nonii, jälle aeg Datsunist pajatada. Ei läinutki silindrid treimisse. Sai siis selle treialiga räägitud ja ta oli kuulnud, et hiiumaal Lauka&Kõrgesaare kandis pidi kellegil 2 dastun 120 olema. Sai siis laupäeval vennaga ilma ühegi vihjeta, kõigepealt lauka kanti läbi sõitma mindud. Teadagi on maapiirkonnad väga suured. Sai kuskil 15 minutit ainult sõitetud kui silmapiirile jäid mingid garaazi boxid. Sai siis uurima mindud ja ennenäe imet, kellegi vanaraua kokkuostu plats, datsun 100a üle katuse keeratud ja seisab rattad taevapoole. No kohe uurima siis. Vasakpoolne silinder oli kadunud, parem aga alles. Samal ajal sõitis sealt üks pappi rolleriga mõõda. Et mitte jätta varga muljet peatasin onkli kinni ja küsisin ega ta juhuslikult tea kelle kola see on. Onkel teadis ja otsis mobiilist omaniku nr, saime loa 25 krooni eest vajaminev jupp ära kiskuda. Ühtegi võtit kaasas ei olnud ja muud üle ei jäänud kui pidin oma jõu mängu panema. Rattast kahekäega kinni ja väänama, minu õnneks olid ka sellel datsunil kiiged läbi ja väänasin kiige koos ratta ja kogu süsteemidega kyljest ära.
Kahjuks oli masin katusepeal ja katus oli suht sees, sellest tingituna ei saanud omale muid vajaminevaid osasi. Mootor ja käigukast olid komplektsed ja küljes. Proovisime vennaga kahekesi masinat rattastele saada aga tulutult. Loodan veel sinna kanti satuda ja sõbra kaasa võtta, et siis masin kolmekesi ratastele saada ja ehk õnnestub veel enne auto haapsalusse viimist sealt endale mõni jubin muretseda. Samas hoovipeal oli ilma ühegi roosteauguta ja isegi pindmise roosteta neljaukseline dastun 120 kere. Tundus, et seda masinat tehakse, kui mitte siis on kyll masinast väga kahju. Aga minu masinal nüüd silindrid siis mõlemad küljes, sammuti uued piduri voolikud ja tutikadklotsid. Õhutasime ära ja tundus et ei leki kuskilt. Murul võtis ilusti kõik 4 rattast plokki, ka kruusateel, asfaldiga natuke kehvem lugu. Sõitsin siis 10km. ringi et klotse sissesõita, tundub et õhutamise viga

Kui homme aega peale kooli leian õhutan ära ja annan teada. Käsipidur on väga(Y) Nyyd aga geneka jama, viskab punase tule kõrgematel põõredel põlema, madalatega tundub ok, kui aku otsad maha võtta jääb masin töötama. Geneka korpus läheb aga peale sõitmist suhteliselt kuumaks:S Ei tea mis jama on. Sammuti on masin suht uimane, naq mingi pütt ei töödaks või jätab vahele. Võtsi kyynlad maha 3 pyti ilusti töödanud 1 kyynal tahmand. PUhasatsin ära panin peale ikka suht uimase kiirendusega, nagu pooks kinni. Aga lõpuks võtab hoo ylesse ja töötab ilusti. Peab uued kyynlad peale lükama ja uurima mis siis teeb.