, seibidest, poltidest jne.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
valdo Kirjutas:Loomulikult on rõve näha nt muidu autentse Pobeda kapoti "läänekeelsete" tugevusklassikirjadega polte, vedruseibide asemel isekontreeruvaid mutreid jms jms...
Väga õige märkus Valdo poolt! Olen mõnel taastatud Pobil/Zimil/Volgal esmajoones üle vaadanud milliste kruvidega on kinnitatud tulevõrud, lävepakukaitsed jm detailid. Kui on näha, et need kruvid on kuskilt Kaare teelt kipsikruvide letist võetud, siis on mul küll tuju kõvasti kannatada saanud-just paljude pisidetailide autentsus teebki taastatud asjast nauditava objekti.
Muide, kust leida neljakandilisi mutreid?
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 770
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Tänapäevased nelikantmutrid (elektritsingitud) on täiesti olemas. DIN557, mõõdud M8, M10 ja M20. Nelikant keevitusmutrid DIN928, mõõdud M6 ja M8.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 304
Teemad: 34
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Minu vanaisal on küll garaazis igasugu veneaegseid kinnitusdetaile. Vaata äkki on sinu vanaisal ka. Ehk siis pöördu nõukaaegsete kõvade automeeste poole, kes praegu pensionil. Neil kuurid, garaazid keldrid mutreid täis
Postitused: 2,420
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
30
Kui mu vanaisa veel elas siis ta ütles: "Alati tuleb ülejäävad poldid/mutrid alles hoida, sest kui vaja siis pole võtta kuskilt." Selle tarkusetera järgi talitades olen nüüd vist eluks-ajaks poltide/mutritega kindlustatud.